Kapsułka żelowa do prania Vizir - test

O kapsułce żelowej do prania Vizir pisałam tutajKapsułka żelowa do prania Vizir dostępna jest w 3 wariantach:

- Original Fresh (kolor pomarańczowy);
- Spring Flowers (kolor zielony);
- Sensitive Clothes (kolor niebieski), jak pisze producent pozostawia tkaniny miękkie w dotyku.


kapsułka




Pranie rozpoczynamy od wrzucenia kapsułki do bębna pralki, następnie wrzucamy pranie. Kapsułki nie wrzucamy do pojemnika na proszek czy też płyn do prania. Jedna kapsułka starcza na jedno pranie, gdyż podczas prania rozpuszcza się całkowicie. Prać możemy w temperaturach od 30 do 90 stopni. Według producenta kapsułka nie nadaje się do prania wełny i jedwabiu, ani do prania ręcznego. Nie sprawdzałam tego, gdyż szkoda mi moich ubrań w razie jakiegoś nieprzyjemnego wypadku ;)

Do przetestowania otrzymałam kapsułkę Original fresh i muszę stwierdzić, że pachnie naprawdę świeżo i bardzo przyjemnie. Nie jest to intensywny, drażniący zapach jak niektórych płynów do płukania. Ubrania prałam używając tylko i wyłącznie kapsułki żelowej do prania Vizir, bez stosowania  płynu zmiękczającego i muszę przyznać, że ubrania były miękkie, zwłaszcza swetry. Po użyciu proszku do prania bez zmiękczacza swetry są szorstkie i nieprzyjemne w noszeniu. Kapsułka żelowa do prania Vizir poradziła sobie również z plamami na ubrankach moich dzieci, bez zapierania i namaczania, a nie były to łatwe plamy.


Kapsułka żelowa do prania Vizir - test Kapsułka żelowa do prania Vizir - test Reviewed by testowaniaczas on 17:19:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.