Aloesowy duet do pielęgnacji cery od Equilibra

Jako nastolatka borykałam się z problemami skórnymi na twarzy. Brałam lustro i pozbywałam się nieproszonych gości. Jednak po takiej operacji pozostawały czerwone ślady, strupki, a nawet blizny. Pewnego dnia babcia podarowała mi aloes w doniczce i powiedziała, bym sokiem z liści aloesu smarowała twarz. Byłam sceptycznie do tego nastawiona, ale spróbowałam. I zadziałało! Aloesu już niestety nie mam, ale za to mam aloesowy duet do pielęgnacji od Equilibra.

testowaniaczas



testowaniaczas

...z kwasem hialuronowym, kiwi i zielonym jabłkiem oczyszcza twarz bez podrażniania, usuwa makijaż i zanieczyszczenia, pozostawia skórę świeżą, stonowaną i nawilżoną. Żel stworzony został w  98% ze składników pochodzenia naturalnego, a aloes stanowi aż 20% składu.

Micele skutecznie wychwytują zanieczyszczenia i ślady makijażu, ułatwiając ich usuwanie i delikatnie oczyszczając skórę.

Żel otrzymujemy w plastikowej butelce z pompką. Żel o zielonej, transparentnej barwie ma rzadką konsystencję. Jego zapach jest neutralny. Jak sprawdził się na mojej cerze? Po umyciu twarzy, moja cera jest czysta, świeża, a do tego nie mam uczucia ściągnięcia, czy suchości. Cera jest gładka i nawilżona.

testowaniaczas


Skład: Aqua (Water), Aloe Barbadensis Leaf Juice, Decyl Glucoside, Glycerin, Sodium Cocoyl, Alaninate, Sodium Hyaluronate, Actinidia Chinensis (Kiwi) Fruit Juice, Pyrus Malus (Apple) Juice, Xanthan Gum, Parfum (Fragrance), 1,2-Hexanediol, Methyl Propanediol, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Tetrasodium Glutamate Diacetate, CI 42090 (Fd&C Blue No 1), CI 19140 (Fd&C Yellow No 5).

Cena: 22 zł/200 ml



testowaniaczas

Po oczyszczeniu twarzy czas na krem do twarzy przeciwstarzeniowy, by mieć piękną i gładką cerę. Krem zawiera w dużych ilościach aloes, bo aż 40%, który chroni i przywraca równowagę cerze. Poza tym zawiera olej ze słodkich migdałów, który utrzymuje nawodnienie skóry oraz witaminę E jako przeciwutleniacz. Krem zawiera składniki roślinne, nie zawiera natomiast parafiny i olejów mineralnych.  Krem przeznaczony jest do każdego rodzaju skóry do codziennego stosowania na skórę twarzy i szyi.

Krem otrzymujemy w tubce o pojemności 50 ml z nakrętką. Krem koloru białego ma delikatną konsystencję, łatwo się rozsmarowuje i szybo się wchłania, nie pozostawiając przy tym tłustej warstwy. Moja mieszana cera po użyciu  kremu w strefie tłustej jest zmatowiona. Krem nadaj się pod makijaż, nie roluje się i dobrze współgra z moim podkładem.

testowaniaczas


SkładAloe Barbadensis Leaf Juice, Aqua (Water), Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Glyceryl Stearate SE, Coco-Caprylate, Cetearyl Alcohol, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Glycerin, Tocopheryl Acetate, Lecithin, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Citric Acid, Xanthan Gum, Sodium Stearoyl Glutamate, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Sodium Dehydroacetate, Methyldihydrojasmonate, Tetrasodium Glutamate Diacetate.

Cena: 40 zł/50 ml

Dziękuję firmie Equilibra za możliwość przetestowania żelu oraz kremu.
Aloesowy duet do pielęgnacji cery od Equilibra Aloesowy duet do pielęgnacji cery od Equilibra Reviewed by testowaniaczas on 08:15:00 Rating: 5

3 komentarze:

  1. Żel jest spoko do oczyszczania rano do demakijażu robił mi pande

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już ten produkt u kogoś, godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy produkt i godny polecenia, sama go używam i jestem mega zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.