Naomi Campbell Prêt à Porter Silk Collection - przedpremierowo

Już od bardzo dawna jestem miłośniczką zapachów Naomi Campbell. Pierwsze moje perfumy charakteryzowały się połączeniem kwiatu pomarańczy z kokosem, ostrą papryczką i brzoskwinią z dodatkiem anyżu. Serce perfum skrywało płatki róż, z jaśminem, konwalią i tuberozą. Podstawę perfum stanowiły wanilia z karmelem, drzewem sandałowym, piżma oraz ambry. Poezja :)

testowaniaczas.blogspot.com

W październiku ubiegłego roku byłam szczęśliwą przedpremierową testerką wody toaletowej Naomi Campbell Prêt à Porter, zanim jeszcze pojawiła się w sklepie. Także w tym roku szczęście się do mnie uśmiechnęło i ponownie mogę przedpremierowo testować wodę toaletową Naomi Campbell Prêt à Porter Silk Collection, która będzie dostępna w sprzedaży już od września.


testowaniaczas.blogspot.com

Woda toaletowa Naomi Campbell Prêt à Porter Silk Collection zamknięta jest w kartonowym pudełeczku w kolorach pudrowego różu połączonego ze złotem. To eleganckie i jednocześnie dziewczęce opakowanie skrywa  w sobie szklany flakonik wypełniony cudnym zapachem.

Szklana buteleczka wizualnie przypomina poprzedniczkę, czyli Naomi Campbell Prêt à Porter. Z tą różnicą, że złoty element poprzedniczki został zastąpiony pudrowym różem oraz postać Naomi Campbell na buteleczce jest nieco inna. Poza tym kolor perfum, jak na Silk Collection przystało, ma kolor delikatnie różowy.

testowaniaczas.blogspot.com

Naomi Campbell Prêt à Porter Silk Collection to orientalno-kwiatowe perfumy dla kobiet.

Nutami głowy są bergamotka, mandarynka oraz pomarańcza.

Nutami serca są jaśmin i kwiat pomarańczy.

Nutami bazy są drzewo cedrowe, wetyweria, wanilia oraz ambra.

Zapach od razu przypadł mi do gustu. Przy pierwszej aplikacji wyraźnie wyczuwam cytrusowe nuty, które po chwili przechodzą w dość słodki, przepiękny zapach, który idealnie pasuje nie tylko na wieczorne wyjścia, ale również do pracy, na rower, czy na wyjścia z koleżanką. Po prostu używasz ich wtedy, kiedy masz na to ochotę, by dodawały Ci odwagi przez cały dzień.

Zapach jest bardzo trwały, czuję go przez 12 h na sobie. Na ubraniu był wyczuwalny również kolejnego dnia.

Naomi Campbell Prêt à Porter Silk Collection to kolejny zapach, który dopisuję do listy moich ulubionych perfum.

Skład: Alcohol Denat., Aqua/Water/Eau, Fragrance(Parfum), Limonene, Linalool, Ethylhexyl Methoxycitronellal, Hydroxycitronellal, Hexyl Cinnamal, Coumarin, Alpha-Isomethyl Ionone, Ethylhexyl Salicylate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Citronellol, Citral, Benzyl Alcohol, CI 17200 (Red 33). 297-1.01 75%

Cena: ok. 100 zł/30 ml

Naomi Campbell Prêt à Porter Silk Collection - przedpremierowo Naomi Campbell Prêt à Porter Silk Collection - przedpremierowo Reviewed by testowaniaczas on 12:20:00 Rating: 5

6 komentarzy:

  1. sprawdzałam tester, już nie pamiętam gdzie i nie są to moje zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję, że by mi się spodobały. Super zwłaszcza, że są trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają perfumy Naomi Campbell, choć nie wszystkie.
    Kiedyś używałam, w liceum jeszcze.
    Z chęcią bym się na większość z nich skusiła! :)
    Ciekawe czy te by były dla mnie.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) chociaż ja osobiście nie jestem znawcą perfum, niestety

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, że miałam kiedyś dość podobny zapach, ale był dla mnie za ciężki. Chętnie go powącham, bo może przypadnie do gustu mojemu noskowi. Podoba mi się jego butelka :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.