Testowanie z trnd: Deser Monte z dodatkami - testowanie tuż tuż

Kolejna smakowita kampania przed nami. Tym razem, dzięki trnd, będziemy testować desery Monte z dodatkami, które występują w 8 smakach:

Źródło: trnd.pl


  • Monte Cherry,
  • Monte Cookies,
  • Monte Crunchy,
  • Monte Choco Balls,
  • Monte Cappucino Balls,
  • Monte Cacao Cookies,
  • Monte Choco Flakes,
  • Monte Waffle Sticks.

Zasady testowania trochę się zmieniły. Już nie otrzymam paczki z deserami Monte z dodatkami. Będę musiała kupić je sama. I to 32 sztuki! Kurier dostarczy mi przewodnik projektu oraz książeczkę "Twoje badanie opinii".

Jednak otrzymam zwrot kosztów za zakup 32 deserów Monte z dodatkami - do wypróbowania przeze mnie  oraz do podzielenia się ze znajomymi.

Co myślicie o tego typu akcjach? Kto jeszcze będzie testował?

#momentzmonte
#trnd

A tu znajdziecie mój #momentzmonte<<<KLIK>>>

Testowanie z trnd: Deser Monte z dodatkami - testowanie tuż tuż Testowanie z trnd: Deser Monte z dodatkami - testowanie tuż tuż Reviewed by testowaniaczas on 10:59:00 Rating: 5

108 komentarzy:

  1. Jak znajdziesz monte w promocji to możesz kupić więcej niz 32 szt.(więcej do testowania dla ciebie i przyjaciół) Potwierdzone informacje też biorę udział i w tej sprawie pisałam do trnd :) smakowitego testowania :) ( w kauflandzie sa za 1,88)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję i dziękuję za informację. Oby starczyło dla wszystkich w Kauflandzie ;)

      Usuń
  2. Też mam tą kampanię i dzisiaj wybieram się do Kauflandu, są po 1,88 zł :D można kupić więcej niż 32 szt, byle do 80 zł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzałam gazetkę i u nas są jeszcze taniej. Mam nadzieję, że nie zabraknie tylko Monte...

      Usuń
  3. U nas w Kauflandzie lipa. Nie było wszystkich smaków i tylko 7 sztuk Monte. Nic nie kupiłam, bo tylko na 3 paragony można rozliczyć. Polowanie trwa. Mam nadzieje, że uda się coś kupić gdzieś...

    OdpowiedzUsuń
  4. W selgrosie są wszystkie smaki :) cena 2.29 :) Cudowna kampania i bardzo pyszna :) A Crunchy ... mniami :D #moment z monte

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam w Kauflandzie za 1,85 sztuka. Wyszło 43 sztuki. Desery zajmują całą półkę w lodówce. Część już zaczynam rozdawać znajomym i rodzinie. Sama też je testuję i jak do tej pory najlepszy Cherry. Miałam się odchudzać ale przy Monte nie da rady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo! U nas w Kauflandzie wczoraj nic nie było. Może jeszcze będą ;)

      Usuń
  6. Ja również testuje! Zakupiłam w kauflandzie wszystkie 8 smaków i się już nimi delektujemy! świetnie smakują! Rozdałam już rodzinie i rodzinie siostry i każdy zachwycony i zaskoczony pozytywnie taką kampanią, Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam okazję testować Monte z dodatkami dzięki platformie TRND. Wyników i rozpoczęcia tej kampanii nie mogły się doczekać szczególnie dzieciaki w mojej rodzinie – choć nie ukrywam, że ja również. Gdy tylko przyszłą wiadomość potwierdzająca udział w tej kampanii wspólnie z dziećmi wybraliśmy się na zakupy. Miały wielką frajdę z wybierania smaków i wkładania ich do koszyka. Nie ukrywam, że smak tradycyjnego Monte był nam już wcześniej dobrze znany gdyż często gościł w naszym domu. Monte z dodatkami próbowaliśmy i testowaliśmy po raz pierwszy. Wachlarz dodatków jest tak szeroki, że każdy znajdzie dla siebie coś smacznego. Jako, że bardzo lubię kawę najbardziej posmakował mi Monte Cappucino Balls. Dzieciakom wszystkie smaki w czekoladzie, a mężowi Monte Cherry. Pewnie niektórzy powiedzą, że to niezdrowe, słodkie itp. Wiadomo, że nie jadamy ich kilka razy dziennie ale szczerze myślę, że kubeczek dwa razy w tygodniu lub nawet raz dziennie nikomu nie zaszkodzi. Monte z dodatkami jest idealne jako przekąska, drugie śniadanie czy podwieczorek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się udało dostać do projektu, jestem zachwycona jednak nie mogłam znaleźć wszystkich wariantów, a w Kaufland zakupiłam ostatnie sztuki jakie były :) Promocja fajna, bo np już w Tesco zapłaciłam 2,69 zł za sztukę. Ja bardzo uwielbiam te deserki, same w sobie są moim ulubionym deserem nawet bez dodatków. Na razie zjadłam Cherry i Choco Cookies - oba są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej,
    Również testuję Monte i muszę przyznać, że jest to akcja, na którą czekałam!
    Monte gościł w mojej lodówce od czasu powstania firmy i nie mogłam się doczekać na przetestowanie nowości :). Moim faworytem jest deser z wiśniami - idealne połączenie delikatnej kwasowości z czekoladą, mmm! Sądząc po zdjęciach, jeszcze tego smaku nie posiadasz, dlatego polecam dokupić w następnej turze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie posiadam żadnego Monte...Narobiłaś mi smaka ;)

      Usuń
  10. Monte to najlepszy mleczny deser dla małych i dużych. Ja pokochałam od pierwszej łyżeczki i mimo tego, że nie powinnam jeść słodkości, na taką czasem sobie pozwolę. Nie umiem się oprzeć temu smaku. Moje dzieci uwielbiają Monte, polecamy całą rodziną!

    OdpowiedzUsuń
  11. Od kilku dni testujemy z rodzinką i znajomymi Monte z dodatkami. Każdy jest przepyszny i ciężko byłobym wybrać ten najlepszy. Dzieciaki uwielbiają te z ciasteczkami i kulkami. Jest to fajny deser mleczny – idealny na podwieczorek czy drugie śniadanie. W naszym domu zadomowi się chyba na dobre

    OdpowiedzUsuń
  12. Od kilku dni w ramach kampanii TRND wcinamy Monte z rodzinką i znajomymi. Szczerze mowiac trudno sie im oprzec, kiedy stoja w lodowce. Milo miec kilka wariantow do wyboru. Wczesniej znalismy juz smak klasycznego Monte ale ten z dodatkami jest chyba nawet lepszy. Nasze ulubione to te z ciasteczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. JUWO1 - Mnie również udało się dostać do projektu Monte z Dodatkami od Firmy Zott. Dla mnie to super projekt a produkt oczywiście bomba!!! Cała nasza rodzina zajada się Monte z dodatkami. To połączenie cudownie puszystego mlecznego kremu z czekoladą, orzechami laskowymi i pysznymi dodatkami. Ogromnym plusem są warianty smakowe- ich ilość obłędna. Jest to chyba jedyny produkt mleczny o tak bogatej ofercie smakowej. Mnie przypadł do gustu Monte Cappucino Balls- idealne do kawy. Jadłam też Monte Cherry ale dla mnie niestety trochę za mało wiśni:) Polecam- wszystkie smaki. Co jeszcze jest warte zaznaczenia to opakowanie. Ta mała komora z dodatkiem ma lekki dzióbek, który ułatwia przesypanie zawartości do części puszystego kremu z czekoladą. JUWO1

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja pierwsza kampania z Trnd! Mi udało się zakupić Monte w Carrefour (7 smaków), niestety nigdzie nie mogę dostać Monte Cacao Cookies. Nie poddaje się, mam nadzieję że jeszcze gdzieś je znajdę, ale na chwilę obecną Monte z wiśniami to mój numer 1 :) Dzieci wolą z wafelkami, a znajomi z pracy rozsmakowali się we wszystkich smakach i ciężko im się na jeden zdecydować :) Polecam wszystkim, każdy na pewno znajdzie coś dla siebie :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Deser mleczny Monte JEST CUDOWNY!Uwielbiam go za ten pyszny smak - różniący się od wszystkich innych deserków.Idealny na słodkość, wspaniała konsystencja - sam zachwyt usmiech.gif jest bardzo smaczny, a konsystencje ma kremową i lekką.Jest umieszczony w wygodnym pojemniczku, które z łatwością się wygina, gdy chcemy wsad owocowy lub chrupki przełożyć do jogurtu.Pysznościowy jogurt, bardzo smakują mi takie połączenia, tzn jogurt i wsad w oddzielnych foremkachusmiech.gif W zasadzie wszystkie smaki Monte mi odpowiadają, i te owocowe i te z dodatkiem czekoladowych chrupek.Ma delikatny mleczno czekoladowy smak. Konsystencja tego deserku jest aksamitna.Powiedzieć pyszny to za mało, ''niebo w gębie'' szczególnie część o smaku orzechowym. Po prostu rozpływa się w ustach. Jest to teraz mój ulubiony deserek, który śmiało polecam rodzinie i znajomym. Moja córeczka je uwielbia. Mój mąż, który jest bardzo wybredny jeżeli chodzi o produkty nabiałowe, dał się w końcu przekonać i ku mojemu zaskoczeniu, polubił go prawie tak samo jak ja. Teraz kupię go nie tylko dla córeczki i siebieusmiech.gif

    OdpowiedzUsuń
  16. ja spróbowalam narazie z wafelkami i troche dla mnie za slodki, ale dla dzieciakow pewnie spoko
    w żabce jest promocja na to :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Desery Monte z dodatkami firmy Zott, to pyszne połączenie puszystego mlecznego kremu z czekoladą, orzechami laskowymi i ciekawymi dodatkami, które są dostępne w aż ośmiu różnych wariantach. Idealne jako drugie śniadanie lub przekąska w ciągu dnia, zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych. Desery Monte z dodatkami gorąco polecam każdemu, kto nie miał jeszcze przyjemności ich spróbować, ponieważ są naprawdę dobre. edyta215

    OdpowiedzUsuń
  18. Ulubiony dodatek do Monte to Waffle Sticks, czekoladowe wafelki fajnie chrupią, idealnie dopełniają smak i tak już bardzo dobrego czekoladowo-orzechowego smaku Monte. Palce lizać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim faworytem jest Monte Cappuccino Balls. Pyszny puszysty mleczno – czekoladowy krem z orzechami laskowymi a do tego pyszne kuleczki o smaku cappuccino. Włoski deser sam raz na drugie śniadanie do pracy. Pożywne a przy tym tak smaczne.

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja się załapałam na pyszny projekt. Co prawda udało mi się tylko zdobyć aż 6 smaków, ale to spokojnie wystarczyło aby moi znajomi i rodzina mogła się w ich rozsmakować. Monte to rewelacyjny deser. Największe wrażenie na mnie zrobił ten z wiśniami. Głównie dlatego, ze sam deser jest bardzo słodki zaś dodatek kwaśnych wiśni sprawia, że jego smak staje się nagle niezwykle harmonijny i wyważony. Dzieciom zaś smakował z czekoladowymi kuleczkami. Widziałam, że testowały go różnie. Jedząc samego, dodając kuleczki, mieszając warstwy, nie mieszając. Jak widać próbowały wszystkiego. Moim gościom zaś najbardziej smakowały cappuccino balls może dlatego, iż świetnie komponowały się z kawą.

    OdpowiedzUsuń
  21. Deserek palce lizać! Moja rodzinka za nimi przepada. Dzieciaki lubią wiśniowy oraz cacao cookis ja preferuje cappucino balls. Opinie o smakach innych znajomych były podzielone ale każdemu bardzo smakowały i dziwne bo nikt wcześniej o nich nie słyszał o wersji podstawowej tzn bez dodatków to tak ale z dodatkami nikt nie miał okazji próbować. W każdym razie świetny sposób na przekąskę :) Polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również testuję od pewnego czasu :) W mojej ocenie chrupiące lub owocowe dodatki jeszcze bardziej podkręcają wyborny mleczno-orzechowy smak Monte, stając się źródłem prawdziwej przyjemności i doskonałej zabawy. Fajne urozmaicenie popularnego, aksamitnego w smaku deseru. Szczególnie dzieci są zachwycone nowymi deserami i możliwością miksowania smaków. Moim faworytem jest wersja crunchy - czysta przyjemność chrupania! Ilość w sam raz, by zaspokoić mały głód. Deser jest odpowiednio słodki, pożywny, sprawdza się jako drugie śniadanie lub słodka przekąska. Estetyczne i wygodne opakowanie zachęca do zakupu i smakowitych testów.

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę przyznać że tradycyjne Monte nie dorasta do pięt Monte z dodatkami, które uwielbiam! 8 cudownych dodatków, a każdy tak inny i tak pyszny. Monte Cherry – lekko kwaśna wiśnia fantastycznie przełamuje słodycz Monte. Monte Cookies – nawet zwykłe ciasteczka mogą być niezwykłe, bo te maślane mini herbatniki są przepyszne. Monte Crunchy – super alternatywa na śniadanie zamiast tradycyjnego musli z jogurtem. Monte Choco Balls – te czekoladowe kuleczki są tak pyszne że rozpływają się w ustach. Monte Cappucino Balls – gorzki smak kawowych kuleczek w połączeniu ze słodyczą Monte to strzał w 10. Monte Cacao Cookies – kakaowe ciasteczka to idealna przekąska w ciągu dnia. Monte Choco Flakes – płatki w białej oraz deserowej czekoladzie, dla każdego coś miłego. Monte Waffle Sticks – nieziemsko pyszne wafelki! Który dodatek jest najlepszy? Nie potrafię wybrać jednego, co rzadko mi się zdarza. To oznacza tylko jedno, Monte z dodatkami jest rewelacyjne i trzeba spróbować każdego.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nowe Monte z dodatkami to coś wspaniałego. Osiem fantastycznych dodatków, dla każdego coś miłego:
    - Monte Cherry,
    - Monte Cookies,
    - Monte Crunchy,
    - Monte Choco Balls,
    - Monte Cappucino Balls,
    - Monte Cacao Cookies,
    - Monte Choco Flakes,
    - Monte Waffle Sticks

    Który z nich jest najlepszy? Wg mnie wszystkie są rewelacyjne, każdy na inną porę dnia, inny nastrój czy nieco inne przeznaczenie. Zdania wśród znajomych są podzielone. Nie ma wariantu, który by komuś nie smakował. Serdecznie polecam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Również mam słodką przyjemność testowania Monte z dodatkami. Dzięki promocji w Kauflandzie kupiłam aż 43 desery. To więcej deserów do rozdania i większa radość z testowania. Najbardziej posmakował mi wariant cherry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie najbardziej zadowolona jest córka. Monte nie ma glutenu (troszkę szkoda, że z dodatków zostaje jej tylko wiśnia), więc może delektować się swoim ulubionym deserkiem kiedy tylko chce! W szkole też Monte robi furorę, bo do wyboru jest tyle pysznych wersji, że nie wiadomo co wybrać. Zauważyłam, że każdy z domowników je Monte inaczej. Ja lubię "położyć" sobie dodatki na wierzch i stopniowo wyjadać, małżonek miesza wszystko razem, a córka najpierw zjada białą warstwę, żeby dobrać się do czekolady... Dla każdego coś fajnego :-)

      Usuń
  26. #momentzmonte, równiez mam przyjemnosc testowac monte, dawno nie jadlam z rodzinka tak pysznego deseru. Zajadamy sie na sniadanie , podwieczorek i kolacje. Najlepiej mi smakuje cappucino, choc wszystkie smaki sa wysmienite

    OdpowiedzUsuń
  27. Również znalazłam się w gronie szczęśliwców którzy mogli się rozkoszować pysznym smakiem serków Monte Snack w 8 różnych wariantach. U mnie już prawie wszystkie deserki się zjadły. Wszystkim smakowały więc chętnych na degustację było więcej niż serków:)
    Polecam wszystkim tą pyszną zdrową przekąskę o każdej porze dnia i nocy gdy tylko przyjdzie ochota na małe co nieco:)))
    marlena224

    OdpowiedzUsuń
  28. Monte Cherry
    Zdecydowanie mój faworyt wśród 8 smaków do testowania.
    Klasyczne Monte wzbogacono wiśniami. Taka niby mała odmiana a jaka istotna jeśli chodzi o walory smakowe.
    W pojemniku po prawej stronie – klasyczne Monte, w tym po lewej – coś w stylu konfitury wiśniowej. Po zmieszaniu o dziwo kolorystyka klasycznego Monte się nie zmienia. W walorach smakowych pierwsze skrzypce gra klasyczny i niepowtarzalny smak Monte a gdzieś tam z tyłu gra wiśnia. Gdy jednak natrafimy na kawałek wiśni ukrytej w czekoladowej pierzynce zaczyna wysuwać się ona na prowadzenie.
    Coś czuję, że będę często powracała do tego wariantu smakowego

    ‪#‎momentzmonte‬

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również testuję Monte z dodatkami w projekcie trnd.
    Monte firmy Zott znam od dziecka i zawsze dobrze mi się kojarzył. Marka jest bardzo rozpoznawalna w Polsce i nawet osoby w moim wieku są zainteresowane takimi nowościami. Nie mam możliwości częstowania deserami dzieci, ale moja rodzina i znajomi też wydają się świetnymi testerami. Sama spróbowałam już prawie wszystkich smaków i mam swoich faworytów. Myślę, że w tak dużej gamie każdy znajdzie coś dla siebie. Przynajmniej tak wnioskuję z przeprowadzonych dotychczas w ramach projektu obserwacji.
    Łapka do góry! Świetny projekt!

    OdpowiedzUsuń
  30. My również testujemy Monte z TRND :) Jest to chyba najsmaczniejsza kampania :) Nam zasmakowały wszystkie smaki - jest ich 8 więc jest z czego wybierać :) Wiem, że zagoszczą w naszej lodówce jeszcze nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. również mam okazję testować w trnd. Super zorganizowana akcja, dzięki obniżeniu kosztów pakowania możemy zakupić większą ilosć serków. Dzięki promocji udało mi się zakupić prawie 40 sztuk we wszystkich smakach! a to szukanie wszystkich smaków to taki mały dreszczyk emocji czy uda się znaleść wszystkie. Jestem bardzo zadowolony a rodzina i znajomi są najedzeni. Smaki są fajne i różne rodzaje że każdy znajdzie dla siebie coś dobrego ja cappucino córka ciasteczka oreo a żona cherry. Batman315

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepyszny deser dostępny w ośmiu wariantach smakowych. Fantastyczne połączenie kremu orzechowo - czekoladowo - mlecznego z dodatkami w różnej postaci. Deser jest bardzo smaczny trafia do tych małych jak i tych większych smakoszy . Jest przyjemnością dla podniebienia. Zwłaszcza dla łasuchów lubiących coś delikatnie słodkiego. Dla mnie strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też testuję monte z trnd. Jestem tym bardziej zadowolona że to moja pierwsza akcja testowania produktów spożywczych. Na pewno o wiele fajniej było by dostać paczkę pełną monte ale przyznam że jak każda kobieta lubię bieganie po sklepach więc i szukanie kontekście było super :P Same desery bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły. Mój faworyt monte cherry !! Nie spodziewałam się że połączenie orzechowego Monte wraz z wiśniowym sosem może być tak pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie każda lubi bieganie po sklepach;) Wolę zakupy przez internet.

      Usuń
  34. I ja testuje monte z trnd. Moja żona, ja i dzieci zadowolone bo deserki naprawde sa super. Szkoda tylko ze nie sa dostepne we wszystkich smakach, mi nigdzie nie udalo dostac sie cappucino i cherry :( Te co mamy sa pycha, smakuja doroslym i dzieciom, ktore do nas przychodza. Monte zrobilo furore na urodzinach synka, ktore organizoawlismy :P naprawde pyszne

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam okazję testować Monte z dodatkami dzięki platformie TRND. Rozpoczęcia tej kampanii nie mogły się doczekać szczególnie dzieciaki w mojej rodzinie – choć nie ukrywam, że ja również.
    Monte z dodatkami jest idealne jako przekąska, drugie śniadanie czy podwieczorek.Moim skromnym zdaniem najlepszy deser jakim może się pochwalić ZOTT. Pyszne deserki.Bardzo sprytnie wymyślone dodatki.Nie dość że trochę nabiału to i słodyczy.Ci co próbowali i mają ochotę na więcej

    Tak sobie myśle, że fajnie byłoby gdyby z owocowych dodatków pojawiła się nie tylko wersja z wiśnią, ale też np. truskawka, jagoda, gruszka ;)
    autor: DAMIJ

    OdpowiedzUsuń
  36. Muszę przyznać, że tak pyszna kampania zdarza mi się drugi raz w życiu (wcześniej testowałam Monte mleczne kanapki).

    Monte w postaci deseru z dodatkami ma aż 8 wariantów - każdy znajdzie coś dla siebie. Ja pokochałam te z ciasteczkami maślanymi, mąż natomiast z wiśniami a rodzice - kuleczki cappuccino. Jest tyle smaków, że każdy znalazł coś dla siebie. Znajomi też są zachwyceni tym przepysznym, ale i zdrowym, pełnym mleka deserkiem.


    Myślicie, że to deser dla dzieciaków? Otóż, nie!
    Monte posmakuje każdemu, przekonacie się, kiedy tylko go skosztujecie.
    Polecam z całego serca! Kupujcie i próbujcie, póki jeszcze nie zostały wyczyszczone półki w sklepach ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja miałam tylko 5 smaków, dzisiaj wyruszam na dalsze poszukiwani. ostatnio kupilam 20 sztuk za 43zł dzisiaj mam nadzieję że wypoluję coś na promocji :D
    Dla mnie dodatki są nie potrzebne wystarczy sam krem mleczny oraz czekoladowo orzechowy i już jestem w raju :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem od kilku miesięcy na trnd i to moja pierwsza kampania. Mam nadzieję, że nie zawiodę organizatorów i podołam rozpowszechnieniu tej pyszności wśród ludzi dorosłych i dzieci. My zorganizowaliśmy kinder party i rozdaliśmy dzieciom. Były one zachwycone i podekscytowane bo nigdzie indziej nie mieli przyjemności dostać takich smakołyków :D

    Karolajna0593

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieciaki zaczynają teraz jeść Monte od dodatków, a samo Monte zostawiają na koniec :)

      Usuń
  39. Testuję monte z dodatkami dzięki trnd.com!
    ja, moja rodzina, i znajomi jestesmy zachwyceni deserkami Monte z dodatkami.Pyszny dodatek zmienia całkowicie smak deserku a różnorodność tych dodatków pozwala każdemu znalezc coś dla siebie.Dzieciaki uwielbiają wszystkie i nie potrafią jednoznacznie określić, które lubią najbardziej. Mi smakuje z kuleczkami orzechowyi i wisniami. Monte z dodatkami to strzał w dziesiątkę Jest to PRZEPYSZNA kampania autor: BasiaZ

    OdpowiedzUsuń
  40. Także dostałam się do testów. Ostatnio zapasy uzupełniłam w Stokrotce po 2zł za sztukę. Tylko wybór smaków dość ograniczony.
    Generalnie monte bardzo smakuje wszystkim, którzy go ode mnie dostali. U mnie w domu znika z lodówki w tempie ekspresowym! Ja uwielbiam jako przekąskę w pracy. Niestety nie dostałam nigdzie wersji z wiśniami i kulkami cappuchino, więc te smaki jeszcze do próbowania przede mną. Betka z blogmlodegorodzica.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dwa smaki to moje faworyty :) Musisz spróbować.

      Usuń
  41. Witam , również testuję z trnd nowość od Zott- Monte z dodatkami. Puszty, mleczny deser z czekolada i orzechami wypadł rewelacyjnie. Ja zostałam całkowicie pochłonięta dodatkami- sa pyszne- wszystkie, a dzieci je uwielbiają . Zawsze przed otwarciem latają z nimi i bawią się grzechotaniem ciasteczek:) Smak idealny, nie za słodkie, dodatki chrupiące, smak wiśniowy super komponuję się z całością, ja uwielbiam go całego wymieszać . Znajomi, rodzina- każdy zachwycony, nawet brat , który poczatkowo stwierdził, że to nie dla niego bo za słodkie, na drugi dzień się pytał gdie można kupić deser Monte bo jednak bardzo mu zasmakował :). Polecam, bardzo dobra przekąska.

    OdpowiedzUsuń
  42. Pyszny deser monte który jest dostępny aż w ośmiu wariantach z różnymi dodatkami smakowymi, to świetna przekąska zarówno dla dzieci jak i dorosłych, jest bardzo pożywny i doskonale sprawdza się jako dodatek do śniadania i nie tylko. Jeżeli ktoś ceni sobie wyśmienity smak i zawarty skład deseru monte, to jest coś dla niego. ‪#‎momentzmonte‬ ‪#‎trnd‬

    OdpowiedzUsuń
  43. Monte to najpyszniejszy z deserów mlecznych jakie jadłam. Mnóstwo wariantów smakowych- każdy znajdzie coś dla siebie. Polecam ;) nie tylko dzieci się skuszą ...

    OdpowiedzUsuń
  44. To moja pierwsza kampania na TRND, ale jestem zadowolony z zasad. Wszystko przejrzyste, dla mnie idealne rozwiązanie z tymi zakupami. Na przelew za monte jeszcze czekam, ale już mam swojego ulubieńca wśród tych ośmiu smaków. A Ty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwrot środków już otrzymałam. Gdybym miała wybrać jednego ulubieńca to jest nim Monte Cherry.

      Usuń
    2. to tak samo jak ja ;)

      Usuń
  45. Również udało mi się dostać do projektu trnd - wszystkie 8 wariantów deseru super, ale z kakaowymi ciasteczkami to mój ulubiony. Zabieram do pracy na drugie śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  46. DOROT.Mi się udało dostać do testów z trnd i nowym przepysznym Monte i jestem mega zadowolona.Pyszne połączenie puszystego mlecznego kremu z czekoladą, orzechami laskowymi i ciekawymi dodatkami, które są dostępne w aż ośmiu różnych wariantach.Idealne jako drugie śniadanie lub przekąska w ciągu dnia, zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych.Moim faworytem jest Monte Cappuccino Balls.Pyszny puszysty mleczno – czekoladowy krem z orzechami laskowymi a do tego pyszne kuleczki o smaku cappuccino

    OdpowiedzUsuń
  47. Faktycznie niebo a ziemia bo tedodatki sprawiły ze na nowo jakby pojawilo sie monte.Jak calkiem inny deser i to jest to.Strzal w 10-tke! Smakuja mi wszystkie smaki a dzieciaki maja raj ciasteczkowy.Oprocz bialych i czarnych ciasteczek sa juz mieszane. Granola tez pyszna i kulki capuccino.Cherry górą!!!!! Polecam ciekawe połaczenie taka idelana para.Smacznego. malgoska46

    OdpowiedzUsuń
  48. Musze przyznac ze bardzo posamkowala mi nowa wersja z dodatkami:) troche juz "stare"monte mi sie znudziło.Teraz mozna wybierac i przebierac ale na moj gust wiecej z owocowym dodatkiem mogloby byc.Np. z truskawka czy brzoskwinią.Ale cherry pyszne moje ulubione.Równiez Waffl e Sticks i z ciasteczkami bialymi lub czarnymi smaczne i te dzieciom bardziej smakują.Wiadomo ciasteczka.Chunchry ,cappucino czy choco flakes tez są super.Napewno sie nie znudzą z taka bogatą ofertą dodatków.POlecam.

    OdpowiedzUsuń
  49. Dla mnie i mojej rodzinki monte jest smaczne. Dodatkowo jest tyle wariantów smakowych, że można wybierać i smakować.Monte zadbało o to by, każdy mógł znaleźć TEN ideał dla siebie. Dobra przekąska i zdrowa;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Monte z dodatkami to mleczny deser od firmy Zott – wyśmienite
    połączenie puszystego mlecznego kremu z czekoladą,
    orzechami laskowymi i pysznymi dodatkami w ośmiu
    różnych smakach. Taki deserek to uczta dla podniebienia dla małych i dużych. Wśród szerokiej gamy wariantów smakowych każdy znajdzie swój ulubiony. Moim faworytem jest zdecydowanie Monte Waffle Sticks. Polecam każdemu!

    OdpowiedzUsuń
  51. Monte z dodatkami to najlepszy deser wśród deserów. Bardzo mi odpowiada jego mleczny krem z czekoladą, orzechami i w zależności od naszych upodobań smakowych można dobrać sobie do niego dodatek. Mi bardzo posmakowało MONTE Capuccino Balls, bo lubię smak kawy, a kuleczki kawowe świetnie dopełniają smak Monte. Godny polecenia jest również MONTE Cherry, bo delikatny sos wiśniowy świetnie komponuje się z czekoladowo-orzechowym smakiem, a dodatkowo kawałki wiśni wzmacniają smak  Monte jest jak najbardziej godne polecenia zarówno dla dzieci i dorosłych. Gosinka #momentzmonte

    OdpowiedzUsuń
  52. Monte to jeden z moich ulubionych przysmaków dzieciństwa. Teraz dostępny w połączeniu z różnymi dodatkami, do wyboru jest osiem wariantów. Wszystkie połączenia są przepyszne, choć mnie i moim domownikom najbardziej do gustu przypadł Monte Cherry. Nawet jeśli nie mam ochoty na inne chrupiące dodatki, na sam krem - zawsze !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ranna 28 - Ja również biorę udział w testowaniu Monte z dodatkami. Uważam, że to super sprawa móc wypróbować wszystkie smaki, w dodatku za darmo! Uwielbiam deserki Monte, na początku uważałam, że Monte Cherry jest najlepszy, teraz już sama nie wiem, bo wszystkie są pyszne :). Mojej rodzinie i znajomym również smakują.

    OdpowiedzUsuń
  54. Monte z dodatkami to także mój ulubiony deser. Testy wypadły znakomicie, rodzina, przyjaciele, znajomi i dzieci zachwycone . Smak kremowego, puszystego Monte z czekoladą i orzechami każdy już zna, ale dodatki dały każdemu dużo frajdy. Dla dzieci stanowią pomysły do zabaw, przekupstw i innych rozrywek, a dorosłym spraiwa, ze temn deser mleczny jest pożywny i syci . Osobiście bardzo przypadlły mi do gustu kuleczkie zarówno cappucino jak i orzechowe. Najbardziej zdziwiła mnie informacja, że jest on dostępny w sklepach już od tamtego roku, a dopiero podczas zakupów zobaczyłem go w sklpeach po raz pierwszy, Polecam każdemu.

    OdpowiedzUsuń
  55. Właśnie testuję te desery i szczególnie do gustu przypadła mi wersja z wiśnią. Jest po prostu świetny! Kwaskowaty i nie przesłodzony. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  56. Deser monte z dodatkami to smaczny deser w wieloma dodatkami. Ma lekką konsystencje, kremową, słodki w sam raz. Bardzo fajne praktyczne opakowanie, gramatura.-justyspj

    OdpowiedzUsuń
  57. #momentzmonte mmmmmm uwielbiamy monte całą rodzinką. Moim faworytem są ciasteczkowe. Wspaniała kompozycja - deser odpowiednio słodki a ciasteczka super chrupiące :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Co osoba to inny ulubiony smak; znajomi zachwycają się wiśniami, a my, którzy w domu wiśnie jadamy na okrągło preferujemy MONTE Choco Balls. Olek lubi Monte razem z chrupkami, zaś Zośka ma inną taktykę – najpierw zjada chrupki, potem deserek. Jedno jest pewne… dzieciaki je uwielbiają (przynajmniej moje!!!) i same sięgają po nie do lodówki.

    Baaardzo pyszna kampania!!!!

    OdpowiedzUsuń
  59. sendorcyk72

    Projekt z TRND- #momentzmonte

    Monte z Cherry to nasz idol nr 1 w testowaniu.Samo Monte ma 2 warstwy na górze biała śmietankowa szklista kremowa,na dole brązowa czekoladowo orzechowa.Dodatek cherry płynna konfitura z kawałkami wiśni jest idealna kwaskowata nie za słodka wyczuwalne kwałki wiśni a zmieszane z Monte daje idealny smak deseru. Gładkość podniebienia.

    OdpowiedzUsuń
  60. My również testujemy Desery Monte z dodatkami w projekcie z TRND #momentzmonte. Dla mojego 3 letniego Synka ulubionym deserkiem jest Monte Choco Balls. Zarówno deserek jak i dodatek znikają w bardzo szybkim tempie. Pyszności!!!

    OdpowiedzUsuń
  61. ja testuje ;) i przypadła mi do gustu taka forma zwrotu kosztów ;) z zakupem nie było problemu jednak cany wachały się od 1,99 do 2,79 za sztukę. Pyszna kampania, najchętniejz nikim bym się nie podzieliła ale #montezott rozeszły się w błyskawicznym tempie, wiśnia mi nie pasowała do smaku deserku ale ja nie lubie wiśni ;D dziękuje TRDN sky_diving

    OdpowiedzUsuń
  62. pyszna akcja, pyszne joguty, drogie są ale warte ceny dla tego smaku, fajne dodatki każdy znajdzie coś dla siebie, polecam testowanie tylko z TRND #momentzmonte hch!

    OdpowiedzUsuń
  63. Monte z dodatkami to najlepszy deser wśród deserów. Bardzo mi odpowiada jego mleczny krem z czekoladą, orzechami i w zależności od naszych upodobań smakowych można dobrać sobie do niego dodatek. Mi bardzo posmakowało MONTE Capuccino Balls, bo lubię smak kawy, a kuleczki kawowe świetnie dopełniają smak Monte. Godny polecenia jest również MONTE Cherry, bo delikatny sos wiśniowy świetnie komponuje się z czekoladowo-orzechowym smakiem, a dodatkowo kawałki wiśni wzmacniają smak. Monte jest jak najbardziej godne polecenia zarówno dla dzieci i dorosłych.

    OdpowiedzUsuń
  64. U mnie kampania #trnd dobiegła końca, #momentzmonte dla każdego był prawdziwą przyjemnością i nie było osoby, która po spróbowaniu Monte z dodatkami powiedziała by, że jej nie smakowało. Ja jako łasuch z krwi i kości pokochałam wszystkie smaki, choć na początku myślałam, że Monte Cherry to nie będzie to, co tygryski lubią najbardziej. Okazało się jednak, że jest rewelacyjne! Podobnie z pozostałymi smakami, są przepyszne! Dodatki można jeść wymieszane z deserem, lub osobno, szczególnie oblane mleczną czekoladę w ten sposób były przeze mnie konsumowane;) Myślę, że każdy powinien spróbować, aby się przekonać. Pomimo, że wszystkie desery zostały podarowane, to w lodówce na półce gości deser Monte z dodatkami, bo będąc na zakupach w sklepie wskakuje do naszego koszyka. Podobnie u przyjaciół, dzięki kampanii #trnd mogli poznać deser Monte z dodatkami i ich #momentzmonte trwa nadal :)
    A ceny? Niestety sklepy w większych przypadków nie trzymają się sugerowanej ceny detalicznej i jest ona wyższa.

    OdpowiedzUsuń
  65. Udało się przetestować wszystkie osiem wariantów. Każdy deser przepyszny ale (moim zdaniem) najlepsze to Monte Cherry
    gorąco polecam :) #momentzmonte
    Super, przepyszna kampania TRND! Karen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że udało i się przetestować wszystkie smaki. Cherry to także mój #momentzmonte .

      Usuń
  66. Rownież testuje, Uwielbiam monte najbardziej smakuje mi z kulkami cappucino. Na pewno będe je kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszne kuleczki, nawet synkowi smakują, a kawy nie pije ;)

      Usuń
  67. Witaj, ja również uczestniczę w tej kampanii. Różnorodność smaków Monte pozwoli każdemu wybrać sobie jaki dodatek lubi. Z tego co udało mi się spróbować ( Monte rozeszło się jak świeże bułeczki) to najbardziej odpowiada mi smak Cappucino. Idealnie pasuje mi do swoistego smaku deseru i podbija jego smak w stronę kawy. Pyszności. Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  68. Również mam okazję uczestniczyć w kampanii monte z dodatkami i jestem bardzo zadowolona z tego projektu. Monte rozeszło się w mgnieniu oka. Najbardziej posmakował mi wariant z czekoladowymi kuleczkami, bo tak fajnie chrupie :). Ogólnie bardzo pyszna przekąska w ciągu dnia godna polecenia :).

    OdpowiedzUsuń
  69. kawazprzyjacielem17 marca 2016 15:00

    Uwielbiamy całą rodziną Monte z dodatkami. Dzieci przepadają najbardziej wariant z wafelkowymi kulkami i płatkami w dwóch smakach czekolady białej i mlecznej. Deserki po prostu znikają z lodówki. Ja mam ulubiony z kulkami capuccino i pilnuję, żeby nikt mi nie wyjadał. Mąż chrupie czekoladowe ciasteczka, w rewelacyjnych okrągłych kształtach. Deserki są naprawdę smaczne.

    OdpowiedzUsuń
  70. Uwielbiam deserki monte, a teraz jeszcze zostały wzbogacone o wspaniałe dodatki w których każdy znajdzie coś dla siebie, czy można sobie wyobrazić coś idealnego i w dodatku za taką małą cenę....to właśnie Monte z dodatkami jeszcze nie słyszałam złej opinii, wszystkim smakuję i podbija nasz rynek....#momentzmonte baaasia

    OdpowiedzUsuń
  71. My również mieliśmy możliwość przetestowania Monte z dodatkami. Bomba! cała moja rodzina i testujący są mile zaskoczeni, że deser, który był dobry sam w sobie, może smakować z dodatkami równie dobrze, gdyż niektórzy obawiali się zaburzenia smaku Monte przez dodatki. Ja rozsmakowałam się w Monte Cappuccino Balls, bo kawy nigdy dość, mój mąż preferuje Monte Cherry, bo nie musi tyle gryźć :) a dzieci kochają wszystkie warianty. Ciasteczka mają ładne kształty i wytłaczane wzorki, jak w Monte Cookies, więc tym bardziej smakują dzieciakom.

    OdpowiedzUsuń
  72. Pyszne, przepyszne …. Deserki są świetne, chrupiące dodatki doskonale komponują się z delikatnym, aksamitnym budyniem. Ze wszystkich ośmiu smaków najbardziej smakuje mi Monte Cherry, za to mój synek zajadał się Monte Cacao Cookies. Odkąd spróbowaliśmy po raz pierwszy tych deserów już zawsze będą gościć w naszej lodówce . polecam wszystkim, warto spróbować madzia850430

    OdpowiedzUsuń
  73. Po raz pierwszy udało mi się dostać do Projektu trnd. Tym razem była to kampania Monte z dodatkami.
    Desery Monte są doskonałym połączeniem tradycyjnego Monte z różnymi smacznymi dodatkami.
    Testerzy mogli posmakować 8 wariantów smakowych Monte.
    Zapewne każdy uczestnik kampanii znalazł wśród nich swój ulubiony smak ;)
    Ludzie może i dziwnie spoglądali jak masowo pakuję tyle deserków Monte do koszyka, ale co tam. Wszystko na potrzeby projektu.
    Kiedy zaopatrzyłam się już we wszystkie warianty smakowe, zaczęło się testowanie !

    Pierwszym deserkiem, który zjadłam było Monte Crunchy. Smak całkiem ciekawy. Jest to deser połączony z pysznym, chrupiącym muesli.

    Następne było Monte Cherry.
    Słodki smak Monte w połączeniu z kwaśnymi wiśniami tworzy bardzo smaczne połączenie, przyjemne dla naszego podniebienia.

    Monte Choco Flakes
    Tworzą chrupiące płatki oblane czekoladą. Ten wariant smakowy bardzo przypadł mi do gustu, ponieważ jestem wielbicielką czekolady ;)

    Monte Waffl e Sticks
    Wafelki oblane czekoladą to wariant dla smakoszy słodyczy i przede wszystkim wszelkiego rodzaju wafelków.

    Monte Choco Balls
    To ulubiony smak mojego męża, ciężko mi się było załapać, na spróbowanie bo wyjadał wszystkie jak tylko się pojawiły w lodówce :D Monte Choco Balls to chrupiące kuleczki czekoladowe.

    Monte Cookies
    Ten smak Monte wybrała większość osób, z którymi sie podzieliłam deserkami. Uważali, że jest on najsmaczniejszy ze wszystkich. Monte Cookies to po prostu maślane ciasteczka połączone z tradycyjnym Monte.

    Monte Cacao Cookies
    Chrupiące kakaowe ciasteczka. Mi osobiście najmniej przypadły do gustu, ale moi znajomi je zachwalali.

    Monte Cappuccino Balls
    Ten wariant smakowy jest moim ulubionym. Są to kuleczki o smaku kawowym, które mają też w sobie trochę czekolady. W przyszłości napewno to Monte będę wybierać najczęściej :)

    Wszystkie deserki Monte są w wygodnych niewielkich opakowaniach, dzięki czemu można je bez problemu zabrać w torebce do pracy/szkoły/w podróż. Smakują wyśmienicie.
    Mam nadzieję, że po zjedzeniu tej sporej ilości moja waga nieznacznie się zmieni ;)
    Polecam wszystkim Monte.

    OdpowiedzUsuń
  74. Również testuję monte z dodatkami. Jestem zachwycona tymi deserkami, w sumie każda wersja jest pyszna i ciężko wybrać, który wariant jest najlepszy. Jedne słodkie - czyli to co uwielbiam! Inne chrupkie - świetne uczucie podczas jedzenia musli! Cherry z kolei lekko kwaśne - dzięki czemu smak staje się bardziej ciekawy i szlachetny. Coś czuję, że moja przygoda z Monte nie zakończy się tak szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Odkąd pamiętam zawsze przepadałam za Monte :) Kiedy pojawiła się okazja aby je przetestować dzięki udziale w projekcie TRND, ani chwili się nie zastanawiałam i wypełniłam zgłoszenie. Ku mojemu zaskoczeniu zostałam wybrana :D. Dowiedziałam się, że Monte jest teraz dostępne aż w 8 wariantach :). Czym prędzej ruszyłam do sklepu :) Troszkę mi to zajęło- bo aby uzyskać wszystkie warianty musiałam odwiedzić 3 sklepy (no ale je w końcu zdobyłam) :D. Na początku myślałam ,że jest to „zwykły” kremowy jogurt + dodatki....kiedy pierwszy raz spróbowałam zostałam mile zaskoczona, że jest to moje ulubione „klasyczne Monte” połączone z różnymi dodatkami. Według mnie jest to pyszna przekąska i każdy z Nas powinien ją spróbować bo na pewno znajdzie coś dla siebie :D Moim ulubionym jest Monte Cherry...mniammm! Polecam wszystkim, którzy preferują mleczne desery :D Mogę Wam również zagwarantować, że Wasze dzieciaczki będą je tak wcinać aż im się uszy będą trzęść. :D Kto jeszcze nie spróbował to niech leci do sklepu :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Jestem zachwycona Monte. Przepyszne jest. Lekka konsystencja, odpowiednio słodkie. Świetne uzupełnienie każdego posiłku. Dzieci je uwielbiają a dorośli:) zabierają dzieciom:P

    OdpowiedzUsuń
  77. Dzięki akcji testerskiej od trnd.pl miałam okazję testować Desry Monte.
    Monte z dodatkami bardzo mi odpowiada jego mleczny krem z czekoladą, orzechami i w zależności od naszych upodobań smakowych można dobrać sobie do niego dodatek.. Testy wypadły świetnie rodzina, znajomi a zwłaszcza dzieci były zachwycone . Dla Nich stanowią pomysły do zabaw, rozrywek, a zwłaszcza pusznego deseru. Dorosłym sprawia chwilę przyjemności i powrotu do dziecińśtwa poza tym jest pożywny i syci. Osobiście przypadł mi do gustu dodatek w formie cookies jak i wafle sticks. Jest to pyszny deser który polecam każdemu. #momentzmonte

    Mleczny deser Monte z pysznymi dodatkami jest dostępny w ośmiu wariantach:
    - Monte Cherry,
    - Monte Cookies,
    - Monte Crunchy,
    - Monte Choco Balls,
    - Monte Cappucino Balls,
    - Monte Cacao Cookies,
    - Monte Choco Flakes,
    - Monte Waffle Sticks.

    kajka19n

    OdpowiedzUsuń
  78. Monte wypróbowałam w osiemu wariantach smakowych mi najbardziej smakował cherry i choco flakes ale każdy znajdzie swój ulubiony dodatek. Monte jest lekkim deserem ale jednocześnie sycącym i zaspakaja ochotę na coś słodkiego.

    OdpowiedzUsuń
  79. Monte miałam i ja, zapraszam do mnie na blog aby przeczytać recenzję :) Będę wdzięczna za każdy komentarz :)
    Zapraszam na mój blog - klik!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Pyszne, przepyszne …. Deserki są świetne, dodatki doskonale komponują się z delikatnym, aksamitnym budyniem. Ze wszystkich ośmiu smaków najbardziej smakuje mi Monte Cappuccino Balls, za to moja mama zajada się Monte Cherry. Odkąd spróbowaliśmy po raz pierwszy tych deserów już zawsze będą gościć w naszej lodówce . polecam wszystkim, warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  81. wiolah83!
    Udało mi się dostać do testu Monte z dodatkami.
    Swoje zapasy powoli kończę i mam swojego faworyta Monte z wiśnią - deser bardzo zrównoważony, nie za słodki i nie kwaśny - taki idealny..
    Kilka deserków podarowałam swojej siostrze bo mam córkę która nie lubi żadnych serków mlecznych jest typowym dzieckiem niejadkiem. I tu ogromne zaskoczenie, to 3 letnieWitam Wszystkich - mój nick dziecko po raz pierwszy zjadło z ogromnym apetytem całe opakowanie Monte z pysznymi wafelkami..

    OdpowiedzUsuń
  82. Cieszę się, że podobnie jak Wy i ja mogę wziąć udział w tym smakowitym projekcie. Przyznaję, że Monte nie było dla mnie żadną nowością, gdyż przy dwójce maluszków często one gościły już wcześniej u mnie w domu z tym, że nie miałam pojęcia o tylu wariantach smakowych. Jak widać każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. Ten deserek sprawdzi się znakomicie nie tylko w domu, ale również w pracy jako przekąska. Momentalnie zaspokoi chęć na odrobinę słodyczy. Jego smak jest mocno czekoladowy, zaś dodatki sprawiają, że nagle staje się on harmonijny i idealny. Można się nim zajadać w porze lunchu, po obiedzie czy potraktować jak przekąskę ot tak między posiłkami. Jeśli chodzi o jedzenie to można się nim „bawić” i „eksperymentować”. Albo od razu pomieszać z dodatkami, albo spokojnie się delektować. Zdecydowanie to deser nie tylko na maluszków, ale i dla dużych łasuchów. Moim ulubionym okazała się cherry, zaś moi znajomi najbardziej pokochali Cappuccino Balls.

    OdpowiedzUsuń
  83. Monte ach to Monte. Podbiło serca niejednego i moje również. Dlatego tym bardziej się cieszę, że mogłam wziąć udział w tak smakowitej akcji z Trnd.pl. Mam tylko nadzieję, że nie za bardzo pójdzie mi to w bioderka. Monte to niezwykle smaczna, mocno czekoladowa i pożywna przekąska. Po spróbowaniu chociażby łyżeczki ma się ochotę na więcej i więcej. Ostrożnie, bo uzależnia. Monte to nie tylko wspaniały jogurt, ale to również wspaniałe dodatki, które można połączyć z czekoladowym kremem lub jeść osobno. Dzięki temu, że jest ich tak wiele każdy znajdzie coś dla siebie. Moje serce podbił cherry, znajomych zaś Cappuccino Balls, dzieciakom posmakowały Cacao Cookies, Waffle Sticks. Żałuję tylko, że nie pomyślałam, aby kupić je w większej ilości. Deser Monte sprawdzi się jako przekąska nie tylko w domu, ale również w pracy i szkole. Dzięki niemu szybko możemy zaspokoić ochotę na coś słodkiego. Już jeden kubeczek podniesie nam poziom cukru, obudzi i da nam sił do dalszego działania. Zdecydowanie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  84. Desery Monte z różnymi dodatkami… Miałem przyjemność testować produkty Monte z dodatkami. Moim zadaniem było smakować i rozdawać desery i zbierać o nich opinie. Właściwie wszystkie opinie wskazują na to że deser smakuje wszystkich. Sam deser Monte jest lekka przekąską o czekoladowo orzechowym smaku . Dodatki sprawiają że deser może być wyjątkowo inny. Nie mamy do wyboru 2 smaków lecz dużo więcej po przez co możemy skomponować swój ulubiony. W moim przypadku najlepiej wypadł Monte Cherry. Polecam deser jako smaczne drugie śniadanie lub podwieczorek.

    OdpowiedzUsuń
  85. Też miałem przyjemność testowania Monte z dodatkami i jestem nimi zachwycony. Chodz smak każdego ze smakow prócz wiśni i capuccino jest strasznie podobny. Mimo wszystko jestem zadowolony z projektu i możliwości przetestowania Monte. Moi testerzy wraz z dzieciakami zakochali się w Monte.

    OdpowiedzUsuń
  86. Witam,
    U nas również szaleństwo testowania smaków monte:-) z trnd.pl

    Ucieszyliśmy się niezmiernie z zaproszenia do projektu, ale po wiadomości na fb o akcji, nasi znajomi chyba ucieszyli się jeszcze bardziej;-)
    Doszło do tego, że prawie cały marzec ciągle ktoś u nas gościł i wciąż tematem przewodnim było monte.
    Opisując smaki po kolei i gusta naszych gości wyglądało to tak:
    – Monte Cherry - mój HIT
    – Monte Cookies - zagustowały wszystkie babcie, starsze sąsiadki i znajomi
    – Monte Crunchy - mój numer 2 i numer 2 mojej mamy
    – Monte Choco Balls - zdecydowanie ulubieniec najmłodszej grupy
    – Monte Cappucino Balls - polubili panowie, szczególnie do kawki
    – Monte Cacao Cookies - zdecydowany numer 1 córki, jej kolegów i koleżanek
    – Monte Choco Flakes - ulubieniec zwolenników płatków na śniadanie
    – Monte Waffle Sticks - tutaj zagustowała najmłodsza grupa

    Jednym słowem było bardzo głośno, wesoło:-) Dziękujemy!

    OdpowiedzUsuń
  87. Miałam okazje przetestować Monte z dodatkami i muszę przyznać że są naprawdę pyszne.Smakowały dzieciom oraz dorosłym.Uważam że jest to idealna przekąska w ciągu dnia.Polecam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  88. Te deserki są naprawdę pyszne.Wszystkie rozeszły się bardzo szybko.Mi najbardziej smakuje Monte Crunchy.

    OdpowiedzUsuń
  89. Monte z dodatkami firmy Zott to pyszny deser w 8 wariantach do wyboru, dzięki czemu każdy łasuch znajdzie swój idealny zestaw.
    Dodatki świetnie komponują się z mleczno-czekoldowo-orzechowym smakiem. Moim faworytem był bezsprzecznie smak Cherry,
    mężowi smakowały Cappuciono Balls, zaś pociechy były zachwycone wszystkimi dodatkami oprócz właśnie Cappucino Balls.
    Właśnie dzięki dodatkom deser ten za każdym razem smakuje inaczej i możemy po raz kolejny rozkoszować się nim od nowa.

    OdpowiedzUsuń
  90. Mam to szczęście, że również dostałam się do kampanii Monte.
    Z Monte spotkałam się już dzieciństwie i od razu je pokochałam.
    Teraz mam szanse odkrywać je na nowo w 8 nowych smakach:

    - Monte Cherry,
    - Monte Cookies,
    - Monte Crunchy,
    - Monte Choco Balls,
    - Monte Cappucino Balls,
    - Monte Cacao Cookies,
    - Monte Choco Flakes,
    - Monte Waffle Sticks.

    Razem z moim narzeczonym, jednogłośnie stwierdziliśmy, że Monte Cherry to największy strzał w dziesiątkę. Pyszny smak deseru połączony z orzeżwiającym smakiem wiśni... Pełna rozkosz

    Natomiast w pracy, szczęsliwe osoby które mogły razem ze mną zasmakować deseru, stwierdziły, że najbardziej im smakuje Capuccino Balls.

    Uważam, że każdy znajdzie w Monte coś dla siebie, na wszystkie pozytywne chwile w życiu

    #momentzmonte

    OdpowiedzUsuń
  91. Deser Monte gości w naszym domu już od dawna, ale teraz miałam okazję razem z rodziną przetestować go z dodatkami.
    Już po testach, więc czas na podsumowanie. Mnie i mojemu mężowi najbardziej przypadł do gustu smak Cherry,
    a dzieciom najbardziej posmakowały Choco Balls i Waffle Sticks. Wśród przyjaciół, kolegów i znajomych zdania
    były podzielone, ale większość jako najlepsze wybierała smaki Cappucino Balls i Cherry. Wszyscy jednak zgodnie przyznali,
    że dzięki połączeniu mleka z czekoladą i orzechami laskowymi z różnymi dodatkami powstaje deser, który zadowoli każdego smakosza.

    OdpowiedzUsuń
  92. Również miałam przyjemność testowania monte. Nasz faworyt to monte cherry i monte cookies. Jesteśmy zachwyceni. Monte w nowej odsłonie - każdy musi spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Ja również testowałam deserki Monte z dodatkami i jestem ich faworytką. Udało mi się zaopatrzyć we wszystkie warianty smakowe w Kauflandzie i to w promocyjnej cenie 2,49. Dzieci zadowolone, znajomi również, duży wybór smaków, więc każdy znajdzie coś dla siebie a i cena przystępna. Zdecydowanie polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.