Krajanka Warzywna do kapuśniaku WINIARY - opinie

Kolejna krajanka WINIARY została przetestowana. Tym razem pod lupę weźmiemy Krajankę Warzywną do kapuśniaku. O tym czym są Krajanki WINIARY pisałam <<<TUTAJ>>>.

winiary


Sam pomysł z krajankami uważam ze rewelacyjny. Nie musimy tracić czasu na obieranie i przygotowywanie warzyw. Wyjątek stanowi obieranie ziemniaków do zupy.

winiary

Przejdźmy do Krajanki Warzywnej do kapuśniaku. Kapuśniak z krajanki przygotowałam na dwa różne sposoby. Każdy z nich przyniósł inny efekt. Jedno opakowanie krajanki starcza na 2l wywaru.

Sposób nr 1

Przygotowałam zupę zgodnie z opisem na opakowaniu, używając kostek rosołowych i kapusty ze sklepu. Zupa była za słona (za sprawą kostek i słonej kapusty). Dodałam więc kwaśnej śmietany (dziwne połączenie, ale efekt był zadowalający) i dało się zjeść ze smakiem.

winiary


Sposób nr 2

Przygotowałam zupę zgodnie z opisem na opakowaniu, gotując zupę na mięsie i swojskiej kapuście kiszonej, która była kwaśna. Zupa rewelacja. Smakowała jak kapuśniak z dodatkiem koncentratu. Przyznam, że u mnie w domu robi się kapuśniak bez koncentratu, ale połączenie to w pełni mi smakowało.

winiary

Następnym razem poeksperymentuję i przygotuję pomidorową z Krajanki Warzywnej. Ciekawe co z tego wyjdzie.


Przepis

Sposób przygotowania:

Składniki:
- 1 opakowanie Krajanki Warzywnej,
- 2 l wywaru mięsnego bez soli i przypraw,
- 200 g kapusty kiszonej,
- 4 ziemniaki (400 g).

1. Kapustę posiekaj na drobno, przełóż do garnka, zalej 1 szklanką wody i gotuj przez około 30-40 minut do miękkości.
2. Ziemniaki obierz i pokrój w kostkę.
3. Wlej do garnka 2 l wywaru mięsnego, dodaj ziemniaki i gotuj około 10 minut do miękkości, dodaj kapustę i zawartość opakowania produktu.
4. Gotuj razem przez 2-3 minuty i zestaw z ognia.


winiary

Składwoda, cukier, zagęszczony przecier pomidorowy 10,8%, sól jodowana, suszone warzywa (cebula, marchew 2,3%, czosnek, czerwona papryka, korzeń pasternaku, por), ocet spirytusowy, olej słonecznikowy, skrobia kukurydziana, ekstrakt drożdży, przyprawy, zioła, aromat.

Cena: 3,49 zł/250g

#AmbasadorkaWINIARY
#Rekomendujto


Krajanka Warzywna do kapuśniaku WINIARY - opinie Krajanka Warzywna do kapuśniaku WINIARY - opinie Reviewed by testowaniaczas on 12:18:00 Rating: 5

3 komentarze:

  1. Tej jeszcze nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie w ogóle żadna nie powaliła. okropne są . zajeżdzają octem, są mega słone i kwaśne i smierdzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogórkowa rzeczywiście trąci octem. A co do poziomu słoności to jednym pasuje, innym nie. W każdym regionie inaczej się soli :) Choć wiadomo, im mniej soli tym zdrowiej.

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.