Testowanie z trnd: Deser Monte z dodatkami - materiały kampanii już u mnie

Dzisiaj z samego rana otrzymałam materiały kampanii deserów Monte z dodatkami firmy Zott.


W kopercie znajdowały się:

  • list,
  • przewodnik projektu,
  • książeczka "Twoje badanie opinii."

Materiały już mam, tylko brakuje mi deserów Monte do testowania. Po wczorajszych nieudanych zakupach, odkładam je na później. Może jak "szał" minie, będę one dostępne we wszystkich smakach i w dużej ilości tak, abym mogła je zakupić na maksymalnie 3 paragonach.

Jak Wam poszły zakupy deserów Monte z dodatkami?

#momentzmonte
Testowanie z trnd: Deser Monte z dodatkami - materiały kampanii już u mnie Testowanie z trnd: Deser Monte z dodatkami - materiały kampanii już u mnie Reviewed by testowaniaczas on 12:09:00 Rating: 5

16 komentarzy:

  1. A gdzie ich szukałaś? Ja dzisiaj bede oblegac Kaufland :) Podobno tam sa dostepne i w dobrej cenie ;)
    Milej kampanii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj Kaufland, Auchan i Carefour. Było tylko kilka sztuk i tylko 4 smaki. Nie zmieściłabym się później na 3 paragonach, więc zrezygnowałam z zakupów. A dziś mąż był w Kauflandzie i nie było ani jednego Monte z dodatkami.

      Usuń
  2. A ja czekam na tą przesyłkę od trnd, w poniedziałek będę wypatrywać kuriera :-) swoje zakupy też podzieliłam na 3etapy;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam od razu wszystkie:) Są pyszne i mam całą półkę w lodówce zapełnioną monte:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gratuluję. U nas na razie Monte brak :( Będziemy polować na Monte ;)

      Usuń
  4. U mnie kuriera brak. ale zakup zrobione w Kauflandzie. Były wszystkie smaki po 1,85 sztuka. Lodówka zapełniona, część znajomych obdarowana,no i testowanie rozpoczęte. Jak dla mnie wszystkie są pyszne ale Cherry dla mnie najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zaś nadal czekam na przesyłkę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na razie kupiłam pierwszą część (16 sztuk) w Kauflandzie w promocji były dostępne za 1,85 zł, w dodatku we wszystkich wariantach smakowych więc kupiłam po dwa z każdego rodzaju:) Większość wczoraj już rozdałam znajomym do wypróbowania w zamian za wypełnienie ankiety. Zdania na temat smaków a konkretnie dodatków na razie są podzielone. Praktycznie każdy lubi bardzo samo monte ale niektóre dodatki faktycznie są za słodkie i wszystko razem ciężko zjeść. Osobiście próbowałam wersje z ciasteczkami tymi jasnymi i ciemnymi i te polecam bo są fajnie chrupie i właśnie nie za słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. My również testujemy, ale jeszcze do nas nie dotarł zestaw startowy :( A ceny 2,65 :( najważniejsze, że pierwsze smaki przypadły do gustu małym testerom.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam okazję również smakowania testowania deserków Monte z dodatkami.
    Rodzina jak i znajomi sa zachwyceni deserkami Monte z dodatkami. Dodatkowo jest tyle wariantów smakowych, że można wybierać w smakach i każdego dnia zajadać sie innym. Monte zadbało o to by, każdy mógł znaleźć TEN ideał dla siebie. Taki deserek sprawdzi się swietnie jako przekąska lub podwieczore nie tylko dla tych najmłodszych. Polecam #momentzmonte

    OdpowiedzUsuń
  9. #momentzmonte bardzo smaczny deserek moja rodzinka oszalała na jego punkcie żałujemy, że tak szybko się kończą. ma tyle dodatków, że każdy łasuch znajdzie coś dla siebie. może nie jest to produkt 0 kalorii, ale warto skosztować dla przyjemności

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też jestem tą szczęściarą ,dostałam się do kampanii #momentzmonte. DZieci szczęśliwe moje i wszystkie wkoło. Polecam TRND i pyyszne monte. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyszny deser monte który jest dostępny aż w ośmiu wariantach z różnymi dodatkami smakowymi, to świetna przekąska zarówno dla dzieci jak i dorosłych, jest bardzo pożywny i doskonale sprawdza się jako dodatek do śniadania i nie tylko. Jeżeli ktoś ceni sobie wyśmienity smak i zawarty skład deseru monte, to jest coś dla niego. ‪#‎momentzmonte‬ ‪#‎trnd‬

    OdpowiedzUsuń
  12. Monte to doskonała przekąska zarówno w domu, w pracy jak i w szkole, jest bardzo smaczna i pożywna, a możliwość doboru dodatków w zależności na jaki mamy ochotę w danej chwili jest świetnym pomysłem. #momentzmonte (poziomka)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.