poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Testowanie z Rekomenduj.to : Werther's Original Creamy Filling - testowanie tuż tuż

Już niedługo rozpocznę słodkie testowanie Werther's Original Creamy Filling dzięki Rekomenduj.to.





Gdy byłam młodsza zajadałam się cukierkami Werther's Original. Były takie kremowe, delikatne dla podniebienia. Ciekawe jak smakują cukierki Werther's Original Creamy Filling. Czekam na słodką przesyłkę, by podzielić się z Wami jej zawartością.


#swiatkarmelu 
#werthersoriginal


4 komentarze:

  1. Gratuluję :) Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach pamiętam ten smak dzieciństwa i słodkiej rozpusty:D obs? ja już:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czeka mnie powrót do dzieciństwa, albo coś znacznie lepszego :)

      Usuń

Miło mi, że tu zaglądasz :)

Nic bardziej nie motywuje mnie do dalszej pracy, niż komentarz pozostawiony przez Ciebie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...