Testowanie z trnd: Deser Monte z dodatkami - zakupy już zrobione

I sprawdziło się powiedzenie "do trzech razy razy sztuka". W końcu za trzecią wizytą w Kauflandzie udało się kupić wszystkie smaki deserów Monte z dodatkami. I to 60 sztuk!


A dlaczego tak dużo?


Mąż był tak dobry, że przy okazji, zajechał po raz trzeci do Kauflandu. Dzwoni i mówi: "Są wszystkie smaki po 1,66 zł za sztukę. To ile mam wziąć?"


Miał wziąć 48 sztuk, po 6 sztuk z każdego smaku, a jeżeli nie byłoby tyle, to miał dobrać z innych. I tak dobierał, że wyszło 60 sztuk, o czym dowiedział się już przy płaceniu :)

Tak robi się zakupy na telefon :) Ale nie dziwię mu się. Początkowo, nawet mi trudno było posegregować wszystkie Monte


Poza tym jak ludzie zobaczyli ile tego bierze, zaczęli rozpychać się łokciami, także brał szybko i znikał.

Dobrze, że zmieściłam wszystko w lodówce :)

No, może prawie wszystko. Testerka już zabiera się za smakowanie.


#momentzmonte
#trnd

Testowanie z trnd: Deser Monte z dodatkami - zakupy już zrobione Testowanie z trnd: Deser Monte z dodatkami - zakupy już zrobione Reviewed by testowaniaczas on 08:37:00 Rating: 5

75 komentarzy:

  1. Ojjj tak :D #momentzmonte :) Ja uwielbiam Cookies a Ty? Super są te dodatki bo każdy znajdzie coś dla siebie :) A maluchy uwiebiają wyjadać najpierw dodatki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monte Cookies jeszcze nie jadłam. Mała nie dała mi szansy spróbować ;) Wcześniej jadła samo Monte, a jak dostała Monte z dodatkami, to najpierw wyjada dodatki, później odrobinę Monte i chce kolejne Monte, żeby znów wyjadać dodatki...

      Usuń
  2. Mam okazję testować Monte z dodatkami dzięki platformie TRND. Wyników i rozpoczęcia tej kampanii nie mogły się doczekać szczególnie dzieciaki w mojej rodzinie – choć nie ukrywam, że ja również. Gdy tylko przyszłą wiadomość potwierdzająca udział w tej kampanii wspólnie z dziećmi wybraliśmy się na zakupy. Miały wielką frajdę z wybierania smaków i wkładania ich do koszyka. Nie ukrywam, że smak tradycyjnego Monte był nam już wcześniej dobrze znany gdyż często gościł w naszym domu. Monte z dodatkami próbowaliśmy i testowaliśmy po raz pierwszy. Wachlarz dodatków jest tak szeroki, że każdy znajdzie dla siebie coś smacznego. Jako, że bardzo lubię kawę najbardziej posmakował mi Monte Cappucino Balls. Dzieciakom wszystkie smaki w czekoladzie, a mężowi Monte Cherry. Pewnie niektórzy powiedzą, że to niezdrowe, słodkie itp. Wiadomo, że nie jadamy ich kilka razy dziennie ale szczerze myślę, że kubeczek dwa razy w tygodniu lub nawet raz dziennie nikomu nie zaszkodzi. Monte z dodatkami jest idealne jako przekąska, drugie śniadanie czy podwieczorek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Nie jemy Monte na śniadanie, tylko na deser. A desery są raczej słodkie :)

      Usuń
  3. Porządna ilość ;) U nas testowanie pełną parą, a w tygodniu kolejna tura do zakupienia, bo jeszcze 4 smaków nie próbowaliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo super, miłego testowania :) Ja już prawie tydzień temu robiłam zakupy, więc mało co zostało :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się :) U nas testowanie dopiero się rozpoczęło.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Polecam zarejestrować się na trnd, gdzie można testować produkty za darmo :) Link dostępny na stronie po prawej.

      Usuń
  6. Wspaniały deser dla małych i dużych. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że tak pyszna kampania zdarza mi się drugi raz w życiu (wcześniej testowałam Monte mleczne kanapki).

    Monte w postaci deseru z dodatkami ma aż 8 wariantów - każdy znajdzie coś dla siebie. Ja pokochałam te z ciasteczkami maślanymi, mąż natomiast z wiśniami a rodzice - kuleczki cappuccino. Jest tyle smaków, że każdy znalazł coś dla siebie. Znajomi też są zachwyceni tym przepysznym, ale i zdrowym, pełnym mleka deserkiem.


    Myślicie, że to deser dla dzieciaków? Otóż, nie!
    Monte posmakuje każdemu, przekonacie się, kiedy tylko go skosztujecie.
    Polecam z całego serca! Kupujcie i próbujcie, póki jeszcze nie zostały wyczyszczone półki w sklepach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również testowałam Monte mleczne kanapki :) Jeszcze trochę, a Testerzy wyczyszczą wszystkie półki z Monte ;)

      Usuń
  8. mi one nie smakują. próbowałam kilka, ale te dodatki mi nie smakują :P i dostałam się do testowania, ale nie kupuje tego. kanapki monte też są nie dobre - obrzydliwe słodkie. dziecku bym nie dała :D .
    ale gratulacje , bo u mnie nie ma takiego wyboru .

    OdpowiedzUsuń
  9. Desery Monte z dodatkami firmy Zott, to pyszne połączenie puszystego mlecznego kremu z czekoladą, orzechami laskowymi i ciekawymi dodatkami, które są dostępne w aż ośmiu różnych wariantach. Idealne jako drugie śniadanie lub przekąska w ciągu dnia, zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych. Desery Monte z dodatkami gorąco polecam każdemu, kto nie miał jeszcze przyjemności ich spróbować, ponieważ są naprawdę dobre. edyta215

    OdpowiedzUsuń
  10. To żeście poszaleli z tymi zakupami, u mnie 35 sztuk ;)
    Fajny pomysł, ze tak wiele różnych dodatków. Dzieciaki mają szczególną uciechę. A deserek oczywiście słodki i orzechowy.

    OdpowiedzUsuń
  11. My też testujemy razem z TRND. Za trzecim razem udało nam się kupić 44 sztuki i spróbować wszystkich smaków. Sąsiedzi też już dostali. Wszystkim bardzo smakują deserki, zwłaszcza Cherry.

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas Monte w Kaufland zniknęło z prędkością światła, a potem było już tylko na zapisy. Zakupiłam więc w trzech sklepach:Lewiatan, Spar i Tesco. jednego smaku tyko nie zdobyłam - kapuczino :( Najbardziej zasmakowałam się w Monte Scherry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O zapisach jeszcze nie słyszałam ;) Mi się za trzecim razem poszczęściło i zdobyłam wszystkie smaki.

      Usuń
  13. Od kilku dni testujemy z rodzinką i znajomymi Monte z dodatkami. Każdy jest przepyszny i ciężko byłobym wybrać ten najlepszy. Dzieciaki uwielbiają te z ciasteczkami i kulkami. Jest to fajny deser mleczny – idealny na podwieczorek czy drugie śniadanie. W naszym domu zadomowi się chyba na dobre

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja myślałam że ludzie tylko na mnie się tak patrzyli że biorę aż tyle deserków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam,
    równiez dzięki trnd moge testować te pyszności:) niestety nigdzie nie mogę dostać choco flakes i waffle sticks...szukam i szukam...może jeszcze się uda:) co do smaków to mi najbardziej przypadł do gustu Cherry, mężowi Cookies, a synkowi cacao cookies:) także każdy znajdzie idealne połączenie smaków dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziś próbowałam Cappuccino Balls :) Pyszne. Uwielbiam kawę ;)

      Usuń
    2. Co dziwne kawy nie lubię, ale połączenie Monte z kulkami cappuccino nie jest złe:)

      Usuń
    3. Ja wręcz przeciwnie :) Zaczynam dzień od małej czarnej ;)

      Usuń
  16. Ja także mam szansę testować! Testuję, polecam, smakuję, opiniuję!
    Mój faworyt to Cherry- słodki krem z kwaskawą wiśnią.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam okazję również smakowania testowania deserków Monte z dodatkami.
    Rodzina jak i znajomi sa zachwyceni deserkami Monte z dodatkami. Dodatkowo jest tyle wariantów smakowych, że można wybierać w smakach i każdego dnia zajadać sie innym. Monte zadbało o to by, każdy mógł znaleźć TEN ideał dla siebie. Taki deserek sprawdzi się swietnie jako przekąska lub podwieczore nie tylko dla tych najmłodszych. Polecam #momentzmonte

    OdpowiedzUsuń
  18. Monte z dodatkami to najlepszy deser wśród deserów. Bardzo mi odpowiada jego mleczny krem z czekoladą, orzechami i w zależności od naszych upodobań smakowych można dobrać sobie do niego dodatek. Mi bardzo posmakowało MONTE Capuccino Balls, bo lubię smak kawy, a kuleczki kawowe świetnie dopełniają smak Monte. Godny polecenia jest również MONTE Cherry, bo delikatny sos wiśniowy świetnie komponuje się z czekoladowo-orzechowym smakiem, a dodatkowo kawałki wiśni wzmacniają smak  Monte jest jak najbardziej godne polecenia zarówno dla dzieci i dorosłych. #momentzmonte

    OdpowiedzUsuń
  19. Deserki Monte z dodatkami są bardzo smaczne i pożywne. Zaspokoją podniebienie zarówno małych jak i dużych. Różnorodność dodatków sprawi, że każdy znajdzie coś dla siebie. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. JUWO1 - Mnie również udało się dostać do projektu Monte z Dodatkami od Firmy Zott. Dla mnie to super projekt a produkt oczywiście bomba!!! Cała nasza rodzina zajada się Monte z dodatkami. To połączenie cudownie puszystego mlecznego kremu z czekoladą, orzechami laskowymi i pysznymi dodatkami. Ogromnym plusem są warianty smakowe- ich ilość obłędna. Jest to chyba jedyny produkt mleczny o tak bogatej ofercie smakowej. Mnie przypadł do gustu Monte Cappucino Balls- idealne do kawy. Jadłam też Monte Cherry ale dla mnie niestety trochę za mało wiśni:) Polecam- wszystkie smaki. Co jeszcze jest warte zaznaczenia to opakowanie. Ta mała komora z dodatkiem ma lekki dzióbek, który ułatwia przesypanie zawartości do części puszystego kremu z czekoladą. JUWO1

    OdpowiedzUsuń
  21. Dużo Ci tego wyszło:) Mnie skutecznie odstraszył skład, a zwłaszcza dodatek karagenu więc się nie zgłaszałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dużo :) My lubimy zjeść raz na jakiś czas Monte. W skład jeszcze się nie zagłębiałam.

      Usuń
  22. Pyszny deser Monte z dodatkami
    Pyszna przekąska w ośmiu wariantach dla każdego.
    Smak deseru Monte to jak powrót do dzieciństwa. Wyjątkowy deser Monte został połączony z pysznymi dodatkami. Wystarczy wybrać na jakie połączenie masz ochotę i pyszna przekąska gotowa. Myślę że każdy łasuch znajdzie coś dla siebie.
    Moim faworytem jest Monte Cappuccino Balls. Pyszny puszysty mleczno – czekoladowy krem z orzechami laskowymi a do tego pyszne kuleczki o smaku cappuccino. Włoski deser sam raz na drugie śniadanie do pracy. Pożywne a przy tym tak smaczne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mój syn nie zjada, ale wręcz pałaszuje desery Monte. Lubi sobie poeksperymentować: sypie mniej lub więcej dodatków, czasem najpierw zjada je same, a potem zajada się puszystym serkiem. W każdym razie zabawy jest dużo, tym bardzie że jest tyle smaków do wyboru. Przyznam, czasem też mu podkradnę Monte - mam wtedy pyszną przekąskę w pracy na drugie śniadanie. Gdy chcę sobie poprawić humor też sięgam po ten pyszny deserek. #momentzmonte

    OdpowiedzUsuń
  24. Nam też się udało uczestniczyć w projekcie! :)) Synio i Mąż pałaszują i ciężko mi Ich upilnować ;) Naprawdę przyjemnie jest patrzeć jak Rodzina i Przyjaciele się cieszą na możliwość spróbowania jednego deseru. Co ciekawe, nie tak łatwo się zdecydować na smak i czasem trwa to bardzo długo:D
    Ale dziś było jeszcze ciekawiej. Ze świeżą partią nowych smaków udalismy się na rodzinny obiad do Teściów. ich opinia była o tyle ciekawa, że wcześniej nie jedli nawet klasycznego Monte :D "Niestety" wizyta skończyła się tak, że musiałam Teściowi zostawić więcej Monte z dodatkami do próbowania:D Także uważajcie na grupę 50+!;) #momentzmonte

    OdpowiedzUsuń
  25. Też skorzystałam z promocji w Kauflandzie tylko w moim mieście były po 1,88 zł wiec starczyło na 43 deserki. wszystkie są bardzo smaczne, a najbardziej posmakował mi wariant cherry. Monte bardzo szybko się rozeszło i w lodówce zostało już tylko kilka. Większość obdarowanych była bardzo zadowolona, deserki smakowały.

    OdpowiedzUsuń
  26. Arek Z.
    Dzięki projektowi na Trnd mam możliwość po raz kolejny testowania produktów Monte, muszę przyznać, że wyjątkowo smakują mi przysmaki Monte. Bardzo lubię orzechowe kremy, dlatego mleczno-orzechowy krem jest przepyszny. Deser Monte z dodatkami to osiem różnych wariantów, w których każdy ma niepowtarzalny smak, wszędzie jest krem Monte, ale są różne dodatki, bardziej lub mniej słodkie. Polecam Monte z wisniowym musem, jest moim faworytem. #momentzmonte
    Arek Z

    OdpowiedzUsuń
  27. Nowe Monte z dodatkami to coś wspaniałego. Osiem fantastycznych dodatków, dla każdego coś miłego:
    - Monte Cherry,
    - Monte Cookies,
    - Monte Crunchy,
    - Monte Choco Balls,
    - Monte Cappucino Balls,
    - Monte Cacao Cookies,
    - Monte Choco Flakes,
    - Monte Waffle Sticks

    Który z nich jest najlepszy? Wg mnie wszystkie są rewelacyjne, każdy na inną porę dnia, inny nastrój czy nieco inne przeznaczenie. Zdania wśród znajomych są podzielone. Nie ma wariantu, który by komuś nie smakował. Serdecznie polecam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę przyznać że tradycyjne Monte nie dorasta do pięt Monte z dodatkami, które uwielbiam! 8 cudownych dodatków, a każdy tak inny i tak pyszny. Monte Cherry – lekko kwaśna wiśnia fantastycznie przełamuje słodycz Monte. Monte Cookies – nawet zwykłe ciasteczka mogą być niezwykłe, bo te maślane mini herbatniki są przepyszne. Monte Crunchy – super alternatywa na śniadanie zamiast tradycyjnego musli z jogurtem. Monte Choco Balls – te czekoladowe kuleczki są tak pyszne że rozpływają się w ustach. Monte Cappucino Balls – gorzki smak kawowych kuleczek w połączeniu ze słodyczą Monte to strzał w 10. Monte Cacao Cookies – kakaowe ciasteczka to idealna przekąska w ciągu dnia. Monte Choco Flakes – płatki w białej oraz deserowej czekoladzie, dla każdego coś miłego. Monte Waffle Sticks – nieziemsko pyszne wafelki! Który dodatek jest najlepszy? Nie potrafię wybrać jednego, co rzadko mi się zdarza. To oznacza tylko jedno, Monte z dodatkami jest rewelacyjne i trzeba spróbować każdego.

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo smaczny deserek moja rodzinka oszalała na jego punkcie żałujemy, że tak szybko się kończą. ma tyle dodatków, że każdy łasuch znajdzie coś dla siebie. może nie jest to produkt 0 kalorii, ale warto skosztować dla przyjemności #momentzmonte

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie ma to jak pyszniuśki deserek tylko szkoda że tak szybko znika. Uwielbiam monte a jeszcze bardziej córka, nie da za wygraną jeśli stoją w lodówce. Też testuję w Trend i jestem zadowolona i to bardzo. Z kupnem fajnie wyglądało i wyszłam na dziwaka ale co tam myk i do kasy z całym koszem:) Nie ma chyba osoby która by tego deseru nie lubiła: pyszny czekoladowo-orzechowy krem przykryty idealnie lekką chmurką białego puchu - niebo w gębie.

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja się załapałam na pyszny projekt z TRND. Co prawda udało mi się znaleźć 6 wariantów smakowych, niestety brakowało Monte Cherry na który miałam największą ochotę, a póki w sklepach są pustki :) Monte które kupiłam spokojnie wystarczyło aby moi znajomi i rodzinka mogła je przetestować. Monte to rewelacyjny deser, którego nie trzeba rekomendować a dodatki to strzał w 10. W moim domu faworytem jest Monte Choco Balls. Dzieciom i dorosłym zasmakowały czekoladowe kuleczki. Widziałam, że maluchy jadły go różnie- deser oddzielnie i dodatki oddzielnie, jedząc wszystko razem, mieszając deser oraz bez mieszania.#momentzmonte

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem tą szczęściarą która dostała się do kampanii #momentzmonte z TRND. Dzieci szczęśliwe i moje i wszystkich znajomych i rodziny, Bardzo pyszna Kampania. Polecam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Pyszna kampania, dzieci szczęśliwe własne i wszystkich zanjomych. Polecam #momentzmonte -pyyyycha. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. http://testowaniaczas.blogspot.com/2016/02/testowanie-z-trnd-deser-monte-z.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Muszę przyznać, że tak pyszna kampania zdarza mi się drugi raz w życiu (wcześniej testowałam Monte mleczne kanapki).

    Monte w postaci deseru z dodatkami ma aż 8 wariantów - każdy znajdzie coś dla siebie. Ja pokochałam te z ciasteczkami maślanymi, mąż natomiast z wiśniami a rodzice - kuleczki cappuccino. Jest tyle smaków, że każdy znalazł coś dla siebie. Znajomi też są zachwyceni tym przepysznym, ale i zdrowym, pełnym mleka deserkiem.


    Myślicie, że to deser dla dzieciaków? Otóż, nie!
    Monte posmakuje każdemu, przekonacie się, kiedy tylko go skosztujecie.
    Polecam z całego serca! Kupujcie i próbujcie, póki jeszcze nie zostały wyczyszczone półki w sklepach ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam Monte. ta kampania to strzał w 10tkę

    OdpowiedzUsuń
  37. Rozumiem doskonale Twoją radość z kampanii, bo od 2 tygodni i my cieszymy swe podniebienia kampanią Monte. To chyba ukochane deserki moich dzieci - takie, o które proszą każdego dnia. Wspaniały pomysł producenta, by przygotować tyle przeróżnych smaków, w których każdy znajdzie coś fajnego dla siebie. Ja pokochałam smak cherry - dla mnie idealny, słodko-kwaskowy, pięknie zrównowazony. Dzieci uwielbiają wszystkie z ciasteczkami i kuleczkami, dla męża najlepsze to Chrunchy. Osoby, którym przekazałam deserki do testowania nie mogą wskazać jednego faworyta, bo chyba każdemu smakuje cos innego. Ale nie zdarzyło się nam, by ktoś powiedział, że deserek nie jest dobry. Każdy jest zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla tych, co lubią Monte każdy dodatek będzie smakował w połączeniu z ich ulubionym deserem :)

      Usuń
  38. Rozpoczęliśmy smakowanie Monte!
    Przebojem numer 1 zdecydowanie jest Cherry- i nie dlatego, że z owocami ale dlatego, że właśnie z wiśniami. To połączenie jest najlepsze. Kolejne dodatki wszystkim smakują z drobnymi sugestiami, część z nas woli je jeść je na chrupiąco, a część jak już zmiękną, ale najlepsze wzięcie mają Crunchy i Cookies. Zdecydowanie poprawiają humory w pochmurne i deszczowe dni. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam wszystkich testerów TRND Monte z dodatkami:).Miałam trochę problemów z dostępnością deserów,ale w końcu udało mi się je zakupić,choć w nie tak pokaźnej ilości.Początkowo moim faworytem było Cherry,teraz uwielbiam wszystkie chrupiące dodatki.Dzieciaki oczywiście rzuciły się na czekoladowe kulki.Wszystkim kawoszom polecam Capuccino Balls - nie będą zawiedzeni.Szczerze,podeszłam z pewną rezerwą do Monte z dodatkami,sądziłam,że będą za słodkie i młde.Nic z tych rzeczy.To bardzo fajna przekąska/deser w ciągu dnia i polecam je wszystkim łasuchom:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cappuccino Balls rzeczywiście można polecić kawoszom (czyli dla mnie ;) ) Właśnie układam swój ranking Monte z dodatkami. #momentzmonte

      Usuń
  40. Ja również dostałam się do akcji testowania deserów Monte z dodatkami organizowanej przez trnd! Jako, że jestem wielkim łasuchem, bardzo mnie to ucieszyło :) Obecnie już wszystkie smaki przetestowane zarówno przeze mnie, rodzinę, przyjaciół i znajomych, a także współpracowników. Generalnie wszystkim smakowało, ale nieraz były ostre dyskusje jaki smak najlepszy :) Najwięcej rozbieżnych opinii zbiera deser Monte Cherry. Są osoby, dla których jest to faworych, ale są również takie, dla których jest on najgorszy z całej puli. Największym powodzeniem cieszą się te z czekoladowymi dodatkami, a najmniejszym - Monte Cookies. Słyszałam też kilka głosów, że deser jest za słodki, ale myślę, że większości ludzi a w szczególności dzieciakom to zupełnie nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widze ,ze duzo nas testujacych:)
      Monte z dodatkami:
      Mleczny deser Monte z pysznymi dodatkami jest dostępny w ośmiu wariantach:

      – Monte Cherry,
      – Monte Cookies,
      – Monte Crunchy,
      – Monte Choco Balls,
      – Monte Cappucino Balls,
      – Monte Cacao Cookies,
      – Monte Choco Flakes,
      – Monte Waffle Sticks.

      goroaco polecam do sprobowania ,wlasnie testuje smaki i mysle ,ze kazdy znajdzie cos dla siebie …..pychotki . polecam przy okazji TRND :)


      Usuń
    2. goroaco polecam deserki oraz stronke z ktorej testujemy rozne fajne rzeczy

      Mleczny deser Monte z pysznymi dodatkami jest dostępny w ośmiu wariantach:

      – Monte Cherry,
      – Monte Cookies,
      – Monte Crunchy,
      – Monte Choco Balls,
      – Monte Cappucino Balls,
      – Monte Cacao Cookies,
      – Monte Choco Flakes,
      – Monte Waffle Sticks.

      TRND :)

      Usuń
  41. według mnie wszystkie smaki deseru Monte są fantastyczne! To ciekawa przekąska po południu - na deser. Wiadomo, że nie na śniadanie czy zamiast śniadania, ale po południu jak znalazł.
    Dodatkowo - wielość smaków powoduje, że każdy znajdzie coś dla siebie.
    To fantastyczna kampania, ponieważ można poczętstować bliskich i znajomych czymś innym niż "oklepanymi" ciastkami do kawy. Moim znajomym się bardzo podoba taka akcja. I zachęca do samodzielnego kupowania.
    Szkoda tylko, że u mnie nie ma w promocji do kupienia deserków. Kupiłam kilka w promocyjnej cenie, a teraz są w cenie wyższej niż wskazana w projekcie.
    emcepe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, widziałam cenę nawet 2,89 zł z jedno Monte.

      Usuń
    2. no właśnie. Ja też takie ceny widziałam, niestety. Szukam promocji, ale w okolicy nie ma
      emcepe

      Usuń
    3. Ja widziałam później promocję z 2,89 zł na 2,69 zł.

      Usuń
  42. Dzieki mozliwoscie dostania sie do kampani w TRND ja rowniez testuje Monte z dodatkami. Az 8 możliwości wyboru dodatkow to baorawde duzo. Deserki sa pyszne a moim osobistym zdajiem dodatkow jest naprawde bardzo duzo i spokojnie wystarczaja na caky deserek. Ja osobiście zakupilam w Kaufland po 1,88 wiec kupilam 43 sztuki ktore sie rozeszly jak swieze buleczki. U mnie króluja ciasteczka maslane♡

    OdpowiedzUsuń
  43. O wow! Gratuluje zakupów! Ja musiałam kupić za 2,29zł ;p Bo w kauflandzie w czasie promocji były ciągle puste półki :D Mi najbardziej smakują Monte Crunchy, Cookies i Cacao Cookies :D Bardzo się cieszę, ze mogłąm wziąć udział w kampanii trnd #momentzmonte ,ponieważ było to bardzo smaczne testowanie!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, o czym piszesz. Dopiero za 3 razem udało kupić się w Kauflandzie wszystkie smaki. Raz nie było ani jednego deserku :)

      Usuń
  44. Moja metoda na deserek Monte. Kuleczki cappucino (bo ta wersja jest dla mnie najlepsza) wsypuję do pudełeczka z deserem i staram się umieścić je na samym dole. Zgodnie z zasadą, że najlepsze zostawia się na koniec najpierw zjadam aksamitny deser, potem przechodzę do konkretów. I to jest mój #momentzmonte

    OdpowiedzUsuń
  45. Mi do gustu przypadł Monte Cappucino Balls - mniam... A narzeczony wybrał Monte Cherry i jest zachwycony :) Monte to bardzo dobra i szybka przkąska :)

    OdpowiedzUsuń
  46. U mnie cena prawie 3 zł za kubeczek, natomiast smak przepyszny.... zwlaszcza cappuccino oraz z wafelkami..... idealnie slodki z kremową konsystencją. Najmniej przypadł mi do gustu cherry ale pewnie dlatego, że nigdy nie lubiłam wiśni. Jednym slowem pyszna przekąska na każdą okazję

    OdpowiedzUsuń
  47. Mi do gustu przypadł Monte Cappucino Balls - mniam... A narzeczony wybrał Monte Cherry i jest zachwycony :) Monte to bardzo dobra i szybka przkąska :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Odkąd pamiętam zawsze przepadałam za Monte :) Kiedy pojawiła się okazja aby je przetestować dzięki udziale w projekcie TRND, ani chwili się nie zastanawiałam i wypełniłam zgłoszenie. Ku mojemu zaskoczeniu zostałam wybrana :D. Dowiedziałam się, że Monte jest teraz dostępne aż w 8 wariantach :). Czym prędzej ruszyłam do sklepu :) Troszkę mi to zajęło- bo aby uzyskać wszystkie warianty musiałam odwiedzić 3 sklepy (no ale je w końcu zdobyłam) :D. Na początku myślałam ,że jest to „zwykły” kremowy jogurt + dodatki....kiedy pierwszy raz spróbowałam zostałam mile zaskoczona, że jest to moje ulubione „klasyczne Monte” połączone z różnymi dodatkami. Według mnie jest to pyszna przekąska i każdy z Nas powinien ją spróbować bo na pewno znajdzie coś dla siebie :D Moim ulubionym jest Monte Cherry...mniammm! Polecam wszystkim, którzy preferują mleczne desery :D Mogę Wam również zagwarantować, że Wasze dzieciaczki będą je tak wcinać aż im się uszy będą trzęść. :D Kto jeszcze nie spróbował to niech leci do sklepu :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. #momentzmonte Miałam okazję testowac deserki mleczne monte z dodatkami. Udało mi się zakupic wszystkie smaki.Sam deserek mleczno-czekoladowy jest taki jak w wersji podstawowej, bez dodatków, jest go oczywiście trochę mniej. Naszej rodzinie bardzo przypadły do smaku wersje cookies, Cacao Cookies, Choco Flakes. Prawie dwuletniej córce najbardziej smakowały dodatki, od rana mówiła tylko "mini, mini" (mini ciasteczka). Obdarowani deserkami znajomi również twierdzili, że są smaczne a dzieci od razu nimi zaczęły się zajadac co widziałam na własne oczy.

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam TRND ponieważ dzięki nim miałam możliwość przetestowania pysznych deserków Monte w 8 wariantach smakowych:
    - Monte Cherry,
    - Monte Cookies,
    - Monte Crunchy,
    - Monte Choco Balls,
    - Monte Cappucino Balls,
    - Monte Cacao Cookies,
    - Monte Choco Flakes,
    - Monte Waffle Sticks.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.