Chrupiące szaleństwo, czy owocowy zawrót głowy z Zott Primo

Większość jogurtów smakowitej kampanii Zott Primo (Natur) została już zakupiona i przetestowana, także możemy podzielić się naszymi opiniami o nich. Zdobycie wszystkich smaków nie było łatwe, ale większość z nich mieliśmy okazję poznać.


Zott Primo (Natur) to jogurt zamknięty w dwudzielnym opakowaniu, gdzie w jednej części znajduje się jogurt  naturalny, a w drugiej owocowe lub chrupiące dodatki. Zacznijmy zatem od owocowych smaków. 


A oto i owocowy zawrót głowy: 
  • rajska brzoskwinia,
  • słoneczna truskawka,
  • słodka jagoda,
  • soczysta wiśnia.

Wszystkie te smaki mieliśmy okazję spróbować i każdy wybrał coś dla siebie. Mi najbardziej posmakowało połączenie soczystej wiśni z jogurtem naturalnym, gdyż smakuje podobnie jak wiśnie ze słoika, które robi moja mama. Natomiast mojemu m. posmakowała słodka jagoda. Dzieci podzieliły się i jedno wybrało rajską brzoskwinię, a drugie słoneczną truskawkę. Dla każdego coś pysznego. 



Kolejne jogurty to chrupiące szaleństwo w połączeniu z jogurtem naturalnym. Tu do wyboru mamy jogurt naturalny z dodatkami:

  • musli, czekolada, banan,
  • chrupiące miodowe musi,
  • musli orzechowe,
  • musli tropikalne: papaja, ananas, kokos.

Tylko dwa pierwsze smaki udało nam się zdobyć. Mimo, że nie jestem fanką bananów i wszystkiego co ma choć odrobinę banana w sobie, to ten wariant jogurtu bardzo mi smakował, ze względu na zawartość czekolady, która okazała się idealnym dopełnieniem. Pozostali również wybrali ten wariant. Wczoraj wieczorem poeksperymentowałam i dodałam do chrupiącego miodowego musli wiśnie ze słoika mojej mamy. Mówię Wam - niebo w gębie! Jesteśmy też ciekawi pozostałych brakujących smaków dodatków jogurtu naturalnego.


A Wy co wybieracie? Chrupiące szaleństwo, czy owocowy zawrót głowy?

#ZottNaturalnie!
#naturalniezowocami
#naturalniezmusli

Cena: od 1,29 zł do 1,69 zł

Chrupiące szaleństwo, czy owocowy zawrót głowy z Zott Primo Chrupiące szaleństwo, czy owocowy zawrót głowy z Zott Primo Reviewed by testowaniaczas on 20:49:00 Rating: 5

8 komentarzy:

  1. Nam również zasmakowały te jogurty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie próbowałam ich jeszcze, ale wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na taki owocowy zawrót głowy to ja mam ochotę! Same pyszności :) ..ale i chrupiącemu szaleństwu ciężko odmówić. Pozdrowionka serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama ma przyjemność brać udział w tej kampanii i oczywiście i nam się coś skapło, bo ja ich poszukiwałam ;) Mi strasznie posmakowała wersja z musli ale z dodatkiem też łyżeczki miodu ;) Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie ogólnie było bardzo ciężko z tymi jogurtami i udało mi się zdobyć tylko dwa smaki :(

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.