Napój Capri - Sun, czyli moje wspomnienie z dzieciństwa

Capri - Sun to moje wspomnienie z dzieciństwa, gdy raz w roku dostawało się paczki od Mikołaja ze słodyczami, a wśród nich był ten jedyny, ulubiony soczek pomarańczowy Capri - Sun.


Dlatego nie mogłam się oprzeć i  będąc na zakupach w Piotrze i Pawle kupiłam sobie napój Capri- Sun. I to nie jeden, a trzy....


Trzy różne smaki:

  • Orange,
  • Mystic Dragon
  • Monster Alarm.

Napoje Capri - Sun dostępne są w foliowych woreczkach ze słomką, o pojemności 200 ml.

Napój Capri - Sun Orange jak sama nazwa wskazuje jest o smaku pomarańczowym i to właśnie on kojarzy mi się ze świętami i paczką słodyczy oczywiście.


Składwoda, sok z zagęszczonego soku pomarańczowego (20,1%), cukier, kwas:kwas cytrynowy, naturalny aromat pomarańczowy z innymi aromatami naturalnymi, witamina C, przeciwutleniacz:kwas askorbinowy.


Capri-Sun Mystic Dragon to napój o smaku jabłka w połączeniu z bananem i truskawką, a także z dodatkiem czegoś bardzo smoczego. Wiecie czego? Jest to pitaja, tzw. smoczy owoc. Pycha.


Skład: woda, cukier, soki z zagęszczonych soków: jabłkowy (14,1%), bananowego (1,5%), truskawkowego (1,5%), smoczego owocu (pitaja 1%), przeciery: bananowy (1,5%), truskawkowy (0,5%), kwas: kwas cytrynowy, przeciwutleniacz: kwas askorbinowy, aromaty.



Capri-Sun Monster Alarm to napój jabłkowy w połączeniu z porzeczką, wiśnią i truskawką. Wesołe potworki na pewno spodobają się dzieciom.



Skład: woda, sok z zagęszczonego soku jabłkowego (17%), cukier, soki z zagęszczonych soków z czarnej porzeczki (2%) ,wiśni (1%), truskawek (0,1%), kwas: kwas cytrynowy, przeciwutleniacz: kwas askorbinowy, naturalny aromat.

Dostępny jest także napój Capri-Sun Multi Vitamin, którego akurat nie zauważyłam w sklepie. Składa się on z pomarańczy, cytryny, grejpfruta, banana. kiwi, ananasa, marakui i dodatku witamin. Następnym razem go kupię. Już obiecałam to synkowi :)

Cena:1,29 zł

Producent: VITAR,Ltd Czechy



Napój Capri - Sun, czyli moje wspomnienie z dzieciństwa Napój Capri - Sun, czyli moje wspomnienie z dzieciństwa Reviewed by testowaniaczas on 11:48:00 Rating: 5

1 komentarz:

Obsługiwane przez usługę Blogger.