ZnamLek.pl, czyli wszystko to, co chcemy wiedzieć o lekach

Nie znam nikogo, kto by nie miał zapasu leków w domu. Sama mam ich bardzo dużo. Jeden koszyk, na najwyżej półce, przeznaczony na nasze leki, drugi tuż obok niego - na medykamenty dla dzieci. Do tego dochodzi podróżna kosmetyczka z lekami, której nawet nie rozpakowuję. Jest to nasz trzeci skarbiec z lekami, oczywiście znajdujący się poza zasięgiem dzieci. Zapomniałabym o mojej prywatnej torebce, gdzie zawsze znajdę coś przeciwbólowego, tak na wszelki wypadek. Bo nie wiadomo kiedy zacznie boleć głowa, czy brzuch.

cholester

Gdy dopadnie nas przeziębienie nie lecimy od razu do lekarza, tylko do apteki po leki na przeziębienie. Zanim udamy się do apteki często sięgamy rady dr Googla. Do realnego medyka udajemy się w ostateczności.

To, że Polacy łykają dużo preparatów leczniczych, to każdy z Was pewnie wie. Ostatnio czytałam, że najwięcej kupujemy zamienników leków, bo po co przepłacać. Takie zamienniki leków znajdziemy m.in. na portalu ZnamLek.pl. Większość leków posiada swoje tańsze odpowiedniki i nie mają one wpływu na jakość leczenia. Na stronie istnieje wykaz zamienników leków pełnowartościowych produktów, lecz w niższych cenach. Farmaceuta powinien nas zawsze informować o tańszym zamienniku, ale dzięki tej stronie możemy to zrobić sami.

Często zdarza się, że mamy jakiś lek, a ulotka już dawno się zagubiła. Na portalu znajdziemy dokładny opis leku, jego szczegółowy skład, działanie, wskazania do stosowania, czy też dawkowanie.

Poza tym nie brakuje tu opinii użytkowników o danym leku, zarówno tych pozytywnych jak i negatywnych, bo przecież każdy organizm inaczej reaguje na dany lek. Znajdziemy tu również odpowiedzi ekspertów na zapytania czy też problemy użytkownika odnośnie stosowania niektórych leków.

Gdy już znajdziemy zamiennik naszego drogiego leku, lub też sprawdzimy opinie o nim, to możemy poczytać ciekawe artykuły dotyczące naszego zdrowia. I tak trafiłam na artykuł, który poniekąd dotyczy mojej osoby.

znamlek.pl

Ostatnio podczas badań okresowych do pracy okazało się, że mam podwyższony cholesterol. Nie mam pojęcia od czego. Jestem szczupłą osobą, odżywiającą się w miarę zdrowo. Jem mięso, jaja, masło. Czasem zjem jakieś "paskudy", ale to raz w miesiącu. Za to z aktywnością fizyczną jest ciut gorzej. Jeżdżenie komunikacją miejską, 8 godzin pracy siedzącej przy komputerze, później pisanie bloga. Wszystko to powoduje, że mało się ruszam. Niestety doba nie chce się wydłużyć, a obowiązki domowe nie kurczą się. Wieczorem padam na twarz i nie mam już ochoty na żadną aktywność fizyczną. Ostatnio nawet próbowałam, ale dzieciaki nie dały mi poćwiczyć.

znamlek.pl

Dlatego postanowiłam rozpocząć kurację suplementem diety jakim jest Cholester. Trochę o nim poczytałam tutaj i zobaczymy jak się będę po nim czuła. Obym tylko pamiętała o systematyczności w stosowaniu suplementu, bo z tym jest u mnie gorzej.

znamlek.pl

Znacie ten portal? Sprawdzacie opinie o lekach i suplementach w internecie, zanim zaczniecie je przyjmować?

Artykuł powstał przy współpracy ze ZnamLek.pl

ZnamLek.pl, czyli wszystko to, co chcemy wiedzieć o lekach ZnamLek.pl, czyli wszystko to, co chcemy wiedzieć o lekach Reviewed by testowaniaczas on 08:13:00 Rating: 5

11 komentarzy:

  1. Dobra strona, na pewno się przyda! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, super! Dobrze znać taką stronkę. Przyda się na pewno :) Warto zanotować. Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka strona na pewno nam się przyda. W Polsce jest dużo lekomanów - typu, coś mnie "szczyknie" to sięgają po tabletkę. Trzeba jednak pamiętać, że tabletki są również z czegoś "zbudowane" i to nie są raczej ciekawe substancje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny portal! A jeśli chodzi o cholesterol, sama ostatnio myślałam, żeby sobie zrobić badania, bo nigdy go nie sprawdzałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten suplement bedzie idealny dla mojego taty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej stronki, ale z pewnością będę zaglądać. Zawsze sprawdzam opinie przed zakupem, ale w pierwszej kolejności patrzę na skład :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jedynie w torebce noszę środki przeciwbólowe ale tylko dlatego że jestem migrenowcem. Natomiast na gardło i inne dolegliwości nie mam nic, jeśli potrzebuje kupuję na bieżąco. Często jest tak że ludzie robią zapasy a później połowa jest przeterminowana... Z suplementów czasami biorę biotebal a tego portalu nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Portalu do tej pory nie znałam, ale teraz dodałam do ulubionych -na pewno się przyda

    OdpowiedzUsuń
  9. nic tam nie ma szczerze, przynajmniej ja nie znalazlam

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.