Prezenty na Mikołajki dla dzieci

Mikołajki tuż tuż, więc wybrałam się dziś na zakupy i w imieniu Mikołaja kupiłam niedrogie prezenty na Mikołajki dla dzieci. Wszystkie prezenty zostały zakupione w Carrefour.

Prezenty dla chłopców

Cena w promocji 9,00 zł

Jeden z nich kosztował 17,99 zł, więc uważajcie podczas zakupów i sprawdzajcie cenę każdego. To zobaczyłam dopiero w domu. Tak to jest jak robi się zakupy z dzieckiem, które ucieka z wózka i trzeba pilnować dziecka, wózka i oczywiście torby z pieniędzmi.


Minifigurki Lego Monster Seria 14


Cena 11,99 zł

Ciekawe co jest w środku?


Prezenty dla dziewczynek


Figurka Playmobil


Cena 7,99 zł

Ciekawe co kryje się w środku?


Uroczy Konik


Cena w promocji 9,99 zł

Każda mała dziewczynka marzy o kucyku. Jak byłam mała też miałam swojego kucyka. Do kucyka dołączona jest szczotka, także można czesać konikowi włosy.


Prezent uniwersalny

Gra Uno


Cena w promocji 9,99 zł

Jest to gra karciana, która składa się ze 108 kart w 4 różnych kolorach oraz kart akcji. Celem gry jest jak najszybsze pozbycie się kart w każdej rundzie i zdobycie punktów za karty, które zostały w rękach innych graczy. Zwycięża gracz, który jako pierwszy zdobędzie 500 punktów. Po wyłożeniu przedostatniej karty gracz musi krzyknąć „UNO”, tzn. „jeden”. Jeśli nie krzyknie i zostanie „przyłapany”, bierze kolejne karty. Liczba graczy: 2 - 10. Wiek od 7 lat.


Prezenty na Mikołajki dla dzieci Prezenty na Mikołajki dla dzieci Reviewed by testowaniaczas on 14:08:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.