Mediderm - emolienty dla dzieci i dorosłych na AZS i nie tylko

 Kiedy urodziła się Córcia, przeszłam na identyczną dietę jak przy Synku, gdyż karmiłam piersią. Jednak to co było dobre dla Niego, niekoniecznie było dobre dla Niej. Córcia dostała alergii i to tak dużej, że miała w krostach całą twarz, szyję, głowę, uszy, zgięcia rąk oraz pod nóżkami. Była wtedy niespokojna i dużo płakała. Odstawiłam prawie wszystko z jedzenia i przez jakiś czas byłam o  suchym chlebie i wodzie, aby wyeliminować alergeny. Nie było to łatwe zadanie i wymagało poświęcenia z mojej strony. A tu wszystko tak ładnie pachniało...Mniam...

emolienty


Byłam z tym u lekarza i jedyne co mi powiedziała to to, że Córcia ma sucha skórę i mam ją kapać w emolientach. Tylko tyle. A główka Córci była pokryta jakby łuskami, które łuszczyły się i mocno ją swędziały.
"Przerobiłam" już kilka rodzajów emolientów. Jedne były lepsze, inne działały nieco gorzej. Cena tych wszystkich nie zachwycała. Czatowałam na promocje, bo to nie mały wydatek. I tak np. cena pierwszej emulsji do kąpieli za 500 ml płynu wynosiła 75 zł. Trochę drogo.
W końcu gdzieś na jakimś forum wyczytałam o kremie Mediderm, że komuś pomógł. Myślę: "Czemu nie. Mogę spróbować. Ciekawe czy dostanę to w swojej aptece, bo przyznam, że nigdy nie słyszałam o tej marce." Poszłam, kupiłam, wypróbowałam i rewelacja! Cena do jakości - super a nawet i lepiej. Mediderm w swojej ofercie posiada krem, emulsję do kąpieli oraz emulsję pod prysznic.

Mediderm krem można kupić w opakowaniu 100 g (tubka, cena ok. 8 zł), 500 g (pudło, cena ok. 20 zł - bardziej się opłaca) oraz w opakowaniu z pompką o wadze 1000 g (cena ok 30 zł, najbardziej się opłaca); można stosować w przebiegu łuszczycy, egzemy i atopowego zapalenia skóry.

azs


Skład kremu Mediderm jest bardzo krótki, co jest wielkim plusem:
- Aqua Purificata,
- Petrolatum,
- Cetearyl Alcohol,
- Parafinum Liquidum,
- Cetomacrogol 1000,
- Phenoxyethanol.

 Bardzo często używam tego kremu również dla siebie do smarowania suchej skóry twarzy, czy też reszty ciała. Działa lepiej niż niejeden drogi krem, dobrze się wchłania, a skóra pozostaje delikatna i miękka. U Córci zaczerwienienia znikają i przestaje się po nim tak mocno drapać. Jednak przy  jej zmianach skórnych musimy regularnie stosować, by przyniosło to zadowalający efekt. Poza tym jest wydajny, a jego cena nie przeraża.

Mediderm emulsja do kąpieli dostępna jest w opakowaniu o pojemności 500 ml za cenę ok. 25 zł.

azs

Skład emulsji również jest bardzo krótki:
- Paraffinum Liquidum,
- Aqua Purificata,
- Isopropyl Myristate,
- Glycerin,
- Phenoxyethanol,
- Cetomacrogol 1000,
- Cetearyl Alcohol.

Dla dorosłych wystarczy tylko pół nakrętki na wannę i skóra jest jedwabiście miękka i delikatna. Nie potrzeba używać już balsamów po kąpieli. Do tego skóra nie swędzi jak to zawsze bywa po długiej kąpieli.

Mediderm emulsja pod prysznic również w delikatny sposób pielęgnuje naszą skórę. Dostępna jest w opakowaniu 250 g z pompką za cenę ok. 16 zł. Trochę słabo się pieni.

azs

Skład produktu to:
-Aqua Purificata,
- Isopropyl Myristate,
- Paraffinum Liquidum,
- Glycerin,
- Polysorbate 20,
- Sorbitan Laurate,
- Lanolin Oil,
- Cetomacrogol 1000,
- Phenoxyethanol,
- Carbomer,
- Triethanolamine.


Wszystkie te kosmetyki nadają się zarówno dla niemowląt jak i dorosłych. Nie zawierają SLS i nie wysuszają skóry. Pozostawiają na skórze otoczkę, która chroni skórę. Emulsja pod prysznic oraz emulsja do kąpieli Mediderm zostawia na wannie śliską powłokę, która łatwo schodzi podczas rutynowego mycia wanny.

Właśnie zakupiłam kilogramowy krem Mediderm. Jest naprawdę duży, a pompka ułatwia aplikację na skórę. Doskonale nadaje się do domu, a jeżeli wybieramy się w podróż można zawsze kupić mniejszą wersję, która zmieści się do torebki.

emolienty



Mediderm - emolienty dla dzieci i dorosłych na AZS i nie tylko Mediderm - emolienty dla dzieci i dorosłych na AZS i nie tylko Reviewed by testowaniaczas on 11:53:00 Rating: 5

7 komentarzy:

  1. Wow, super cena. Nie wiedziałam, że można tak tanio kupić emolienty, jednak nie widziałam Medidermu w żadnej aptece w moim mieście. Spotkałaś się może z emolientami CutisHelp Mimi ? Co o nich sądzisz?
    Pozdrawiam
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś nie wiedziałam, że można tak tanio kupić emolienty. Gdy szłam do apteki obok, myślałam, że będę musiała iść gdzie indziej w poszukiwaniu tych emolientów. Jakie było moje zdziwienie jak zobaczyłam całą gamę Mediderm. Oczywiście nie stały one na widoku za szybką, tylko daleko na półce za plecami farmaceuty. O CutisHelp Mimi niestety nie słyszałam i nie miałam okazji ich przetestować.

      Usuń
  2. Dziękuję za odpowiedź :) Spróbuję poszukać w internetowych aptekach lub poprosić u mnie w mieście o sprowadzenie.
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź na doz.pl. Jeżeli u Ciebie w mieście jest ta apteka, możesz zamówić przez internet i odebrać w aptece bez kosztów wysyłki. Lub też możesz zamówić do domu za opłatą.

      Usuń
  3. Mediderm to bez dwóch zdań mój faworyt jeżeli chodzi o emolienty i pielęgnacje skóry atopowej. Mam AZS od blisko 30 lat i przyzwyczaiłam się już do tej mojej problematycznej skóry. Miejsca suche, zaczerwienione i pękające polecam smarować Dermaveel'em. To nie jest emolient.

    OdpowiedzUsuń
  4. my od 4 miesiacy uzywamu emulsji do kapieli babycap i jestem bardzo zadowolona. wczesniej probowalismy kilku innych ale ta zdecydowanie zwycieza

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.