Magic Goo - magiczna pasta do robienia balonów

Mój mały Pan Gadżet, będąc z nami w sklepie papierniczym, przyniósł z półki jakieś pudełeczko nie wiadomo z czym i koniecznie chciał to mieć. Oczywiście wiedział do czego to "coś" służy. My niekoniecznie.




To "coś" nazywa się Magic Goo i jest to magiczna pasta do robienia balonów. W skład zestawu do robienia balonów wchodzi pasta w tubce o pojemności 20 g oraz rurka do dmuchania balonów. Magic Goo przeznaczony jest dla dzieci powyżej 5 roku życia. Zabawka została wyprodukowana w Niemczech.


Jak dmuchać balony? (wskazówki producenta)

1. Na żółty koniec rurki nakładamy niewielka ilość pasty (wielkość ziarna fasoli) tak, aby zakryć jej brzegi.
2. Dmuchamy w drugi czerwony koniec rurki, tak jak balony.
3. Balon rośnie tak duży, ile pasty użyjemy. Później zdejmujemy balon z rurki. Doskonale się odbijają, sklejają ze sobą, są wytrzymałe i kolorowe.



Moja opinia

Rzeczywiście jest to gadżet. Zabawka na 5 minut, gdyż balony nie zawsze wychodzą i pasta w tubce szybko się kończy. Nie ma możliwości użycia ponownie pasty, gdyż ta wysycha i nadaje się to tylko do wyrzucenia. Podczas dmuchania część pasty przykleiła mi się do lakieru do paznokci. Ciekawe czy zejdzie samo, czy razem z lakierem. U nas sprawdziła się jedna cecha balonów: doskonale sklejają się ze sobą i nie tylko ze sobą. Poza tym szybko się dziurawią i powietrze ucieka. Trzeba z nimi ostrożnie postępować, co jest niewykonalne u dziecka.



Opinia dziecka

Początkowo mega frajda. Po 10 minutach brak zainteresowania, gdyż są trudności w dmuchaniu balonów przez dziecko i po prostu nie wychodzą. Pozostaje zabawa w rozciąganie masy.


Cena: ok. 12 zł

P.S. Za tę kwotę lepiej iść z dzieckiem na Happy Meal.




Magic Goo - magiczna pasta do robienia balonów Magic Goo - magiczna pasta do robienia balonów Reviewed by testowaniaczas on 13:22:00 Rating: 5

2 komentarze:

  1. Dziękuję ogromnie za recenzję. Właśnie chciałam obdarować ta pastą trójkę dzieciaków i zmieniłam zdanie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm, ciekawy produkt, nigdy nie słyszałam o takim gadżecie. Mój synuś niebawem ma urodziny i z tej okazji kupiłam mu już ozdobne balony na urodziny. Cyfry powietrzne upamiętniające piąte urodziny Mareczka wykonane są z solidnej, szczelnej folii, która podobno zachowuje swoje właściwości nawet przez miesiąc.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.