środa, 17 czerwca 2015

"Testowanie Oillan - Czuję się dobrze w swojej skórze" - wygrana

Przed chwilą odwiedził mnie kurier z paczką. Byłam pewna, że to paczka od Testujemy Biedronka, jednak pomyliłam się. Jakie było moje zaskoczenie, gdy otworzyłam pudełko, a w środku znalazłam kosmetyki Oillan Baby od pierwszych dni życia: 3w1 szampon, żel do kąpieli i pod prysznic oraz mleczko nawilżające od pierwszych dni życia do skóry alergicznej, suchej i wrażliwej.



Dopiero wtedy spojrzałam na Nadawcę i przypomniałam o akcji testowania kosmetyków Oillan. Rzeczywiście, jestem na zwycięskiej liście :)

Wyniki testowania kosmetyków wkrótce..



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu zaglądasz :)

Nic bardziej nie motywuje mnie do dalszej pracy, niż komentarz pozostawiony przez Ciebie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...