Pieluchomajtki Pampers Pants - test

Dziś przedmiotem testu będą pieluchomajtki Pampers Pants wersja numer 4, przedział wagowy 9-14 kg Maxi.



Na samym początku zaznaczę, że nie dostałam Pampers Pants do testowania. Sama kupiłam w Rossmanie ze zniżką dzięki  karcie Rossnnę za 19,99 zł. 

Chciałam wypróbować Pampers Pants, gdyż moje dziecko przechodzi "kurs siusiania". Sąsiadka powiedziała, że jej dziecko dzięki Pampers Pants nauczyło się korzystać z nocnika, bo mogło zakładać i zdejmować pieluchomajtki. Taka zabawa.




Pierwsze moje wrażenie było jak najbardziej pozytywne. Pieluchomajtki Pampers Pants bardzo łatwo się zakłada, jak zwykłe majteczki. Do tego nie spadają jak to może przydarzyć się przy normalnej pieluszce podczas zabawy. Dziecko również nie odczepi peluchomajtek, co przy zwykłej pieluszce zdarzało się u nas nagminnie. Z boku pieluchomajtek  znajdują się delikatne mięciutkie gumeczki, które są elastyczne i nie ograniczają ruchów dziecka. Moja mała księżniczka nie miała żadnych odcisków. Poza tym,  przy zdejmowaniu pieluchomajtek wystarczy naderwać boczki i ściągamy je jak zwykłą pieluchę.




Reszta jest podobna jak w zwykłych Pampersach, czyli wkład żelujący zawartość ciekłą oraz boczne falbanki przytrzymujące zawartość stałą.




Pampers Pants posiadają też wady. We wszystkich pieluchomajtkach, żeby je założyć, trzeba zdjąć wszystko dziecku razem z rajstopkami. Przy pieluchach nie musimy wszystkiego ściągać.  Druga wada to brak taśmy, która po zdjęciu Pampers Pants spinałaby pieluchę tak, aby jej zawartość pozostała w środku. Miałam kiedyś pieluchomajtki z Lidla i tam była taka tasiemka. Ale to było z 4 lata temu. Podczas ostatnich zakupów szukałam i nie znalazłam ich. Ostatnia wada to cena, która nie jest zachęcająca do zakupu. Chyba, że ta w promocji, która skusiła mnie tak, że kupiłam 2 opakowania. I tak wszystko idzie do kosza :)

Skład (składniki balsamu):Petrolatum, Stearyl Alcohol, Paraffinum Liquidum, Aloe Barbadensis Leaf Extract.

Cena: 26,99 zł za 24 sztuki wersja 4 Maxi

Producent: P&G


Pieluchomajtki Pampers Pants - test Pieluchomajtki Pampers Pants - test Reviewed by testowaniaczas on 12:20:00 Rating: 5

1 komentarz:

Obsługiwane przez usługę Blogger.