Testowanie z #TestMeToo: Pieluszki Toujours z Lidla - paczka już u mnie

Zaledwie w piątek dowiedziałam się, że będziemy testować nowe pieluszki Toujours z Lidla dzięki #TestMeToo, a dziś paczka jest już u mnie.

toujours
A co było w paczce?


toujours


W paczce znalazłam jedno opakowanie nowych pieluszek Toujours z Lidla rozmiar 4 maxi dla dzieci w przedziale wagowym 7-18 kg. W opakowaniu znajduje się 50 sztuk pieluszek.

Kilka lat temu czasem używałam pieluszek Toujours, także będę miała odniesienie.

Zapraszam na test nowych pieluszek Toujours <<<TUTAJ>>>.

Chcesz testować produkty za darmo? Dołącz do #TestMeToo i zarejestruj się <<<TUTAJ>>>.


TestMeToo - dołącz do nas
Testowanie z #TestMeToo: Pieluszki Toujours z Lidla - paczka już u mnie Testowanie z #TestMeToo: Pieluszki Toujours z Lidla - paczka już u mnie Reviewed by testowaniaczas on 12:22:00 Rating: 5

3 komentarze:

  1. Dostałam ten sam rozmiar. :) zobaczymy czy się u nas opinie pokryja czy nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy :) Na razie powiem, że rozmiar pasuje idealnie.

      Usuń
  2. Ja dostałam większe ale jestem bardzo zadowolona z rozmiaru

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.