Perfumy Nicole Cosmetics No. 096

Kiedy zobaczyłam perfumy Nicole, przypomniałam sobie, że gdzieś już je wcześniej widziałam. Nie pamiętałam tylko gdzie.




Będąc u mojej mamy na weekend zobaczyłam puste opakowanie po perfumach, a na nich napis Nicole właśnie. Zapytałam mamy skąd je ma. Okazało się, że kupiła je w jednym ze sklepów będąc u mnie na zakupach. Ja też tam byłam :)




Kilka słów od producenta:

Nicole 096 (grupa: świeże) to esencja zapachowa, w której łączy się: wanilia, ambra, kumkwat, jaśmin, paczula, róża, drzewo sandałowe, orchidea, piżmo.





Moja opinia:

Testowane przeze mnie perfumy to kobiecy zapach o numerze 096. Perfumy opakowane są w transparentną, matową, szklaną buteleczkę. Do testowania otrzymałam atomizer o pojemności 30 ml, który łatwo schować do torebki i mieć zawsze przy sobie. Nie jest to konieczne, bo zapach perfum długo utrzymuje się na skórze. Nie są to stricte perfumy, a woda perfumowana.

Pierwszy mój "psik" na rękę i nie byłam przekonana co do zapachu. Nie wydawał mi się świeży, ale bardziej kwiatowy. Jednak, gdy zapach "przewietrzył się" trochę, zaczął niesamowicie pachnieć. Czuć było zapach wanilii pomieszanej z różą i jaśminem. 

Najlepszym testerem zapachów moich perfum  jest mój mąż i to jego właśnie poprosiłam o recenzję perfum. Przyznam, że perfumy bardzo mu się spodobały. Nawet będąc w sklepie na zakupach powiedział, że bardzo ładnie pachnę ;)

Perfumy Nicole bardzo długo utrzymują się na skórze. Po 8 godzinach od aplikacji nadal czuć perfumy, choć nie tak intensywnie jak na samym początku. Przyznam szczerze, że są bardzo trwałe.




Skład: parfum, denat. alcohol, aqua, diethyl hexyl, syringylidene malonate.

Cena: ok. 25 zł za 30 ml

Wyprodukowano w UE


Perfumy Nicole Cosmetics No. 096 Perfumy Nicole Cosmetics No. 096 Reviewed by testowaniaczas on 08:42:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.