AMADERM - dermokosmetyki do suchej skóry

Ostatnio miałam okazję testować dermokosmetyki do suchej skóry całego ciała. Kosmetyki te otrzymałam od Zakładu Farmaceutycznego Amara, który jest właścicielem marki AMADERM.

testowaniaczas

Dermokosmetyki AMADERM zostały stworzone ze składników naturalnego pochodzenia. Ich głównym składnikiem jest urea, bezwonny i bezbarwny związek. W zależności od przeznaczenia występuje on w kosmetykach AMADERM  w różnych stężeniach. I tak w ofercie znajdziecie krem nawilżający delikatną skórę twarzy, zmiękczający naskórek łokci i kolan oraz złuszczający zrogowaciałą skórę stóp. Kosmetyki te nie są testowane na  zwierzętach.

***
Sucha skóra twarzy

Do pielęgnacji suchej skóry twarzy przeznaczony jest krem w biało-niebieskim opakowaniu. Biały, bezzapachowy krem znajduje się w tubie o pojemności 50 ml zamykanej na klik, co jest bardzo wygodnym, jak dla mnie, rozwiązaniem. Dodatkowo tuba umieszczona została w kartonowym pudełku, na którym nadrukowane są najważniejsze informacje o produkcie: skład, działanie, sposób użycia oraz wskazania do stosowania.

testowaniaczas

Spodziewałam się, że konsystencja kremu nawilżającego będzie bardzo lekka. W porównaniu do innych kremów nawilżających, które posiadam, konsystencja kremu AMADERM jest nico tłusta, przypomina mi niektóre kremy - emolienty mojej córeczki. Co do działania kremu to jestem bardzo z niego zadowolona. Ostatnio po prysznicu, skóra na twarzy była bardzo napięta i trochę swędziała. Pojawiły się czerwone plamki. Posmarowałam twarz kremem nawilżającym i chwilę później napięcie oraz swędzenie zniknęło, a twarz nabrała równomiernego kolorytu, bez plamek.

testowaniaczas

Zawartość urea 5%.

SkładAqua, Cetearyl Alcohol, Urea, Sodium Lactate, Polysorbate 60, Glyceryl Stearate, Linum Usitatissimum, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Myristate, Dimethicone, Sorbitol, Panthenol, Sorbitan Stearate, Lactic Acid, Theobroma Cacao, Silica, Allantoin, Tocopherol, Xanthan Gum, Potassium Sorbate, Cholesterol, Ceresin, Paraffinum Perliquidum, Paraffinum Liquidum, Lanolin.

Cena: 17 - 27 zł
***
Suche dłonie, łokcie i kolana

To zadanie dla biało-zielonego kremu. Podobnie jak jego poprzednik wyżej, krem jest koloru białego oraz bez zapachu. Krem znajduje się w tubie o pojemności 50 ml zamykanej na klik, która również umieszczona jest w kartonowym opakowaniu z nadrukowanymi na nim niezbędnymi informacjami.

testowaniaczas

Nawet nie zdawałam sobie sprawy jak suche są moje łokcie. Do tej pory myślałam, że jestem cały czas młoda (bo tak się czuję!) i nie muszę smarować łokci, ale one mówiły co innego. Skóra na łokciach była bardzo sucha, aż do tego stopnia, że wystawało z nich coś białego. Tak suchą skórę miałam. Teraz po regularnym stosowaniu zielonego kremu problem zniknął. Konsystencja kremu jest lekko tłusta i przypomina mi emolienty córeczki.

testowaniaczas

Zawartość urea 15%.

SkładAqua, Urea, Cetearyl Alcohol, Sodium Lactate, Polysorbate 60, Glyceryl Stearate, Linum Usitatissimum, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Myristate, Dimethicone, Sorbitol, Panthenol, Sorbitan Stearate, Lactic Acid, Theobroma Cacao, Silica, Allantoin, Tocopherol, Xanthan Gum, Potassium Sorbate, Cholesterol, Ceresin, Paraffinum Perliquidum, Paraffinum Liquidum, Lanolin.

Cena: 17 - 27 zł
***
Sucha i pękająca skóra stóp

Już na samym wstępie powiem Wam, że jest to mój ulubieniec. Jeżeli chodzi o opakowanie, to niczym nie różni się od poprzedników oprócz koloru. Gdy zobaczycie w aptece opakowanie biało-czerwone  będzie to właśnie krem regenerująco - złuszczający. Krem o białej barwie jest bezzapachowy.

testowaniaczas

Krem ma lekką konsystencję, bardzo dobrze się wchłania i spełnia swoje główne funkcje, czyli zmiękcza, wygładza oraz redukuje pogrubiony naskórek stóp. Po wsmarowaniu kremu w stopy natychmiast muszę umyć ręce, gdyż stają się one dziwne w dotyku, trochę szorstkie. Krem do stóp mógłby być w większym opakowaniu, gdyż smarując stopy zdecydowanie więcej się go zużywa, a przy regularnym stosowaniu pojemność 50 ml bardzo szybko się skończy.

testowaniaczas

Zawartość urea 30%.

SkładAqua, Urea, Cetearyl Alcohol, Sodium Lactate, Polysorbate 60, Glyceryl Stearate, Sorbitol, Linum Usitatissimum, Panthenol, Sorbitan Stearate, Lactic Acid, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Myristate, Theobroma Cacao, Dimethicone, Silica, Tocopherol, Allantoin, Xanthan Gum, Potassium Sorbate.

Cena: 17 - 27 zł
***
Suche ciało

A dla reszty suchego ciała przyda się balsam nawilżający AMADERM. Balsam o pojemności 200 ml znajduje się w tubie zamykanej na klik, która umieszczona jest dodatkowo w kartonowym opakowaniu. Balsam nawilżający należy do serii niebieskiej i to właśnie tego koloru musicie poszukać na półce w aptece.

testowaniaczas

Balsam koloru białego ma delikatną, kremową konsystencję i w przeciwieństwie do powyższych kosmetyków ma delikatny zapach. Balsam nawilża, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy.

testowaniaczas


SkładAqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Myristate, Sorbitan Stearate, Sodium Lactate, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Olea Europaea Frut Oil, Sorbitol, Dimethicone, Polysorbate 60, Urea, Panthenol, Lactic Acid, Theobroma Cacao Seed Butter, Silica, Tocopherol, Cetearyl Alcohol, Xanthan Gum, Glyceryl Stearate, Allantoin, Parfum, Potassium Sorbate.

Cena: ok. 17 zł

testowaniaczas

Znacie te kosmetyki?

AMADERM - dermokosmetyki do suchej skóry AMADERM - dermokosmetyki do suchej skóry Reviewed by testowaniaczas on 07:00:00 Rating: 5

3 komentarze:

  1. Co za wspaniałe kosmetyki.
    Wydaje mi się, że nigdy niczego podobnego nie miałam.
    Ach, koniecznie muszę wypróbować, bo moja skóra ma skłonności do przesuszania.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem do stóp u mnie sprawdził się naprawdę świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Amaderm ma bardzo dobre kosmetyki

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.