Olejek do mycia Dove z marokańskim olejkiem arganowym

Jakiś czas temu z moich kosmetycznych zapasów wyjęłam olejek do mycia Dove z marokańskim olejkiem arganowym. Olejek trafił w moje ręce dzięki pudełku ShinyBox. Teraz przyszedł czas na podzielenie się opinią o tym kosmetyku.

testowaniaczas

Olejek do mycia Dove z marokańskim olejkiem arganowym zawiera aż 55% odżywczych olejków, by odżywiać skórę i chronić ją przed wysuszeniem.

testowaniaczas

Olejek Dove o pomarańczowej barwie zamknięty jest w plastikowej okrągłej buteleczce. Butelka o pojemności 200 ml zamykana jest na klik, dodatkowo całą nakrętkę można bez problemu odkręcić. Olejek ma delikatny zapach, jest bardzo wydajny i wystarczy jego niewielka ilość, by skóra po nim była miękka i delikatna. Pierwsza kąpiel z olejkiem Dove skojarzyła mi się z emolientami, więc postanowiłam przeprowadzić test.

Olejek przed wlaniem wody

testowaniaczas

Przed wlaniem wody do olejku ma on barwę transparentną, w butelce wygląda na pomarańczową, a po przelaniu jego niewielkiej ilości wygląda na żółtą.

Olejek po wlaniu wody

testowaniaczas

Po wlaniu wody do olejku przybiera on mleczną barwę. Przypomniało mi to emolienty, które często używaliśmy do kąpieli dla małej alergiczki.

testowaniaczas

Po kąpieli z olejkiem do mycia Dove z marokańskim olejkiem arganowym moja skóra nie wymaga dodatkowego nawilżenia. Jest miękka i delikatna. Nie ma potrzeby, by używać go w dużej ilości. Pamiętajcie o tym, by dokładnie opłukać wannę lub brodzik, by się na nim nie poślizgnąć. 


Skład: Helianthus Annuus Hybrid Oil, Laureth-3, MIPA-Laureth Sulfate, Laureth-7 Citrate, Parfum, Argania Spinosa Kernel Oil, BHT, Cocamide MEA, Glycerin, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Phenoxyethanol, Tocopherol, Vitis Vinifera Seed Oil, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.


Cena: ok. 18 zł

Kto miał i używał?

Olejek do mycia Dove z marokańskim olejkiem arganowym Olejek do mycia Dove z marokańskim olejkiem arganowym Reviewed by testowaniaczas on 09:08:00 Rating: 5

8 komentarzy:

  1. Miałam go ogólnie uważam że jest dobry ale nie na tyle aby kupować go w stacjonarnej cenie 8-9 zł tyle jest wart.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentuje! Chyba najbardziej podoba mi się w nich to, że ma właśnie formułę olejku :)
    Świetnie musi działać... no i oczywiście każdy z pewnością chętnie by wypróbował ten zapach ;)
    Rewelacja :)
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno działa relaksująco

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo chyba widzę coś dla mnie :) Lubię kosmetyki z Dove, ale na ten olejek jeszcze nie trafiłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Dove uwielbiam żele, ale tego olejku jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama uwielbiam używać tego olejku jest znakomity.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwilebiam Dove, cokolwiek by nie zrobili to się jeszcze chyba na niczym nie zawiodłam :) musze pokusić się na ten olejek, bo cena też kusi!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.