Parówki ośmiorniczki

Dziś będzie trochę inny test niż zazwyczaj. Podam tu patent na to żeby dziecko zjadło parówkę. Mowa tu o parówkach z zawartością mięsa powyżej 90%, bez fosforanów i glutaminianu sodu




Patent ten zaczerpnięty jest z naszego codziennego życia. 

Synek nigdy nie chciał jeść parówek, ani w domu, ani w przedszkolu. Pewnego dnia, gdy wrócił z odwiedzin u koleżanki, powiedział:

On: Mamo, zrób mi ośmiorniczki!
Ja: A co to takiego?
On: Z parówki.
Ja: Ale ja nie wiem jak to się robi.
On: To ja Ci powiem!

Powiedział, ale nic z tego nie kumałam. Później zapytałam się mamy jego koleżanki jak to się robi. Poszperałam również w internecie i znalazłam dwa sposoby na parówki ośmiorniczki. Przedstawię tutaj sposób pierwszy, czyli szybki i taki, który jadł mój Syn u koleżanki. Drugi sposób wypróbuje w  najbliższej przyszłości.

1. Bierzemy jedną parówkę.




2. Przecinamy parówkę w poprzek na pół.



3. Bierzemy jedną połówkę parówki i nacinamy ją wzdłuż do połowy, na krzyż. Powtarzamy czynność z drugą połówką.



4. Wkładamy obie połówki do mikrofali na 30 sekund (u mnie jest taki specjalny program w kuchence), oczywiście na talerzu bez złotego paska. Jeżeli nie posiadacie mikrofali, można ugotować parówki w wodzie.

5. Wyjmujemy parówki, robimy oczy z ketchupu, układamy na talerzu i gotowe!



Jak już nauczyłam się robić parówki ośmiorniczki, Synek dodał, że mogę jeszcze zrobić je w sosie pomidorowym, takim jakim jadł u koleżanki. Teraz trzeba zdobyć przepis na sos ;)



Parówki ośmiorniczki Parówki ośmiorniczki Reviewed by testowaniaczas on 14:08:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.