Alterra Żel do zębów Malina Bio dla dzieci

Coraz bardziej popularne są naturalne kosmetyki. Nie wiem czy nazwać to modą czy stylem życia. A może po prostu pragniemy powrócić do źródła, czyli do natury i żyć zgodni z nią. Powoli, bez pośpiechu, zgodnie z naszym zegarem biologicznym. Ale czy w obecnych, zabieganych czasach da się to zrobić?

rossmann

Cały czas w biegu, pobudka wcześnie rano, ogarnięcie dzieci, zaprowadzenie do szkoły, przedszkola. Potem biegiem do pracy, gdzie również nie zaznamy spokoju. A po pracy szybkie zakupy, gdzie podczas jednych z nich do koszyka trafił naturalny produkt z Roska. Jest to  Alterra żel do zębów Malina Bio dla dzieci w wieku 0-6 lat. Jest to marka, która została stworzona dla osób pragnących używać naturalne produkty powstałe z BIO składników.

rossmann

Pasta ma postać żelu w kolorze różowym. Zapach to słodka malinka, natomiast w ustach smakuje bardziej jak truskawka. Jej kluczowym zadaniem jest zachęcanie najmłodszych dzieci do regularnego mycia ząbków mlecznych, dzięki zawartości ekstraktów z malin i truskawek. Nie wiem tylko czy nie zachęci to dzieci do zjadania pasty. Pamiętam jak w przedszkolu miałam podobną pastę w żelu o takim samym kolorze, chyba była o smaku poziomki. Zajadałam się nią codziennie podczas wizyty w łazience. Wtedy nawet "Biały ząbek" szedł w ruch i wspólnie z innymi dziećmi zajadaliśmy się pastą.

rossmann

Pasta zawiera fluorek sodu, więc polecałabym ją dla dzieci, które nie połykają już pasty. My używamy już past z fluorkiem, gdyż ostatnio nawet Pani stomatolog doradziła nam fluoryzację zębów u córeczki. 

P.S. Wczoraj wieczorem patrzę, a córeczka siedzi w kąciku z otwartą pastą, obserwując ją widzę, że wyciska po trochu, nabiera na palec i zjada. Na pytanie "Co robisz?" szybko oddała mi tubkę mówiąc "posze badzo".

SkładGlycerin, Silica, Aqua, Xylitol, Xanthan Gum, Rubus Idaeus Fruit Extract*, Fragaria Chilonesis Fruit Extract*, Maris Sal, Sodium Fluoride, CI 75470, Aroma**, Benzyl Alcohol**.
Zawiera fluorek sodu. Zawartość fluorku: 500 ppm


Cena: ok. 6 zł/75ml

Znacie ten żel? Używacie kosmetyków naturalnych dla dzieci?

Alterra Żel do zębów Malina Bio dla dzieci Alterra Żel do zębów Malina Bio dla dzieci Reviewed by Testowania Czas on 06:40:00 Rating: 5

10 komentarzy:

  1. Ja z tego co pamiętam to nie zjadłam pasty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i dla dzieci, ale i ja nie pogardziłabym taką pastą :) Z dzieciństwa pamiętam podobne. Lubię firmę Alterra. Nie wiedziałam nawet, że mają w ofercie pasty do zębów. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hm i duży i mały by ją chciał do mycia zębów;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Za czasów mojego dzieciństwa, to zjadałam smakowe pasty :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypominają mi się czasy dzieciństwa i pasty jakich używałam wtedy, lubiłam ten smak :D

    OdpowiedzUsuń
  6. haha to P.S. mnie rozbroiło <3 jaaa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie właśnie są 2,5-latki :) Przynajmniej moja ;)

      Usuń
  7. Zaciekawił mnie ten żel, chętnie go kupię synowi jak gdzieś wypatrzę :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.