Testowanie ze #Streetcom: Ciastka belVita - paczka już u mnie

Dziś rano zaglądam na maila i czytam, że kurier dostarczy mi paczkę od #Streetcom. Oto i ona!


 A w środku:




  • ciasteczka belVita zboża+mleko,
  • ciasteczka belVita orzechy+miód,
  • ciasteczka belVita musli z owocami,
  • ciasteczka belVita kakaowe,
  • ciasteczka belVita owoce leśne,

oraz:
  • karteczki samoprzylepne #dlaMistrzówPoranka,
  • kubek śniadaniowy #MistrzPoranka :)


Jedno kartonowe opakowanie ciastek zawiera 6 małych paczuszek po 4 ciastka każda, co w sumie daje nam 120 ciastek. W sam raz #dlaMistrzówPoranka.

Tym razem nie było papierowej wersji przewodnika Ambasadora, za to mamy dostęp do e-przewodnika na swoim profilu.

Fajnie, że pomyślano o Ambasadorach i każdy dostał kubek śniadaniowy. Dzięki temu ograniczono ryzyko wylania kawy na klawiaturę każdego ranka ;) Taki zestaw to ja rozumiem :)

Czy Wy także jesteście zadowoleni ze swoich paczek?


Testowanie ze #Streetcom: Ciastka belVita - paczka już u mnie Testowanie ze #Streetcom: Ciastka belVita - paczka już u mnie Reviewed by testowaniaczas on 13:23:00 Rating: 5

16 komentarzy:

  1. Fajna paczuszka :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna paka! Śniadanko jak ta lala:) Ja najbardziej lubię takie ciacha z mlekiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro na śniadanko ciasteczka belVita zamiast pączka ;)

      Usuń
  3. Ja do ich kampanii jeszcze nigdy się nie załapałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ;) fajna paczka , taki kubek sama bym przygarneła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również otrzymałam taką paczuszkę - zapowiadają się pyszne poranki...:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszne i pełne energii poranki mimo tak paskudnej pogody :)

      Usuń
  6. Pychota nie można sie oprzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pychota tego nie może zabraknąć w mojej torebce jak idę do pracy zawsze je mam przy sobie na śniadanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszności same

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.