Delikatny żel 2 w 1 Le Petit Marseillais Pomarańcza i Grejpfrut

Dziś przyszła kolej na testowanie drugiego prezentu od Le Petit Marseillais, o którym pisałam tutaj. Jest to delikatny żel 2 w 1: pod prysznic i do kąpieli Pomarańcza i Grejpfrut (Orange & Pamplemousse).



Kilka słów od producenta:

Otul się świeżością  nasyconą nutą cytrusowego aromatu. Poczuj wyjątkowy zapach dojrzałych pomarańczy i grejpfrutów. Użyte w naszej recepturze cytrusy pochodzą z upraw organicznych i zostały zebrane w basenie Morza Śródziemnego.

Delikatny żel pod prysznic i do kąpieli Le Petit Marseillais Pomarańcza i Grejpfrut delikatnie oczyszcza Twoją skórę. Aksamitna, łatwa do spłukiwania piana pozostawia cytrusowy zapach ze słonecznymi nutami. Twoja skóra jest miękka, nawilżona i odświeżona.

Delikatny żel 2 w 1: pod prysznic i do kąpieli Le Petit Marseillais Pomarańcza i Grejpfrut (Orange & Pamplemousse) w opakowaniu o pojemności 650 ml ma postać przezroczystego żelu, o barwie lekko pomarańczowej. Ph żelu jest neutralne dla skóry. Produkt był testowany dermatologicznie, a baza myjąca jest pochodzenia roślinnego. Opakowanie żelu nadaje się do recyklingu, także po zużyciu nie wyrzucajmy go do śmieci ogólnych tylko do segregacji.

Gdy pierwszy raz powąchałam żel 2 w 1: pod prysznic i do kąpieli Le Petit Marseillais Pomarańcza i Grejpfrut (Orange & Pamplemousse), mając przy tym zamknięte oczy, pomyślałam, że zapach ten kojarzy mi się z dojrzałym różowym grejpfrutem. Jednak zdejmując banderolę z opakowania okazało się, że owszem jest tam grejpfrut, ale w towarzystwie pomarańczy. Zapach jak dla mnie smakowity, gdyż uwielbiam jeść różowe grejpfruty. To moje ulubione owoce.

Już będąc pod prysznicem uzmysłowiłam sobie, że zapach żelu przypomniał mi perfumy, które miałam dawno temu i uwielbiałam ich zapach. Były to zielone C-Thru, opakowane w niebiesko-zielona puszkę. Jeszcze gdzieś, w moim dawnym pokoju, stoi i służy jako pojemnik na długopisy. Fajne czasy...

Żel nie przeszedł jeszcze testu jako płyn do kąpieli, gdyż chyba akurat cały blok się kąpał i woda nadawała się tylko na prysznic. Ale nic straconego. Będzie następny test.


Skład: Aqua, Ammonium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Citrus Aurantium Dulcis Fruit Extract, Citrus Grandis Fruit Extract, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Lauryl Alcohol, Polyquaternium-7, Propylene Glycol, Ammonium Chloride, Ammonium Sulfate, Sodium Chloride, Citric Acid, Sodium Benzoate, Parfum, Limonene, Linalool, CI 15985, CI 19140. PARABEN FREE


W składzie nie zauważyłam SLS, ale wpadła mi w oko nazwa Ammonium Lauryl Sulfate. Sprawdziłam i jest to substancja myjąca, może wywoływać ewentualne działanie drażniące na skórę i błony śluzowe, dlatego w preparatach kosmetycznych jest stosowana z substancjami łagodzącymi drażniące działanie.

Tutaj możecie sami rozszyfrować skład, jeśli chcecie.

Cena: ok. 20 zł


Delikatny żel 2 w 1 Le Petit Marseillais Pomarańcza i Grejpfrut Delikatny żel 2 w 1 Le Petit Marseillais Pomarańcza i Grejpfrut Reviewed by testowaniaczas on 22:43:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.