Aloesowe przeciwstarzeniowe serum do twarzy z kwasem hialuronowym od Equilibra

Gdy jesteśmy piękne i młode, nie poświęcamy zbyt wiele czasu na pielęgnację naszej doskonałej cery. Jednak w pewnym wieku trzeba bardziej zadbać o naszą skórę, by cały czas być piękną i młodą. To kiedy zacząć stosować preparaty przeciwzmarszczkowe?

testowaniaczas

Ja stara?Chyba Ty! -  myślę patrząc w lustro. Zmarszczek jako takich nie widzę, skóra jest poprawna, pory trochę rozszerzone, w niektórych miejscach cera lekko sucha, w innych tłusta. Cera mieszana. Trzymam w ręku opakowanie z aloesowym przeciwstarzeniowym serum do twarzy z kwasem hialuronowym. Widzę na nim napis "anti-aging" i myślę:" Czy to na pewno dla mnie? Nie jestem na to za młoda?". Przyznam szczerze, że wyrażenie "kwas hialuronowy" i "anti-aging" kojarzy mi się z kobietami tak ok. 50 roku życia. Jeszcze parę  ładnych lat mi brakuje. Ale co mi szkodzi. Poużywam, zobaczę jakie efekty przyniesie na mojej cerze.

testowaniaczas

Aloesowe przeciwstarzeniowe serum do twarzy z kwasem hialuronowym od Equilibra nie jest tłuste i szybko się wchłania. Skóra po nim jest nieziemsko gładka, a napięcie znika. Serum zawiera mieszaninę hialuronową. Kwas hialuronowy wielkocząsteczkowy działa na powierzchnię skóry, wygładza i chroni przed utratą wody. Kwas średniocząsteczkowy działa nawilżająco w górnych warstwach naskórka. Natomiast kwas hialuronowy małocząsteczkowy dostaje się w głąb skóry, gdzie łączy się z kolagenem nawilżając trwale skórę. Oprócz tego serum zawiera aktywne składniki roślinne takie jak olej z pestek winogron, który zmiękcza skórę oraz odżywczy olej ryżowy. Poza tym dzięki wysokiej zawartości żelu aloesowego serum nawilża, koi i chroni skórę twarzy.

testowaniaczas

Odkąd używam serum Equilibra stan mojej cery znacznie się poprawił, choć na początku myślałam, że to nie dla mnie. Pory są mniejsze, skóra jest gładka i nawilżona. Serum doskonale sprawdza się jako baza pod makijaż. Serum używam na dzień jak i na noc. Mogę stwierdzić, że jest bardzo wydajne, gdyż jeszcze nie kończy się, jednak nie mam pewności ile jeszcze serum w szklanej buteleczce zostało w środku, gdyż jest ona cała w kolorze zielonym. Natomiast mogę stwierdzić, że kremik ukryty w tej buteleczce z wygodną pompką jest koloru białego i delikatnie pachnie.


testowaniaczas

SkładAloe Barbadensis Leaf Juice (Aloe Barbadensis Leaf Juice), Acqua (Water), Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Alcohol, Glycerin, sodium Hyaluronate, Oryza Sativa (Rice) Bran Oil, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Peg 20 Stearate, Cetoleth–10, Parfum (Fragrance), Ceteareth-2, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Tocopherol, Citric Acid, Phenoxyethanol, Disodium Edta, Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, Sodium Hydroxide.


Cena: ok 36 zł/30 ml

Znacie przeciwzmarszczkowe serum  Eqilibra?

testowaniaczas
Dziękuję firmie Equilibra za możliwość przetestowania serum.

Aloesowe przeciwstarzeniowe serum do twarzy z kwasem hialuronowym od Equilibra Aloesowe przeciwstarzeniowe serum do twarzy z kwasem hialuronowym od Equilibra Reviewed by testowaniaczas on 12:40:00 Rating: 5

6 komentarzy:

  1. Lubię ich produkty wiec może kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kosmetyki z aloesem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że warto spróbować.
    Bardzo fajnie się prezentują.
    Może spróbuję i ja?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena adekwatna do przedstawionego składu. W naszym gabinecie również słyszeliśmy pochlebne opinie od klientek na temat tego kosmetyku. Sami co prawda w trakcie zabiegów użytkujemy inną półkę cenową produktów, ale może warto będzie bliżej przyjrzeć się co niektórym propozycjom.
    Dzięki za przybliżenie produktu! ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.