Darmowe próbki od Rossmann

Wybierając się na wakacje, oprócz spakowanej torby, potrzebowałam dokupić kilku rzeczy: pieluchy, chusteczki, coś na komary i wiele, wiele innych. Wiedziałam, że większość z nich znajdę w drogerii Rossmann, a inne dokupię w sklepie obok. Jednak wszystko czego potrzebowałam znalazłam w Rosmmanie i za zrobione zakupy dostałam darmowe próbki.



Były to próbki NIVEA CELLULAR PERFECT SKIN krem na dzień i esencja na noc oraz żel pod prysznic Sanex dermo protector o pojemności 50 ml. Ciekawe jak się sprawdzą. Przetestujemy - zobaczymy.



Darmowe próbki od Rossmann Darmowe próbki od Rossmann Reviewed by testowaniaczas on 08:19:00 Rating: 5

2 komentarze:

  1. Nigdy w życiu nie dostałam w rosku próbki za zakupy! a wydałam tam majątek ;) Za to w pobliskiej drogerii Jasmin, próbki stoją przy kasie w kilku koszyczkach i można sobie brać. Wolę taką politykę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz dostałam próbki w Rossmanie. Mała rzecz a cieszy:) Dzięki za info odnośnie próbek z Jasmin. Przyznam, że bardzo fajna polityka, zachęca do zakupów.

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.