Paczka Ambasadorki Le Petit Marseillais już u mnie #AmbasadorkaLPM

I doczekałam się paczki od Le Petit Marseillais. Ważyła 2 kilo. Tak szybko ją otworzyłam, że zapomniałam zrobić zdjęcie zanim jeszcze wyjęłam jej zawartość. Ale nic straconego. Odbyła się za to sesja w mojej kuchni. 




Paczka Ambasadorki Le Petit Marseillais zawierała:
- list,
- przewodnik po świecie (ambasadorki),
- opaskę na oczy,
- karty dla przyjaciółek,
- 20 próbek - mleczko nawilżające do bardzo suchej skory,
- 20 próbek - kremowy żel pod prysznic
- delikatny żel pod prysznic i do kąpieli o pojemności 650 ml,
- delikatny żel pod prysznic o pojemności 400 ml.



I rozpoczęłam zabawę...założyłam na oczy dołączoną opaskę, otworzyłam żel w większym opakowaniu, powąchałam i......czuję różowy grejpfrut. Zdjęłam banderolę, a tam grejpfrut w towarzystwie pomarańczy. Pachnie smakowicie...

Kolejna próba, tym razem z żelem w mniejszym opakowaniu. Wącham, trochę cytryna, trochę limonka....otwieram banderolę, a tam cytryna w towarzystwie werbeny. Cudny zapach...


Zapachy przetestowane. Teraz pora na testowanie żeli Le Petit Marseillais na mojej skórze....



Paczka Ambasadorki Le Petit Marseillais już u mnie #AmbasadorkaLPM Paczka Ambasadorki Le Petit Marseillais już u mnie #AmbasadorkaLPM Reviewed by testowaniaczas on 15:03:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.