Testowanie z Everydayme : podpaski Always Ultra - testowanie tuż tuż

Właśnie odczytałam maila, że zostałam jedną z 2500 Ambasadorek w projekcie Always.





Przez 8 tygodni będę testować podpaski  Always Ultra w trzech wariantach: Super Plus, Sensitive Super Plus oraz Night. A tymczasem czekam na paczkę, która ma dotrzeć do mnie na początku tygodnia.

Mój ranking podpasek Always już dostępny :)



Testowanie z Everydayme : podpaski Always Ultra - testowanie tuż tuż Testowanie z Everydayme : podpaski Always Ultra - testowanie tuż tuż Reviewed by testowaniaczas on 08:00:00 Rating: 5

2 komentarze:

  1. Ja też załapałam się do testów:) Osobiście muszę jeszcze troszkę poczekać aż sama przetestuję, ale koleżanki, które otrzymały ode mnie probki są zadowolone:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję udziału w kampanii! Widzę, że każda dziewczyna lubi dostawać darmowe próbki. Czekam na Twoje komentarze po osobistym teście. Pozdrawiam :)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.