Zmień świat na lepsze - wygrana w konkursie Lego Club

Kiedyś synek zadał mi pytanie:

-"Mamo, do czego służy karta klubu Lego?"



Zastanowiłam się chwilę i odpowiedziałam:

- "Karta jest po to, żebyś dostawał gazetki klubu Lego".



Jednak nie do końca jest to prawda, gdyż będąc członkiem Lego Club można dostawać nie tylko gazetki, ale także brać udział w konkursach i wygrywać  nagrody.

Latem wysłaliśmy pracę konkursową pod tytułem "Zmień świat na lepsze". Zadaniem konkursowym było zbudowanie z klocków Lego czegoś, co pomoże środowisku. Synek wymyślił wiatraki i zaczął budować. Kiedy już skończył budować, pomogłam mu przy robieniu zdjęć i wysłałam pracę na konkurs.

Minęły dwa miesiące. Miałam sprawdzić wyniki konkursu. A tu dzwoni kurier, że ma paczkę. Nie wiedziałam co ma przyjść i czekałam. Gdy tylko zobaczyłam duże pudło oklejone taśmą z klockami od razu wiedziałam, że to nagroda dla mojego synka. 

Jaka była jego radość, gdy wrócił z przedszkola. Dostał w nagrodę pudło klocków Lego Classic 10695 ...


...oraz list od Maxa.



W pudełku można było znaleźć kolorowe klocki dla chłopca i dla dziewczynki: czarne, szare, czerwone, niebieskie, zielone, żółte, pomarańczowe, białe, a nawet fioletowe i różowe.


Z klocków tych można zbudować m.in. samochód, pingwiny, tort, helikopter, drzewo, żyrafę,statek, rybkę Nemo z kwiatkiem, skrzynie skarbów, domek z kominkiem i jeszcze to co podpowie dzieciom wyobraźnia.




Fajnym gadżetem, który był w zestawie, jest urządzenie do rozszczepiania klocków, tzw. brickseparator. Dzięki niemu nie trzeba używać zębów i łamać paznokci podczas odczepiania elementów.






Zawartość pudełka


Cena: ok. 100 zł

Oto zwycięska praca konkursowa

Nawet zwierzaki lubią wiatraki


Zmień świat na lepsze - wygrana w konkursie Lego Club Zmień świat na lepsze - wygrana w konkursie Lego Club Reviewed by testowaniaczas on 15:46:00 Rating: 5

2 komentarze:

Obsługiwane przez usługę Blogger.