Baby cap, emolient krem specjalny - recenzja

Już trochę czasu minęło odkąd Polska grała mecz z Portugalią. Wprawdzie mistrzostw nie wygraliśmy, ale i tak jesteśmy Mistrzami. W tym samym czasie, gdy nasza drużyna grała na murawie,  wygrałam na FB Baby Cap emolient krem specjalny dla mojej małej alergiczki.

emolient




Kilka słów od producenta

Baby cap emolient krem specjalny zawiera substancje aktywne: trójglicerydy kwasu kaprynowego i kaprylowego, olej Canola, które delikatnie natłuszczają i zmiękczają naskórek. Jednocześnie przynoszą ulgę przesuszonej skórze. Tworzą na powierzchni skóry delikatną warstwę lipidową chroniąc naskórek przed nadmierną utratą wody.

Masło Shea i Urea zapewniają dodatkowe nawilżenie. Z kolei na podrażnioną skórę kojąco i łagodząco działają Allantoina i D-Panthenol.


Moja opinia

Krem otrzymałam w kartonowym pudełeczku. W środku znajdowała się tubka z kremem o pojemności 75 ml. Tubka jest tylko i wyłącznie odkręcana. Szata graficzna jest prosta, dla mnie przypomina wyrób apteczny ze wskazaniem dla dzieci. Emolienty mają przecież leczyć skórę małego alergika. Krem ten dostępny jest nie tylko w aptece, ale także w drogerii. Krem jest koloru białego i jest bezzapachowy. Krem bardzo dobrze rozprowadza się na skórze i szybko się wchłania. Nic się po nim nie lepi. Skóra po użyciu kremu jest miękka i delikatna. W celach testowych sama użyłam kremu, mimo, że jest przeznaczony dla dzieci. Sucha skóra na nogach przestała swędzieć. Nie wiem tylko jak krem sprawdziłby się w redukcji swędzenia i zaczerwienienia podczas wysypki alergicznej. (Nie)stety w okresie testów wysypka taka nie miała miejsca u małej alergiczki, bo była dobrze strzeżona podczas konsumowania nowych pokarmów ;) Dodam tylko, że krem został wyprodukowany w Polsce.

emolient


Skład: Aqua, Paraffinum Liquidum, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Canola Oil, Glyceryl Stearate Citrate, Glyceryl Stearate SE, Myristyl Myristate, Cetearyl Alcohol, Phenoxyethanol, Hydroxyethyl Urea, Sodium Polyacrylate, Panthenol, Allantoin, Xanthan Gum, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Biosaccharide Gum-1, PEG-8, Tocopherol, Ascrobic Acid, Ascrobyl Plamitate, Citric Acid, Lecithin.


Cena: ok. 15 zł

Baby cap, emolient krem specjalny - recenzja Baby cap, emolient krem specjalny - recenzja Reviewed by testowaniaczas on 10:35:00 Rating: 5

27 komentarzy:

  1. słyszałam o tej marce ale jeszcze nie miałysmy okazji wypróbowac

    OdpowiedzUsuń
  2. Sądzę, że krem by się idealnie sprawdził po depilacji. Mógłby fajnie wyciszyć podrażnione miejsca. Fajnie, że produkt jest z Polski :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy jeszcze nie słyszałam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego, że nie aż tak długo jest na rynku :)

      Usuń
  4. Ja szukam substancji przede wszystkim nawilżających, a w drugiej kolejności natłuszczających :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę ten kremik, ale bardzo mi się opakowanie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta marka to dla mnie nowość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też. Jest to nasz pierwszy krem tej marki :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Widzę, że większość go nie zna. Ale dzięki mnie mogłaś poznać ;)

      Usuń
  8. 15 zł całkiem tanio jak za dobre mazidło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emolienty ogólnie nie należą do tanich. Jak nie trzeba ich tony zużyć na całe ciało to bardziej ekonomicznie wychodzą większe opakowania. Te opakowanie jest na mniejsze partie ciała jak np. twarz :)

      Usuń
  9. Całkiem przyjemny lubię takie produkty choć tego kompletnie nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam dzieci więc nie próbowałam, ale wydaje się godny uwagi. Dobre są kosmetyki apteczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przygodę z emolientami zaczęłam dopiero jak urodziła się mała alergiczka.

      Usuń
  11. słyszałam o nich i chyba mnie przekonałaś :)
    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/apteczka-maego-pacjenta-czyli-co.html?showComment=1472326390118#c200372059266304191

    OdpowiedzUsuń
  12. Mojej córci pomaga, naprawdę skuteczny. Jest alergiczką, plamy na buźce o wiele szybciej znikają niż po innych kremach i maściach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że znikają. Wiem co to jest mieć alergika w domu.

      Usuń
  13. Szukałam takiej wypowiedzi <3 Używam do skóry przed podkładem emolium krem, ten wygląda jak tańszy zamiennik, chyba kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.