Flamastry zmywalne Crayola Mini Kids

Dziś odświeżę post o flamastrach zmywalnych Crayola Mini Kids, z racji tego, że moja mała artysta zaszalała i rzuciła się w wir malowania.


first markers

Dla przypomnienia dodam, że flamastry zmywalne Crayola dostała od swojego starszego brata :) Są to jej pierwsze flamastry FIRST MARKERS od Crayola MINKIDS przeznaczone dla dzieci 12M+.


Opakowanie zawierało 8 sztuk flamastrów zmywalnych w kolorach: żółty, pomarańczowy, czerwony, niebieski, fioletowy, zielony, brązowy, czarny.

first markers


Flamastry są całkowicie bezpieczne, posiadają zaokrągloną końcówkę. Są zmywalne bez użycia mydła. Pobrudzone ubranie należy wyprać w normalnym cyklu.

first markers

Synek, jak był mały, również dostał identyczne pierwsze flamastry i bardzo fajnie nimi grezmolił. Z Crayola mieliśmy też pierwsze kredki świecowe i jak kupimy je dla Córci na pewno je opiszę.

first markers


Flamastry zmywalne Crayola nie należą do najtańszych, jednak jak macie w domu cenne rzeczy (czytaj kanapy, dywany, itp.), które dziecko może pomalować to jest to bardzo dobra inwestycja. Sama się o tym przekonałam.

Wyszłam tylko na chwilę z pokoju, wracam, a tu moja Niunia siedzi pod narzutą kanapy. Myślałam, że bawi się ze mną w chowanego. Czasem jej się zdarza. Jednak przekonałam się o co tak naprawdę chodzi, gdy doszła do końca kanapy i odkryła całą prawdę. Nie wiedziałam czy się śmiać czy płakać. Całe szczęście, że były to flamastry zmywalne Crayola Mini Kids.

Tak wygląda tylko część kanapy mojej małej artystki.






Tak wygląda czysta już kanapa :) Uff....





Flamastry zostały wyprodukowane w Czechach.


Cena w Smyku ok. 17 zł

Jeżeli jesteście ciekawi opinii o flamastrach przeznaczonych dla trochę starszych dzieci, zapraszam do przeczytania posta o flamastrach dmuchanych "spray pens" od colorino kids.



Flamastry zmywalne Crayola Mini Kids Flamastry zmywalne Crayola Mini Kids Reviewed by testowaniaczas on 06:50:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.