VIANEK MASŁO DO CIAŁA z ekstraktem z liści borówki brusznicy

Jakiś czas temu, dzięki wygranej, w moje ręce wpadł pewien kosmetyk. Jest nim VIANEK intensywnie kojące MASŁO DO CIAŁA z ekstraktem z liści borówki brusznicy. Jak widać masło znajdziemy nie tylko na półce w lodówce, ale także w naszej łazience.

testowaniaczas

Masło do ciała zawiera masło avocado, shea, wosk pszczeli i skwalan. Nadaje się do skóry przesuszonej i skłonnej do zaczerwienień. Ekstrakt z liści borówki brusznicy hamuje procesy starzenia, wyrównuje koloryt skóry. Olejek lawendowy zawarty w kosmetyku koi i odpręża całe ciało.

Borówka brusznica

Źródło

Po odkręceniu plastikowego opakowania wydobywa się z niego dość przyjemny, delikatny zapach. Masło koloru białego ma bardziej płynną nią stałą konsystencje, to po odwróceniu pudełka do góry nogami nie wycieknie z niego. Masło bardzo dobrze rozprowadza się na skórze, pozostawiając delikatnie tłustą warstwę, która ma za zadane chronić naszą skórę przed wysuszeniem. Masłem smarowałam skórę mojego dziecka, które było pogryzione przez komary i miejsca ugryzień były dość mocno zaczerwienione. Kilka dni po codziennym smarowaniu skóra ogasła. 

testowaniaczas


SkładAqua, Glycine Soja Oil, Persea Gratissima Butter, Butyrospermum Parkii Butter, Glycerin, Glyceryl Stearate, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Cera Alba, Vaccinium Vitis-Idaea Leaf Extract, Squalane, Cetearyl Alcohol, Xanthan Gum, Lavandula Angustifolia Oil, Benzyl Alcohol, Parfum, Dehydroacetic Acid, Linalool, Hexyl Cinnamal, Limonene.

Cena: ok. 30 zł /150 ml

Kto miał i używał? Podzielcie się swoją opinia o tym kosmetyku.

VIANEK MASŁO DO CIAŁA z ekstraktem z liści borówki brusznicy VIANEK MASŁO DO CIAŁA z ekstraktem z liści borówki brusznicy Reviewed by testowaniaczas on 11:33:00 Rating: 5

7 komentarzy:

  1. looks great :D nice review!

    NEW GET THE LOOK POST | LAYERS ARE THE BEST COMBO / SALES EDT /<3
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jego próbki wystarczająco na tyle aby sprawdzić czy faktycznie jest on dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, podoba mi się ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  4. mój ulubiony! <3 tylko, że ja dużo taniej kupiłam- w internetowej aptece Melissa opakowanie 250 ml kosztuje ok 25zł, więc duża różnica :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopisuje do wishlisty, na pewno wypróbuję

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.