MYDŁO i MAZIDŁO, czyli jak zostać czarownicą w swoim domu

Czy będąc małą dziewczynką chciałaś zostać czarownicą? A może paraliżował Cię strach na samą myśl o niej? Czarownice były, są obecne i będą trwać wiecznie ... A to za sprawą książki MYDŁO i MAZIDŁO, czyli jak zostać czarownicą w zaciszu swojego domu.

testowaniaczas


Okładka książki jest bardzo ciekawa i przyciąga wzrok. Moja 4-latka widząc książkę zapytała, dlaczego ta Pani na okładce ma sukienkę i nóg jej nie widać, po czym dodała "boję się jej", czyli obraz pospolitej czarownicy, choć współczesny, został odzwierciedlony.

Po otwarciu książki ukazuje się czytelny spis treści, jednak nie znajdziesz w nim nazw tajemniczych zaklęć magicznych, z których wyczarujesz mydło i mazidło.  Zamiast tego jest podział na receptury do twarzy i ust, do ciała i włosów oraz (co mnie zdziwiło) zawarte są  receptury męskie. Poszczególne receptury znajdują się w dalszej części książki.

Jednak zanim przejdę do zaklęcia, które w szczególności mi się spodobało i miałam na tyle mocy, by je wykonać, powiem Ci co jeszcze  poprzedza tajniki magii. Czy wiesz jak radziły sobie nasze babcie z dbaniem o urodę? Bo ja niespecjalnie posiadałam tę wiedzę. Poza tym teraz z łatwością rozszyfruję skład INCI kosmetyków, czy przygotuję odwar.

Każda receptura opatrzona jest poziomem magii. Znajdziesz tu poziom łatwy, średni oraz trudny, który jest przeznaczony dla czarownicy wyższego szczebla.

Jako początkująca czarownica zdecydowałam się na łatwy poziom magii i przygotowałam rewitalizacjo - wybielający żel cytrynowy. Skład żelu jest bardzo prosty: żelatyna, woda i cytryna w odpowiednich proporcjach, które podane są w magicznej księdze. Zawsze możesz zmniejszyć odpowiednio proporcje, gdy chcesz wykonać coś na próbę. Przygotowanie jest naprawdę proste i szybkie. Teraz wystarczy tylko używać. Czego mi brakowało w zaklęciu? Jestem bardzo początkującą czarownicą i nie bardzo wiem jak przechowywać moje mazidło i ile czasu mam na jego zużycie, by sobie nie zaszkodzić.

testowaniaczas

Dlatego cofnęłam się do początku księgi i tam w dziale BHP zaczerpnęła trochę ogólnej wiedzy o terminach przydatności produktów.

Natomiast w dziale "zaczarowana kuchnia" mogłam odkryć jakie korzyści na mojej cerze przyniesie połączenie 3 prostych składników. Żelatyna nawilża, ujędrnia, liftinguje, rozjaśnia i działa przeciwzmarszczkowo, a cytryna pobudza syntezę kolagenu, co poprawia elastyczność i gładkość skóry.

Muszę jeszcze wypróbować m.in. ogrzą maskę na lśniące włosy "bagienna tajemnica". To zaklęcie z pewnością pochodzi  od Fiony.

testowaniaczas


Kto ma ochotę zostać współczesną czarownicą i spróbować trochę magii w swoim domu?

Dziękuję Wydawnictwu Dlaczemu za magiczną księgę i możliwość wyczarowania własnego kosmetyku.

MYDŁO i MAZIDŁO, czyli jak zostać czarownicą w swoim domu MYDŁO i MAZIDŁO, czyli jak zostać czarownicą w swoim domu Reviewed by testowaniaczas on 13:16:00 Rating: 5

3 komentarze:

Obsługiwane przez usługę Blogger.