Weź udział w rekrutacji i #poczujmeskanature

Nie wiem czy wiecie, ale ruszył już nabór do nowej kampanii Le Petit Marseillais 😍

testowaniaczas



Tym razem w paczce ambasadorskiej ma znaleźć się coś dla mężczyzny. Już nie mogę się doczekać wyników rekrutacji 😄.

A oto męskie zapachy, jakie zostały przygotowane w tej kampanii:
  •  Drzewo cade w duecie ze słodko-gorzką wonią leśnej paproci;
  •  Pobudzająca mięta i cytrusy;
  • Orzeźwiające i dodające energii drzewo cedrowe i minerały morskie.

Zapachy brzmią kusząco i zniewalająco. Ale to nie wszystko, bowiem dla nas, Ambasadorek LPM, również będzie przygotowane małe co nieco. Ambasadorki LPM szykujcie się na zmysłowy rytuał morskiej pielęgnacji z algami i minerałami morskimi.

To kto chce zostać Ambasadorką LPM? Oczywiście, że ja!

Dlatego zgłosiłam się do udziału w kampanii tutaj i czekam cierpliwie na wyniki.

#poczujmeskanature 

#ambasadorkaLPM


Weź udział w rekrutacji i #poczujmeskanature Weź udział w rekrutacji i #poczujmeskanature Reviewed by testowaniaczas on 11:22:00 Rating: 5

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ciekawa :) Mam nadzieję, że będę mogła wziąć w niej udział ;)

      Usuń
  2. Jaka fajna akcja! Nie wiedziałam, że istnieje.
    Z chęcią można się skusić.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam nic o takiej kampanii. Dużo jest później zadań, ankiet itp rzeczy do wypełnienia??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poprzednich kampaniach było co robić :) W tej z pewnością też znajdą się zadania do wykonania.

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.