Rexona Active Shield - antyperspirant antybakteryjny dla kobiet

Kto grał w Pokemony na dworze? Przyznać się ;) Dzwonię do synka, który jest na wakacjach i żartem pytam czy grał już w Pokemony. On odpowiada: "Mamo ja najwięcej ich miałem. Na drzewach były." Co tu się dziwić dziecku, jak dookoła widać młodzież i dorosłych grających w to cudo. Nawet ratownicy nad jeziorem  grali w Pokemony podczas przerwy i jeden złapał tego stworka właśnie na drzewie.

ofeminin

Po tym pokemonowym wstępie mogę przejść do recenzji antyperspirantu antybakteryjnego dla kobiet Rexona Active Shield, który mogłam testować dzięki portalowi ofeminin.



Kilka słów od producenta

Rexona Active Shield zapewnia świeżość i długotrwały zapach dzięki technologii Motionsense™ – im więcej się ruszasz, tym bardziej Cię chroni. Chroni przed potem i nieprzyjemnym zapachem nawet do 48 godzinRexona Active Shield to 10x większa ochrona przeciw bakteriom powodującym nieprzyjemny zapach w porównaniu do braku zastosowania antyperspirantu.

Moja opinia

Do testowania otrzymałam aerozol Rexona Active Shield o pojemności 150 ml. Od razu moją uwagę przykuło zamykanie i otwieranie dezodorantu. Poniżej znajduje się zamknięte opakowanie.

ofeminin
Zamknięte

Wystarczy przesunąć wieczko wzdłuż pokazanych strzałek, by otworzyć aerozol. Kolejne przesunięcie wieczka uwalnia zapach i działanie Rexona Active Shield. Zamknięcie to nie jest takie oczywiste dla małych dzieci, także będą miały mały problem, gdy jakimś cudem opakowanie to trafi w ich ręce.

ofeminin
Otwarte

Zapach dezodorantu Rexona Active Shield jest dość intensywny, kwiatowy, także używam go w dobrze wentylowanym pomieszczeniu.

48h działanie aerozolu trudno mi Wam udowodnić, gdyż musiałabym być 2 dni bez prysznica, ale za to mogę powiedzieć, że cały dzień, podczas intensywnego dnia na wycieczce, daje radę. Nie czułam i nie widziałam nawet kropelki potu. A zapach Rexona Active Shield nadal się utrzymywał.

Na co dzień, zwłaszcza latem, noszę jasne bluzki, także nie zauważyłam na nich żadnego śladu dezodorantu. Jednak na czarnych ubraniach może pozostawić delikatny biały ślad. Do testowania przeznaczyłam czarną bluzkę i użyłam naprawdę dużo dezodorantu, aby ten ślad pozostał na bluzce do kolejnego prania. 



Skład: butane, isobutane, propane, aluminum chlorohydrate, cyclopentasiloxane, PPG-14 butyl, ether, psrfum, disteardimonium hectorite, propylene carbonate, caprylic/capric triglyceride, gelatin crosspolymer, cellulose gum, sodium benzoate, aqua, hydrated silica, sodium starch octenylsuccinate, maltodextrin, hydrolysed corn starch, silica, bht, alpha-isomethyl lonone, benzyl alcohol, benzyl benzoate, benzyl salicylate, butylphenyl methylpropional, citral, citronellol, geraniol, hexyl cinnamal, hydroxycitronellal, limonene, linalool.


Cena: ok. 11 zł

Rexona Active Shield - antyperspirant antybakteryjny dla kobiet Rexona Active Shield - antyperspirant antybakteryjny dla kobiet Reviewed by testowaniaczas on 09:48:00 Rating: 5

8 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze okazji korzystać z tego dezodorantu. Zwykle stosuje jednak w kulce ;) ale może na górskie wycieczki sięgnę po Rexonę, dla lepszego efektu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie też używałam antyperspirantu w kulce i musiałam zawsze czekać, aż wyschnie żeby bluzki nie poplamić. Przy tym dezodorancie od razu mogę założyć bluzkę na siebie :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię Rexonę i u mnie nadal w testach, ale już końcowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja też :) Ale mój m. marudzi, że zapach za mocny, gdy wchodzi po mnie do łazienki ;)

      Usuń
  4. Dawno nie używałam nic z rexony :)
    Ta gra w pokemony jest niebezpieczna gdzieś już doszło do wypadków facet wypadł z mostu bo chciał złapać wodnego pokemona.. a ktoś pod auto bo zapatrzony w telefon nie widział że jedzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieźle. Ale to każdego wybór: grać albo nie grać, tylko trochę rozwagi przy tym brakuje.

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.