piątek, 20 listopada 2015

Darmowa próbka Biotherm już u mnie

Rozwiązaniem dzisiejszej zagadki jest darmowa próbka kremu Biotherm.


Dokładniej jest to przeciwstarzeniowy krem naprawczy o jedwabistej konsystencji BLUE THERAPY ACCELERATED.



Próbkę zamówiłam już jakiś czas temu, klikając w reklamę. Po czym wyświetliło się, że otrzymam ją w ciągu 2 tygodni. Minęło znacznie więcej czasu, ale w końcu jest.


Próbka jest niewielka, bo ma pojemność zaledwie 5 ml, jak to próbka. Plusem jest to, że jest to miniaturka kremu w tubce z zakrętką. Jest to bardziej praktyczne rozwiązanie niż saszetka, której nie można ponownie zamknąć.


Taki mini kremik można spokojnie spakować do kosmetyczki i zabrać ze sobą w podróż. I nie rozleje się.



6 komentarzy:

  1. Do mnie jeszcze nie dotarła, a zamówiłam dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kremik podaruję mamie. Ciekawe jak się sprawdzi.

      Usuń
  3. Ja dostalam jest super

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam ja próbke dostałam jest super

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz :)

Nic bardziej nie motywuje mnie do dalszej pracy, niż komentarz pozostawiony przez Ciebie :)

Instagram

Instagram
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...