Testuj bezpłatnie produkty w zamian za opinię z TRYBE

Jak wiecie uwielbiamy testować produkty, a przy tym poznawać różne platformy do testowania. Jakiś czas temu zapisaliśmy się do nowej  platformy, dzięki której możemy testować różne rzeczy.

testowaniaczas


Jak działa TRYBE?

Na początku musisz zarejestrować się za pomocą maila, Facebooka lub Twittera, a następnie zgłosić się do testowania produktu. Jeżeli zostaniesz wybrana/wybrany do testowania produktu otrzymasz go pocztą lub odbierzesz z wybranego miejsca, a na koniec podzielisz się swoją opinią o nim.

Proste, prawda?

Jak zwiększyć swoje szanse na testowanie?

1. Dokładnie uzupełnij swój profil.

2. Twój adres musi być poprawnie uzupełniony.

3. Uzupełnij ankietę dzieląc się swoją rzetelną opinią.

4. Zaproś swoich znajomych do Trybe.

5. Polub Trybe na portalach społecznościowych: Facebook, Twitter oraz Instagram.


Testuj bezpłatnie produkty w zamian za opinię z TRYBE i zarejestruj się już dziś.


Testuj bezpłatnie produkty w zamian za opinię z TRYBE Testuj bezpłatnie produkty w zamian za opinię z TRYBE Reviewed by testowaniaczas on 19:05:00 Rating: 5

12 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tej platformie :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprawdzę sobie :) jestem ciekawa jak regulamin ich strony wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to trzeba tam zalukać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej platformy jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Otrzymałam email zapraszający wszystko pięknie ładnie , ja szczęśliwa kolejny testujący portal i bum!! Problem nie mogę do końca wypełnić ankiety ponieważ pytania się zapętlają , nikt mi z obsługi nie może pomóc i to tyle z przygody z tym portalem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pytania w ankiecie również się powtarzały, jednak kilka razy zaznaczyłam te same odpowiedzi i w końcu ankieta dobiegła końca :)

      Usuń
    2. może też tak zrobię, idę próbować ^^

      Usuń
    3. Udało się :) dzięki

      Usuń
    4. Cieszę się, że mogłam pomóc :)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.