piątek, 19 lutego 2016

Testowanie z parenting.pl: emolienty Oillan Baby - paczka już u mnie

Dzisiaj miła niespodzianka :) Otrzymałam do testowania zestaw emolientów Oillan Baby, które wygrałam na portalu parenting.pl.



W skład zestawu wchodzą:
  • płyn do mycia i kąpieli 2 w 1 Oillan Baby,
  • krem pielęgnacyjny do twarzy i ciała Oillan Baby.

Jakiś czas temu testowałam inne kosmetyki z serii Oillan Baby:
  • Oillan Baby 3 w 1 SZAMPON, ŻEL DO KĄPIELI I POD PRYSZNIC <<<TUTAJ>>>,
  • Oillan Baby MLECZKO NAWILŻAJĄCE od pierwszych dni życia <<<TUTAJ>>>.

Recenzja nowych kosmetyków z serii Oillan Baby już wkrótce po przetestowaniu.


4 komentarze:

Miło mi, że tu zaglądasz :)

Nic bardziej nie motywuje mnie do dalszej pracy, niż komentarz pozostawiony przez Ciebie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...