Ambasadorka LPM to ja ?

Przedwczoraj dostałam na maila poniższy list. Przeczytałam go, ale jakoś do mnie nie dotarła jego treść. Być może to zmęczenie i ogólny hałas wywołany przez dzieciaki spowodował, że od razu nie kapnęłam się, że Ambasadorka LPM to właśnie ja.




Odetchnij Prowansją!


Są takie zapachy, bardzo wyjątkowe, które kojarzą nam się z konkretną osobą, chwilą, wydarzeniem lub po prostu porą dnia. Pamiętasz któryś z nich? Już wkrótce do tych dobrze znanych dołączy kilka nowych, które być może będą Ci się kojarzyły z czymś ważnym w Twoim życiu - początkiem kampanii Le Petit Marseillas! 


Właśnie przygotowujemy przesyłki - paczki Ambasadorek Le Petit Marseillas, w których znajdziesz kilka prezentów przygotowanych specjalnie dla Ciebie i Twoich bliskich. Warto na nie czekać, ponieważ … ale więcej zdradzimy w kolejnym liście :)


Podrawiamy!

Le Petit Marseillais

Z niecierpliwością czekam na kolejny list...
Ambasadorka LPM to ja ? Ambasadorka LPM to ja ? Reviewed by testowaniaczas on 13:42:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.