Darmowe próbki od Everydayme - wakacyjna kumulacja

Po powrocie z wakacyjnego wypoczynku czekały na mnie na poczcie aż 3 przesyłki od Everydayme. Były to oczywiście darmowe próbki. W sumie dostałam 4 darmowe próbki produktów.




Wśród darmowych próbek znalazł się szampon przeciwłupieżowy head&shoulders sports fresh, płyn do mycia naczyń FAIRY lemon, kapsułka do prania ARIEL 3in1 mountain spring oraz dozownik do płynu

Jak widzicie na zdjęciu do mnie dochodzą darmowe próbki od Everydayme. Do mojej mamy również. A czy i Wy otrzymujecie darmowe próbki zamówione na stronie Everydayme?



Darmowe próbki od Everydayme - wakacyjna kumulacja Darmowe próbki od Everydayme - wakacyjna kumulacja Reviewed by testowaniaczas on 11:43:00 Rating: 5

2 komentarze:

  1. Fajne próbki :))

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania nagrody od #nailmaker :)
    Aż 10 osób wygrywa !

    http://pomidorova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.