Jakie detergenty do zmywarki?

Tuż po zakupie zmywarki zastanawiałam się jakich detergentów używać do zmywania. Czy wybrać tabletki 3 w 1, czy też używać oddzielnie soli, nabłyszczacza i zwykłych tabletek. Jako, że nie miałam wcześniej doświadczenia w tym temacie, jako pierwsze kupiłam tabletki 3 w 1 znanej firmy. Nie byłam z nich zadowolona. Zdarzało się, że resztki tabletki pozostawały na naczyniach i to dość często. A cena ich była nie mała.



Później próbowałam tabletki 3 w 1 innych firm. Były nie dość, że tańsze to jeszcze i lepsze. Ale nadal poszukiwałam swoich ulubionych. 

Ostatnio miałam okazję przetestować tabletki do zmywarki FAIRY PLATINUM 3 w 1


Jako kryteria oceny brałam czystość naczyń, zapach po zmywaniu oraz reklamowaną czystość filtra po zmywaniu. Test zaliczony na 2 punkty z 3. Naczynia były czyste i błyszczące. Nieprzyjemny zapach został zniwelowany. Dodatkowo tabletki szybko się rozpuściły i żadne resztki tabletki nie pozostały na naczyniach. Muszę zaznaczyć, że zawsze wrzucam tabletkę na dół zmywarki, gdyż zdarzało się, że pojemniczek na tabletkę nie otworzył się i oczywiście naczynia były nie domyte. Zawiodłam się na ostatnim punkcie testu. Filtr nie został umyty tak, jak się tego spodziewałam. Zdecydowanie lepiej sobie radzi z filtrem zmywarki płyn do mycia naczyń FAIRY i nasze dłonie. Płynowi do mycia naczyń FAIRY nic nie mogę zarzucić. 

A oto efekty testu z filtrem zmywarki:




Jeżeli chodzi o samo zmywanie naczyń to tabletki do zmywarki FAIRY PLATINUM są dobre, ale dość drogie bez żadnej promocji.

Bardzo dobre efekty daje mycie w zmywarce przy użyciu oddzielnie soli, nabłyszczacza i zwykłych najtańszych tabletek do zmywarki. Efekt taki sam, a niższa cena. Filtr i tak muszę myć ręcznie...



Jakie detergenty do zmywarki? Jakie detergenty do zmywarki? Reviewed by testowaniaczas on 09:00:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.