Garnier czysta skóra 3w1 - darmowe próbki na 7 dni

Już jakiś czas temu zamówiłam Garnier czysta skóra 3w1 - darmowe próbki na 7 dni. Dawno o tym zapomniałam, a wczoraj znalazłam  je w skrzynce na listy.

testowaniaczas.blogspot.com


Garnier czysta skóra 3w1 to żel, peeling i maseczka w jednym kosmetyku:
  • żel myje i oczyszcza,
  • peeling zwalcza zaskórniki,
  • maseczka matuje.

testowaniaczas.blogspot.com

Aktualnie nie można już zamówić próbek, ale Ci którzy otrzymali próbki mają szanse wygrać nagrody. Wystarczy przetestować kosmetyk i dodać opinię. Otrzymaliście próbki? Jak oceniacie Garnier czysta skóra 3w1?

testowaniaczas.blogspot.com


Garnier czysta skóra 3w1 - darmowe próbki na 7 dni Garnier czysta skóra 3w1 - darmowe próbki na 7 dni Reviewed by testowaniaczas on 08:53:00 Rating: 5

2 komentarze:

  1. Nie widziałam takiej akcji nigdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że miałam kiedyś coś z tej linii.
    Naprawdę świetne propozycje.
    Zdecydowanie - do przetestowania :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.