Sally Hansen Maximum Strenght - mocniejsze paznokcie w ciągu 1 tygodnia

Bardzo mocno rozdwajały i łamały mi się paznokcie, więc ostatnio będąc w jednej z drogerii zauważyłam na półce różowy lakier Sally Hansen Maximum Strenght, mocniejsze paznokcie w ciągu 1 tygodnia. Opakowanie o pojemności 13,3 ml kosztowało ok. 16 zł.  Byłam nastawiona sceptycznie. Ale co mi szkodziło wypróbować?


lakier

Lakier ma blado różowy kolor, jak na zdjęciu i po pomalowaniu paznokci tworzy delikatną, naturalną warstwę. Lakier posiada włókna celulozy, które tworząc mikro-siatkę chronią i wzmacniają paznokcie. Płytka paznokcia wygładziła się po użyciu lakieru Sally Hansen Maximum Strenght, już nie rozdwajają się tak jak poprzednio. Używam dopiero ponad tydzień, więc jakie będą końcowe efekty dodam później. Jak na razie jestem zadowolona z zakupu. Do tego bardzo szybko schnie, co ma ogromne znaczenie przy małym dziecku, gdzie wszystko jest robione na tempo. Wadą może być zapach, gdyż śmierdzi jak lakier, ale to jest przecież lakier oraz cena, ale jest on wyprodukowany w USA, a nie w P.R.C i wiem za co płacę.

Cena: ok. 16 zł
Sally Hansen Maximum Strenght - mocniejsze paznokcie w ciągu 1 tygodnia Sally Hansen Maximum Strenght - mocniejsze paznokcie w ciągu 1 tygodnia Reviewed by testowaniaczas on 11:05:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.