Soki jabłkowe z Biedronki - test #testujemyBiedronka

O paczce z sokami jabłkowymi z Biedronki pisałam Wam tutaj. Przyszła kolej na krótkie przedstawienie każdego z soków jabłkowych oraz na mój osobisty ranking.




Sok Jabłko-śliwka-truskawka-czarna porzeczka to sok, jak sama nazwa wskazuje, z jabłek, śliwek, truskawek i czarnych porzeczek. Jest to sok mętny, bezpośrednio tłoczony, pasteryzowany. Nie jest robiony z koncentratu.


Składniki: sok jabłkowy (83%), sok śliwkowy (6%), przecier truskawkowy (6%), sok z czarnych porzeczek (5%), witamina C.

Moja opinia: Zapach cudny! Pachnie jak zupa owocowa z mojego dzieciństwa. Do tego smakuje jak zupa owocowa. Ma lekko kwaśny smak. Wystarczy dodać trochę śmietanki,  makaronu i oczywiście sok jabłko-śliwka-truskawka-czarna porzeczka i mamy gotowa zupę. Jeżeli sok trafi do sprzedaży na pewno wypróbuję.

Aktualizacja

Sok jest już w sprzedaży w Biedronce w 3 l kartonowym opakowaniu z kranikiem. Wydaje mi się bardziej słodki niż ten, który testowałam. Skład niby taki sam, ale egzemplarz testowy był bardziej kwaskowaty. Jednak oba są smaczne.

Cena: 9,99 zł w promocji


Sok jabłko - cynamon to sok z jabłek i dyni z dodatkiem cynamonu. Jest to sok mętny, bezpośrednio tłoczony, pasteryzowany. Nie jest robiony z koncentratu.


Składniki: sok jabłkowy NFC (99,7%), przecier z dyni (0,2%), ekstrakt z cynamonu (0,03%), naturalny aromat cynamonu, witamina C.

Moja opinia: Sok jest zdecydowanie lepszy niż "normalny" sok jabłkowy. Smakuje jak szarlotka. Jest bardzo smaczny :) Moje dziecko powiedziało: "pycha!".


Sok jabłko - bazylia to sok z jabłek i dyni z dodatkiem bazylii. Jest to sok mętny, bezpośrednio tłoczony, pasteryzowany. Nie jest robiony z koncentratu


Składniki: sok jabłkowy NFC (99,7%), przecier z dyni (0,2%), ekstrakt z bazylii (0,05%), naturalny aromat bazylii, witamina C.

Moja opinia: Sok pachnie świeżą bazylią. oprócz jabłka czuć delikatny smak bazylii.  Może nie jest to najpyszniejszy smak jednak należy do  kategorii bardzo ciekawych smaków.  Stąd też takie miejsce w moim rankingu.


Sok jabłko-pomarańcza-grejpfrut-nektarynka to sok, jak sama nazwa wskazuje, z jabłek, pomarańczy, grejpfrutów i nektarynek. Jest to sok  mętny, bezpośrednio tłoczony, pasteryzowany. Nie jest robiony z koncentratu.


Składniki: sok jabłkowy (81%), sok pomarańczowy (14%), sok grejpfrutowy (3%), przecier z nektarynek (2%), witamina C.

Moja opinia: Sok pachnie pomarańczą. Smakuje jak sok jabłkowy z mniej słodkich jabłek. Poprawny smak, który niczym mnie nie zaskoczył. Ogólnie dobry.

Aktualizacja

Sok dostępny jest już w Biedronce w 3 l kartonowym opakowaniu z kranikiem. Smakuje tak samo jak egzemplarz testowy.

Cena: 9,99 zł w promocji

Dla tych co nie wiedzą co to sok NFC (ja też nie wiedziałam) : Sok NFC (z ang. NFCNot From Concentrate/nie z koncentratu) to sok bezpośredni, wyprodukowany poprzez tłoczenie lub wyciskanie surowych owoców lub warzyw.



Soki jabłkowe z Biedronki - test #testujemyBiedronka Soki jabłkowe z Biedronki - test #testujemyBiedronka Reviewed by testowaniaczas on 21:33:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.