Darmowa książeczka dla dzieci - Europa i Ty

Dziś otrzymałam przesyłkę listową prosto z Belgii. Początkowo nie wiedziałam co zawiera, ale po otwarciu pamięć mi wróciła. Przecież zamawiałam darmową książeczkę o państwach Unii Europejskiej pod tytułem Europa i Ty dla mojego synka.

książka


Z książeczki można dowiedzieć się jakie kraje należą do Unii Europejskiej i ile ich jest. Można również pokolorować ich flagi, a także uporządkować litery i dowiedzieć się jak nazywają się stolice poszczególnych państw. Można też przeczytać po jednej ciekawostce charakteryzującej dany kraj. Na pewno będzie to wspaniała zabawa dla twojego dziecka.

Książeczkę można ściągnąć zupełnie za darmo w formacie pdf lub zamówić w wersji papierowej w wybranej wersji językowej. Pamiętaj, że za książkę ani za przesyłkę nie płacisz nic. Wystarczy, że podasz dane do wysyłki i odbierzesz w swojej skrzynce pocztowej.


Książeczkę całkowicie za darmo można zamówić tutaj.

Darmowa książeczka dla dzieci - Europa i Ty Darmowa książeczka dla dzieci -  Europa i Ty Reviewed by testowaniaczas on 16:41:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.