Czy wyprany w pralce pendrive działa?

Trochę dziwny test, który wyszedł całkiem przypadkowo. Przychodzi mąż i mówi: "Wyprałaś mi pendrive'a". "A gdzie on był?" - pytam. On na to: "W spodniach". Po co komu pendrive w spodniach ;)

Nie mam zwyczaju sprawdzać kieszeni przed praniem. Jeszcze coś znajdę i co wtedy ;) Zawsze mówię żeby wrzucać ubrania do prania z pustymi kieszeniami. Sprawdzam tylko bluzki dzieci, czy nie ma na nich naklejek, bo taka wyprana naklejka to koszmar dla całego prania. Dla mnie również ;)

Wracając do pendrive'a. Przestraszyłam się trochę, że dane mogły zostać wyprane, a kopii zapasowej brak. Ale po powrocie męża z pracy uspokoiłam się słysząc, że pendrive działa!

Pamiętajcie jednak, jeżeli uda się Wam wyprać pendrive'a, musicie go porządnie wysuszyć, żeby działał :)

Kto jeszcze wyprał pendrive'a ? A może wypraliście inne ciekawe rzeczy?


Czy wyprany w pralce pendrive działa? Czy wyprany w pralce pendrive działa? Reviewed by testowaniaczas on 19:07:00 Rating: 5

8 komentarzy:

  1. No mi zdarzyło się co najwyżej wyprać pieniądze (dzięki Bogu nie duże), chusteczkę czy listę zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio zdarzyło mi się wyprać Mambę w kieszeni koszuli, po czym przejechałam żelazkiem. Koszula ponownie była do prania :)

      Usuń
  2. Ja wyprałam pieniądze i jakieś karteczki :) A do wanny wypadł mi z kieszeni telefon - zakończył swój żywot :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Parę dni temu wyprałam pendrive syna,jego stan wskazuje na to że został wyprany i przez jakieś dwa dni leżał sobie w wodzie pod gumą...czy działa się okaże za chwilę :) a tyle razy mówię żeby sprawdzali kieszenie zanim wrzucą pranie do kosza..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mówię ;) Nic to jednak nie daje. Pendrive musi dobrze wyschnąć. Sama jestem ciekawa czy będzie działał po 2 dniach spędzonych w wodzie.

      Usuń
  4. Więc tak,pendrive działa ufff! ALE z 64GB wyprało się 32GB :P Musiało być bardzo brudne,morał taki że pendrive może się skurczyć w praniu jak sweter,nie prać w temperaturze 60*C :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja prałam w 40 stopniach C i wszystko z nim ok. Może stąd ta różnica ;)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.