Cztery pory roku: skoncentrowane masło do skórek i paznokci

Lubię mieć pomalowane paznokcie. Ostatnio przerzuciłam się na manicure hybrydowy i przepadłam. Jednak nieważne, czy na paznokciach mamy lakier, żel czy hybrydę musimy pamiętać o tym, by zadbać o nasze paznokcie. Wiadomo, że dla kondycji paznokci najlepsza jest odpowiednia dieta. Ja muszę dodatkowo sięgać po suplementy. W międzyczasie wsmarowuję w paznokcie Cztery pory roku skoncentrowane masło do skórek i paznokci z witaminą E i masłem shea, które znalazło się w jednym z pudełek shinybox.

shinybox


Kilka słów od Producenta


Masło shea oraz olej ze słodkich migdałów wygładzają skórki paznokci, a witamina E i F skutecznie je odżywiają, przywracając paznokciom zadbany wygląd.

Niewielką ilość produktu nakładamy na skórki paznokci, wmasowujemy i pozostawiamy do wchłonięcia. Stosujemy każdorazowo po zabiegu manicure i dodatkowo według potrzeb. Masło jest idealne również na pomalowane paznokcie.


shinybox

Moja opinia


Masełko o pojemności 15 ml zamknięte jest w słoiczku z tworzywa sztucznego, choć na pierwszy rzut oka wygląda jak mini słoiczek szklany. Wieczko słoiczka jest odkręcane, a pod spodem znajduje się plastikowe zabezpieczenie, na które musicie uważać, gdyż podczas zdejmowania jego część wpadała mi do środka, a masło w dość dużej ilości wypłynęło ze słoiczka. To taka moja pierwsza przygoda z masełkiem. Następnym razem wiedziałam już na co mam uważać przy jego otwieraniu.

Masełko ma postać białego kremu. Zapach przypomina mi mieszaninę łąkowych kwiatów i innych roślin. Masło bardzo dobrze rozprowadza się na skórkach i paznokciach, szybko się wchłania. Nie jest oleiste ani tłuste.

Masła używam aktualnie po zdjęciu hybryd, aby je odżywić, choć można używać je także na pomalowane paznokcie. Obecnie moje paznokcie odrastają zdrowe. Jest to wynik odpowiedniej diety, suplementacji i wcierania w nie masła po każdym manicure.

Skład: aqua, butyrospermum parkii butter, glycerin, cetearyl alcohol, glyceryl stearante, peg-100 stearate, c12-15 alkyl benzoate, prunus amygdalus dulcis oil, dimethicone, glyceryl stearate se, stearic acid, palmitic acid, phenoxyethanol, hydroxypropyl starch phosphate, aliminium starch octenylsuccinate, parfum, zea mays oil, rosa moschata seed oil, tocopheryl acetate, methylparaben, ethylparaben, disodium edta, lecithin, tocopherol, ascorbyl palmitate, hydrogenated palm glycerides citrate, rosmarinus officinalis leaf extract, helianthus annuus oil, geraniol.

Cena: ok. 7 zł

A Wy jakie macie sposoby na zdrowe i piękne paznokcie?

Cztery pory roku: skoncentrowane masło do skórek i paznokci Cztery pory roku: skoncentrowane masło do skórek i paznokci Reviewed by testowaniaczas on 07:00:00 Rating: 5

13 komentarzy:

  1. Nie przepadam za tą marką ;) jakoś słabo jej produkty mi się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd masz to masło? Szukam go i szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w skórki wklepuję krem do rąk, obojętnie jaki - tak samo po zdjęciu hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne. Szkoda tylko, że to otwieranie się nie sprawdziło. Ja do skórek używam olejku z nasion truskawek. Pozdrawiam :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam krem do rąk cztery pory roku, mój drugi w tej chwili. Bardzo go lubię, nie wiedziałam, że mają w swojej ofercie takie masełka :)
    Ja jak pamiętam to używam oliwkę do skórek i paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, widzę ,że współpracujesz z Ofeminin - wiesz może jak mogę zobaczyć, albo gdzie ilość swoich uzyskanych punktów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, współpracuję, ale nie wiem nic o uzyskanych punktach.

      Usuń
  7. Chyba zakupię sobie te masełko jak je gdzieś zobaczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż dziwne, że nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku tej marki. :) Po to masełko chętnie bym sięgnęła... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubi tę firmę;) ich kremy do rąk to moje must have;p ale o produktach do pazurów nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa jestem tego produktu. Miałam kiedyś serum do rąk tej marki ale nie przypadło mi do gustu

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.