3 książki na Mikołajki - moja wygrana

Dziś otrzymałam wcześniejszy prezent na Mikołajki, bo byłam bardzo grzeczna ;) Kurier dostarczył mi paczkę,  w której znalazłam te oto 3 książki. Jest to moja wygrana w konkursie.



  • Mama alergika gotuje na wyjątkowe okazje Katarzyna Jankowska

Książka zawiera 106 przepisów bez mleka, jajek, orzechów, soi, kakao, miodu, selera oraz 71 przepisów bez glutenu. 


Cena 44,99 zł

To coś dla mnie. Nie dość, że jestem mamą małej alergiczki lubiącej dobrze zjeść (choć na to nie wygląda) to jeszcze nie jestem mistrzynią gotowania. Choć podobno dobrze gotuję, to nigdy tego nie lubiłam. Ale jak do czegoś się zabiorę, to musi być perfekcyjne ;) Dla moich dzieci zrobię wszystko...No prawie wszystko.

  • Po drugiej stronie snu Karolina Kubikowska
Jest to portfolio polskiej tatuażystki. W książce znajduje się 80 prac autorki, która zajmuje się sztuką tatuażu pod pseudonimem Emily's Moose. Ilustracje w książce są metaforą poszukiwania szczęścia i dojrzewania do świadomego życia. Wszystkie rysunki zostały wytatuowane.



Cena 24,99 zł

Ta książka to strzał w 10 jeżeli chodzi o moją córeczkę. Choć ma dopiero 1,5 roku to już wróżymy jej przyszłość artystki, zwłaszcza tatuażystki. Gdy tylko dorwie się do flamastrów maluje sobie oczy, ręce i nogi. Wygląda to jak tatuaże.

  • Zwierzomówcy Matka Much Jacob Grey
To druga część trylogii "Zwierzomówcy", która opowiada o losach Kra, chłopca rozmawiającego z krukami. Legendarna Matka Much powraca, by zasiać w Blackstone przestępczość, korupcję, chaos. Nie cofnie się przed niczym...



Cena 34,90 zł

Brzmi groźnie...Lubię takie książki. Trochę dziwne i tajemnicze. Seriale w tv kończą się powoli, także pora przerzucić się na książki.


3 książki na Mikołajki - moja wygrana 3 książki na Mikołajki - moja wygrana Reviewed by testowaniaczas on 16:38:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.