Czysta przyjemność prania z Persil DISCS 4in1

Pranie, wieszanie, składanie... Pranie, wieszanie, składanie i tak na okrągło. Ten, kto ma dzieci, wie o czym mówię, bowiem to przede wszystkim ich ubrania ciągle lądują w koszu na pranie, a także tuż obok niego. I nieważne, czy są czyste, czy brudne - według nich nadają się do prania.

testowaniaczas

Na ich ubraniach często spotykam przyjazne i mniej przyjazne plamy. Najbardziej nie lubię się z plamami po sosie pomidorowym. Istny koszmar! Brudne skarpetki również nie robią na mnie dobrego wrażenia. 

Jednak w walce z brudami nie pozostaję sama. Pomaga mi w tym niezawodna od ładnych paru lat pralka (dziękuję tym, którzy wymyślili to cudo, podobnie jak i zmywarkę) oraz środki do prania.

Jeżeli chodzi o środki to prania to najpierw swoją karierę rozpoczęły u mnie proszki do prania, które szybko zastąpione zostały płynami do prania. Jenak zarówno proszki, jak i płyny zostały wyparte przez kapsułki, ze względu na ich wagę (o wiele łatwiej przynieść mi pudło z kapsułkami ze sklepu niż niejeden płyn, czy proszek), łatwość przechowywania  i dozowania.

Ostatnio spotkała mnie czysta przyjemność prania z Persil DISCS 4in1. A co to takiego?

To innowacyjna kapsułka do prania, która zawiera unikalną mieszankę enzymów, zamkniętych w 4 komorach. Do wyboru masz kapsułkę do białego prania oraz do kolorów. Każda kapsułka to:

✔️perfekcyjne usuwanie plam

✔️olśniewający blask

✔️długotrwała świeżość

✔️ delikatność dla tkanin


testowaniaczas

Skarpetka po prawej stronie przedstawia obraz tego, co moje dziecko robiło przez cały dzień: przedszkole, zabawa w piaskownicy, chodzenie bez kapci. Natomiast skarpetka z lewej przedstawia obraz po bitwie kapsułki Persil DISCS 4in1 z brudem dnia codziennego. Cóż mogę stwierdzić - kapsułka wygrała tę walkę!

Nie dość, że skarpetka jest czysta, jak powinna, to jeszcze jej kolor zrobił się bardziej intensywny, co widać gołym okiem. Do tego po praniu, w całym domu przez długi czas utrzymywał się świeży, piękny zapach. Poza tym kapsułki są delikatne dla ubrań i nie niszczą ich.

testowaniaczas

Kapsułki zaskakują nie tylko efektami prania, ale także swoim "kosmicznym" wyglądem. Środek kapsułki przypomina mojemu synowi shurikeny Leona z popularnej wśród dzieci gry. Kapsułki łatwo przechowuje się, a także dozuje, bez zbędnego rozsypywania i rozlewania detergentu.


#Persil #PersilDISCS4in1 #KapsułkiPersil #PersilDISCS

testowaniaczas


Tekst powstał w  wyniku testowania kapsułek Persil DISCS 4in1, dzięki udziałowi w super kampanii streetcom.
Czysta przyjemność prania z Persil DISCS 4in1 Czysta przyjemność prania z Persil DISCS 4in1 Reviewed by testowaniaczas on 16:33:00 Rating: 5

3 komentarze:

  1. Myślę, że ten kto wymyślił kapsułki piorące powinien dostac Nobla ;) Nie dosc, że są wygodniejsze w użyciu to jeszcze przy tym narawdę skuteczne. Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym tylko zwiększyła intensywnosc zapachową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze kupuję kapsułki Persil, ale takich jeszcze nie widziałam. Muszę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.