#NIVEA Care Lekki Krem Odżywczy

Udało mi się załapać do testowania kremu #NIVEA Care, o czym pisałam tutaj. Do testowania otrzymałam krem o pojemności 50 ml w bardzo poręcznym i przyjemnym dla oka plastikowym, odkręcanym opakowaniu.



Krem #NIVEA Care został przetestowany wzdłuż i wszerz. I jakie były efekty? Zobaczcie sami.


Ale najpierw kilka słów od producenta

#NIVEA Care Lekki Krem Odżywczy:

1. wyjątkowa, lekka formuła z innowacyjnymi hydro-woskami,
2. łatwo rozprowadza się na skórze,
3. natychmiast się wchłania,
4. idealny dla każdego typy cery,
5. doskonały jako baza pod makijaż.

#NIVEACare to pierwszy krem zawierający hydro-woski, które po aplikacji na skórę, pod wpływem temperatury ciała, natychmiast się rozpuszczają i wnikają głęboko pomiędzy komórki naskórka. Zapewniają przez to głębokie odżywienie skóry. 

Mój test 

1. Krem jest delikatny i lekki, nie wiem czy ma hydro-woski, gdyż nie mam możliwości tego sprawdzić.
2. Krem super rozprowadza się na skórze i nie ma z tym jak najmniejszego problemu.
3. Krem bardzo szybko się wchłania.
4. Mam cerę mieszaną, częściowo tłustą, częściowo wysuszoną tak bardzo, że aż widać suche skórki. Krem nadaje się zarówno do miejsc tłustych jak i suchych.
5. Ten punkt najbardziej mnie interesował. Ile razy nakładałam podkład, które idealnie krył niedoskonałości, tyle razy widoczne były suche skórki. Krem ten idealnie nadaje się pod makijaż. Nie jest tłusty, doskonale nawilża skórę i nie widać już suchych skórek spod makijażu. Ponadto idealnie współgra z podkładem i nie waży się. 
6. Krem ma zapach kremu #NIVEA, tyle, że bardziej intensywny. 

Skład: Aqua, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Cetyl Alcohol, Isopropyl Palmitate, Dimethicone, odium Polyacrylate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Linalool, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Limonene, Parfum. 

Cena: ok. 9 zł

P.S. Jestem w pełni zadowolona z kremu #NIVEA Care



#NIVEA Care Lekki Krem Odżywczy #NIVEA Care Lekki Krem Odżywczy Reviewed by testowaniaczas on 17:30:00 Rating: 5

3 komentarze:

  1. Byłam właśnie bardzo ciekawa tego kremu, bo z reguły nivea mnie uczula lub zapycha, więc fajnie, że napisałaś jego opinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie miałam problemu z alergią i nie mogłam sprawdzić czy krem uczula czy też nie. Ciekawe czy u Ciebie by się sprawdził.

      Usuń
  2. Miałam, bardzo przyjemny :)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.